کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756801353 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/04 | اعضاء: 318397 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دستگاهی که به جای آبمیوه، بازی‌های اندروید از آن خارج می‌شود

به گزارش سافت‌گذر ؛ همه ما تا کنون دستگاه‌های توزیع مستقیمی را دیده‌ایم که از آبمیوه و کیک گرفته تا بلیت‌های مترو را به صورت خودکار در اختیار مردم قرار می‌دهند؛ اما آیا از دستگاه‌هایی مشابه این‌ها برای خرید بازی‌های اندروید هم می‌توان استفاده کرد؟



دفتر گوگل در ژاپن با تولید سه ماشین اختصاصی فروشگاه گوگل پلی، روشی خلاقانه را برای خرید بازی‌های اندروید معرفی کرده است.

اندروید همواره آپدیت‌های جدیدی را منتشر کرده که شامل روش‌های جدید برای خرید نرم‌افزار از فروشگاه گوگل پلی بوده است؛ از جمله واریز پول از طریق اپراتورها برای بهبود درآمد برنامه‌نویسان. ژاپن به تلاش برای پرتابل کردن بازی‌های مختلف و همچنین استفاده گسترده از دستگاه‌های توزیع خودکار مشهور است، که این کشور را به عرصه‌ای مناسب برای آزمایش روش‌های نوین در این دو زمینه تبدیل کرده است. اولین دستگاه از بین سه دستگاه نامبرده در توکیو نصب شده و قرار است از فردا و در فروشگاه «پارکو» در شهر «شیبویا» مشغول به کار شود. این دستگاه 13 بازی مختلف را توزیع می‌کند که شامل برخی بازی‌های رایگان و برخی بازی‌های غیر رایگان است.

به گزارش سافت‌گذر ؛ حداقل امکانات مورد نیاز برای استفاده از این دستگاه‌ها یک گوشی دارای اندروید 4 (ساندویچ بستنی) و فناوری ارتباط حوزه نزدیک (NFC) است. روش خرید بازی هم بسیار ساده است؛ کاربر باید گوشی خود را روی قسمت مجهز به فناوری ارتباط حوزه نزدیک دستگاه بگذارند و سپس با استفاده از رابط کاربری و صفحه نمایش لمسی دستگاه به روش مشابه خرید از سایر دستگاه‌های توزیع مستقیم، بازی مورد نظر خود را خریداری کنند. کاربرانی هم که گوشی اندرویدی ندارند، می‌توانند برای آزمایش این روش و تحت نظارت کارمندان حاضر در محل، از یک گوشی نکسوس 4 استفاده کنند.

این روش تبلیغاتی صرفاً محدود به کشور ژاپن است و هنوز هیچ خبری از تعبیه این دستگاه‌ها در کشورهای دیگر نیست. این در حالی است که مردم ژاپن تا زمانی که این روش تبلیغاتی ادامه داشته باشد، می‌توانند با استفاده از این روش جالب و به راحتی بازی‌های مورد نظر خود را روی گوشی‌هایشان نصب کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17170 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/07/15 تعداد مشاهده: 3064
سافت گذر