کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317839 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رییس بانک مرکزی مانع ارزانی اجناس IT شد

رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران گفت: صنف فناوری اطلاعات با کاهش نرخ ارز، واقعا کاهش در قیمت‌ها را داشت ولی صبحانه کاری آقای رئیس کل، وضعیت را راکد کرد تا جاییکه واحدهای صنفی شاید در روز بیش از یک فاکتور نزنند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی آنالیز؛ سید مهدی میرمهدی با اشاره به اینکه نرخ ارز براساس یکسری هزینه‌های مربوط با جابه‌جایی، ترخیص و گمرک یک کف و سقف دارد، اظهار کرد: این هزینه برای هر یک دلار در حد 300 تا 350 تومان است و بنابراین آن چیزی که به عنوان نرخ مطرح می‌شود عملا برای واردکننده تمام نمی‌شود.
وی با اشاره به صحبت‌های اخیر رئیس بانک مرکزی در ارتباط با نرخ ارز، خاطر نشان کرد: نرخ‌ها در حال کاهش بود و ارز تا مرز دو هزار و 800 تومان هم رسیده بود و در واقع شاید بتوان گفت که این کاهش، پوشش هزینه‌های ارز که همان نرخ 300 تومان بود، شد که متأسفانه رئیس کل بانک مرکزی در صبحگاهی و در یک چشم بر هم زدن نرخ‌ها را به بالای سه هزار تومان رسانید.
رییس هیات مدیره اتحادیه فناوران رایانه تهران با ابراز گلایه از اینکه متأسفانه در کشور ما هیچکس جای خود قرار ندارد، ابراز کرد: آقای سیف مسئول بانکداری کشور است و باید با ایجاد راهکارهایی توسعه سرمایه‌گذاری‌ها را به ارمغان آورد که از جمله راهکارها می‌تواند توزان بین نرخ سود بانکی و جذب سرمایه از طریق اوراق مشارکت باشد، نمی‌دانم این وظایف چه ارتباطی به نرخ ارز دارد.
او با بیان اینکه رئیس بانک مرکزی باید یک اقتصاددان باشد تا یک بانکدار، تصریح کرد: دیدگاه یک اقتصاددان جامع‌تر است و حرفی را که می‌زند تمامی جنبه‌های آن را در نظر می‌گیرد.
به گزارش تسنیم میرمهدی افزود: زمانیکه نرخ ارز بی‌رویه بالا می‌رود و مرز 3 هزار تومان را هم پشت سر می‌گذارد، هیچکس در این باره اظهار نظری نمی‌کند اما به محض اینکه 200-300 تومان کاهش می‌یابد، همه کارشناس می‌شوند و بازار ایران را که متکی به حرف و حدیث‌هاست به هم می‌زنند.
وی در پاسخ به این سوال که کاهش نرخ ارز، به چه میزان در بازار IT تأثیرگذار بوده است؟، گفت: صنف فناوری اطلاعات تنها صنفی بود که به کاهش نرخ ارز روی خوش نشان داد و سریعا این رویه را به بدنه خود منتقل کرد و براساس آن بین 10 تا 15 درصد قیمت کلیه کالاها کاهش یافت.
رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران معتقد است که این صنف واقعا با کاهش در قیمت‌ها مواجه بود ولی صبحانه کاری آقای رئیس کل، وضعیت را راکد کرده تا جاییکه واحدهای صنفی شاید در روز بیش از یک فاکتور نزنند در حالیکه هزینه‌های برق-آب-پرسنل و... را مشخص نیست از کجا می‌خواهند بپردازند.
او افزود: بازار ایران، یک بازار انتظاری است و وقتی مصرف کنندگان با چنین اظهار نظراتی روبرو می‌شوند در تصمیم‌گیری‌های خود تعلل می‌کنند به گونه‌ای که امروز بعد از رونق نسبی یکی دو هفته گذشته که با کاهش نرخ ارز به وجود آمده بود، مصرف کننده‌ای در بازار این صنف نداریم.
میرمهدی با اشاره به اینکه ما دنبال این هستیم که هزینه کالاها در کشور کاهش پیدا کند، اذعان کرد: پیش از این موضوع باید مسئولان و دولتمردان توجیه شوند تا اظهار نظرات غیر کارشناسانه‌ای در ارتباط با موضوعاتی که شاید از حیطه کاری آن‌ها نیز خارج باشد، نداشته باشند و بعد از آن به سراغ تثبیت نرخ ارز در کشور رفت و در انتها به فکر کاهش قیمت‌ها بود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17160 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1392/07/15 تعداد مشاهده: 1716
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

یه ایرانی 1392/07/16 06:50
من هم برای این وضع ابراز تاسف میکنم
اولا افزایش قیمت ها از اولش تا حدودی به ارز و دلار ارتباط داشت و بقیه افزایش ها کار خود آقایون بود خب دزدن دیگه , دزد که شاخ و دم نداره
حالا هم که مانع کاهش قیمت ها میشن هیج جای تعجب نداره مثل من بیکاری نکشیدن که بدونن ملت چی میکشن . ماهی چند میلیون درامدشونه حالا از راه حلال و حرام اسمشون رو هم گذاشتن مسلمان
آبروی اسلام و هر چی مسلمانه رو بردن
مسلمبان تبدیل شده به یک دزد همه کاره
واقعا متاسفم ....lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
علی 1392/07/16 00:26
خدا ازش نگذره lay:none">prednisolon blodsocker prednisolon klysma prednisolon graviditet
آرام 1392/07/15 23:23
یادتون هست بعد از انتخابات....
چقدر تشکر می کردید...
حالا بخوریدlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
کیمیا 1392/07/15 18:45
متاسفم برای ملت ایران که هر بلایی سرشون بیارن هیچ شکایتی نمیکنند.
ناشناس 1392/07/15 18:44
احتمال قوی ایشون در افزایش نرخ ارز منافع شخصی زیادی داره و تحت پوشش حمایت از صنایع داخلی اقدام می کنه.
نوید 1392/07/15 18:41
معلومه که پای منافع یک عده در میانه که ریس بانک اجازه نمیده قیمت ها پایین بیاد.
میثم 1392/07/15 18:20
انقد ب بنده خدا گیر ندین .. بدبخت صداقت داشته تصمیمات غیر علنی گرفته شده دولتو گفته بابا آخه حیفه این درامد دولت کم بشه!!
بد بخت 1392/07/15 17:34
کسی نیست بیات بزنه تو گوش من !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
گوش آقایون که بدهکار نیست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مردم دارن بدبخت میشن آقایی که 14 میلیون حقوقته
ناشناس 1392/07/15 16:55
کی اینو گذاشته رئیس بانک مرکزی؟
iran 1392/07/15 11:43
شاید خودش در حوزه it سرمایه گذاری کرده نمیخواد ضرر کنه عوضش رو از ما بدبختها میگیره
ولی 1392/07/15 10:54
مغز توی کله طرف نیست این مدرکش از کجا گرفته؟؟!! کسی که حقوق ماهی چند میلیون بگیره معلومه 500 تومن گرونتر یا ارزونتر بودن قیمت ارز براش اهمیتی نداره اسم این کارش رو هم حمایت از تولید داخل گذاشته کدوم تولید داخل؟؟!! وقتی در زمینه IT همه چیز وارداتیه حتی گوشی های ساخت داخل مونتاژه وقت خودروسازان که حمایت صد در صدی دولت رو دارند و عملا هیچ رقیب خارجی ندارند به بهانه گرون شدن ارز محصولاتشون قیمتش سر به فلک میزاره
یه نفر 1392/07/15 10:12
فقط می تونم بگم متاسفم...