کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750195456 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317896 | نظرات: 37952
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ساخت گوشی حلال برای یهودیان افراطی!

ساخت گوشی حلال برای یهودیان افراطی!اگر چه یهودیان افراطی فرقه حریدیم استفاده از تلفن‌همراه را ممنوع می‌دانند ولی به تازگی نوعی گوشی ویژه بین این افراد طرفداران زیادی پیدا کرده است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از ایتنا؛ بنا به عقیده اعضای گروه حریدیم، تلفن‌های همراه هوشمند با سرعتی شتابان در حال فتح جهان و به ویژه جوامع سکولار است و این امر می‌تواند به آسانی، تعالیم و افکار متعصبانه آنها را تهدید کند.

در همین راستا، سال گذشته گروهی از این عناصر تندرو به دور یک خاخام یهودی جمع شدند تا وی را که می خواست آیفون خود را با تبر از بین ببرد، همراهی کنند!

به گزارش ایتنا به نقل از سی‌ان‌ان، شرکت اسرائیلی رامی لیو (Rami Levy) توانسته با ساخت یک گوشی کاملاً «کوشر» این مشکل را حل کند.

«کوشر» به غذایی گفته می‌شود که بر پایه تعلیمات دین یهود تهیه می‌شود و تقریباً مشابه اصطلاح «حلال» نزد مسلمانان است.

این شرکت، نکسوس ۴ را به تلفن هوشمندی که با سیستم عامل آندروید کار می‌کند تبدیل نموده با این تفاوت که امکان وبگردی و هر نوع ارتباط با شبکه‌های وای‌فای را در آن مسدود ساخته است.

در این گوشی بازسازی شده، دسترسی به گوگل پلاس، فیس‌بوک و توییتر نیز امکان‌پذیر نیست.

این در حالی است که نکسوس، ساخت گوگل است.

بنا به گفته شرکت سازنده، این نکسوس ۴ در واقع یک «گوشی گوگل بدون گوگل» است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17237 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1392/07/20 تعداد مشاهده: 2745
سافت گذر
نظرات بینندگان

یه بنده خدا 1392/07/26 15:30
سلام
آقای ناشناس شبیه زورو بودن بهتر از اینه که بی لباس و بی پوشش مثل انسان های اولیه باشی
انسان از وقتی شعور پیدا کرد خود رو پوشاند
دوما معلومه اصلا خوش سلیقه نیستی تا الان آدم خوشتیپی که ریش سیبیل داشته باشه ندیدی؟
کجای دنیایی الان سال 2013 این افکار قدیمی و بچه گانت رو بریز دور آقای ناشناس
یکم هم روشن فکری ند نیست
motv 1392/07/21 12:44
دوست ناشناس عزیز.شاید زمان عوض شده باشه اما خدا که عوض نشده خدا زمان برایش اهمیت نداره و این ما هستیم که در قفس زمان اسیریم پس دلیلی نداره که قوانین خدا با گذر زمان عوض بشه چون زمان اصلا معنی نداره،عقاید مردم که سست بشه دلیلی نداره که خدا هم سست بشه .این تنبلی ذاتی انسانه که باید باهاش مقابله کرد.باز هم میگم بهترین کاتالوگ همانیست که سازنده ی ما نوشته نه آنکه انسانهای ناقص العقل نوشتن.ضمنا دین های تحریف شده رو که پا روی گردن ملت گذاشتن رو با اسلام مقایسه نکنید.به قول فکر کنم ناصرخسرو "در فرنگ اسلام دیدم اما مسلمان ندیدم اما در اینجا مسلمان دیدم اما اسلام نه" یعنی اروپاییان ناخواسته با قوانین اسلام رشد کردن اما خبر ندارند.چون اسلام هم همین را میگوید.در اسلام فرد عالم از فرد عابد بالاتره البته عالمی که خدا رو فراموش نکرده.در اروپا علم اندوزی احترام زیادی خب در اسلام هم همینه.منتهی اروپاییان علم آموختند اما این علم به درد همین 60 - 70 سال طول زندگیشون میخوره .یعنی زندگی تک بعدی و برای بعد از مرگ که زندگی ابدی و بی پایانه هیچ نکردند.
حضرت علی (ع) فرمود: در امور اخروی طوری زندگی کنید که امروز روز آخر زندگی شماست و در امور دنیوی طوری زندگی کنید که انگار تا ابد در این دنیا هستید" این یعتی تعادل بین دو جهان.

میگویید کمک کنید پیشرفت کنیم این درسته اما هم پیشرفت کشور و هم پیشرفت دین.شبیه مالزی.
انسان اول تو بهشت بود اما خودش باعث شد بیاد رو زمین.ما هم خودمان باعث میشویم از روی زمین بریم ته جهنم یا تو بهشت.خدا پیامبرش رو به خاطر یک گناه از بهشت بیرون کرد ما که جای خود داریم.
نقش دعا اینه که از خدا خواهش کنیم بلایی که بر ما وارد شده را از بین ببره که اگر این دعا به صلاح باشه بلا برداشته میشه اما اگر به صلاح نباشه بلا میماند اما در آن دنیا پاداش این دعا داده میشود چون یکی از صفات خدا جبار به معنی جبران کننده هست.
ضمنا خدا همه چیز را میداند و میداند ما در آینده دعا یا توبه خواهیم کرد یا خیر اما دخالت نمیکند.
کسی که از مرگ نمیترسه یا خیلی باخدا و بی گناهه یا اصلا تو باغ نیست و انگار خوابه
ضمنا اراده انسان در طول اراده ی خداست

جناب nam:
تمام بلایای وارده حکمتی دارن.من این را گفتم که گوشزد کرده باشم که خدا هرکار بکنه ما حقی ندادیم اعتراض کنیم امما خدا خودش میخواد با حکمت و علم و منطق رفتار کنه .اگر جور دیگری دوست داشت رفتار کنه هم حق داره.این رو برای کسانی گفتم که میگن ما دستورات خدا رو دوست نداریم عمل کنیم.این دوستان فکر میکنن از خدا قویترن و روز قیامت میخوان خدا را شکست دهند.زهی خیال باطل
ناشناس 1392/07/21 09:53
دوستانی که من رو کافر و خدا زده و این جور چیز ها میدونن سخت در اشتباهند هر کسی حق داره اون جور که خودش دلش میخواد به خداش ایمان داشته باشه من اهل دین و افراطی بازی هاش نیستم ولی وجدانم خیلی راحت است چون هیچ کاری رو از روی تعصب انجام نمی دهم مهم این نیست که چه دینی داشته باشیم مهم این است که ما از یک کشوریم و برای پیشرفت کشورمان باید بکوشیم نه پیشرفت دین مان _ دوستان ما تو سال 2013 هستیم از این عقاید متعلق به قرن 15 دست بر دارید به اون ها هم وعده بهشت داده شده بود ولی آخرش سر از جهنم در آوردن به خاطر هیچ و پوچ در ضمن آقای motv شما که میگید همه اختیارات دست خداست پس چرا خدا ما رو در این دنیا وارد کرده خب تو همون بهشت می ماندیم دیگه زندگی هم راحت تر بود گناه هم انجام نمی دادیم اگر سرنوشت ما از قبل کامل مشخص است پس نقش دعا و مناجات این وسط چیه به نظرت اگه از همون اول مشخص بود چه کسی بهشتی و چه کسی جهنمیست زندگی بی معنی نمی شد بعضی ها هم اعتقاد دارن انسان خود تمام سرنوشتش رو می سازه که به اون دسته هم میگم پس تکلیف خواب هایی که در مورد آینده می بینیم چیه؟ چون خودم خیلی خواب آینده رو می بینم چه باور کنید چه نکنید _به اعتقاد من 50% سرنوشت از قبل مشخص شده و 50% بقیه دست خود ماست که خود را به قول شما جهنمی بکنیم یا بهشتی خیلی ها حتی همین افراد دین دار از مرگ می ترسن ولی من اصلا چون که من و امثال من وجدان آسوده داریم که اون ها ندارن همیشه با عقل و منطق تصمیم بکیرید نه با احساس
nam 1392/07/21 03:31
آقای motv قسمت آخر حرف شما یکم افراطی بود.
پس تکلیف اختیار چی میشه؟
ینی خدا می تونه هر بلایی دلش خواست سر آفریده هاش بیاره؟
پس حکمت خدا کجا میره؟
محمد 1392/07/20 20:44
مطلبت خیلی جالب بود دمت گرم... تحجر و گفتن از مشکلات تحجر بازی با عقاید بقیه ادم ها نیست ..و اگر من نتونم فرق این دو تا رو درک کنم خودم متحجرم
superviser 1392/07/20 19:30
به نظرم دین منشا تمام مشکلات هست. دین نباشه خیلی از مسائل و سو ء استفاده ها هم میشه، البته شاید یه سری خرده مسائل جدید بوجود بیاد که خیلی مهم نیست.
motv 1392/07/20 18:59
اقای ناشناس امور انسانی جزئی از دینه البته انسان واقعی و وارسته.روزی که جلوی خدا وایستادی و خدا پرسید عمرت رو در چه راهی گذروندی ببینم جرات میکنی سرت رو بالا کنی؟
موقعی که خدا گفت چرا من رو که تو را آفریدم عبادت نکردی و شکر نعمت نکردی و فقط به فکر خودت بودی و دستورات من رو اجرا نکردی (همان اقاید انسان گرایانه که مقابل خدا علم کردنش) چی میگی؟چون خدا جوابی به غیر از عبادت رو قبول نخواهد کرد.حتی اگر دانشمند باشی.چون علم و ایمان دو بال سعادت هستند و هرکس فقط یکی را داشته باشه نمیتونه پرواز کنه و سقوط خواهد کرد.
به این یهودی ها کار ندارم منظور اسلامه که کاملترین کاتالوگ محصولی به نام انسان از کارخانه ی خداست.خدا مارو آفریده و بهتر میدونه چطور زندگی کنیم.اگر شما مطابق کاتالوگ محصولی عمل نکنید آن محصول خراب خواهد شد.
شاید بگویید قوانین خدا رو چرا باید اجرا کرد؟غیر از دلیل بالا باید گفت وقتی یک نقاش تابلویی میکشه حق داره تابلو رو پاره کنه.آیا شما میتوانید به نقاش بگویید پاره نکن؟خیر چون نقاش مالک تابلو هست.
خدا هم ما رو آفریده پس مالک ماست و حق داره هر دستوری به ما بده و ما باید اطاعت کنیم چون ارباب و مالک و خالق ماست.
پس در مقابل خدا نایستید و سرکشی نکنید که خدا فعلا در مقابل برده ی سرکش صبوره ولی در روز موعود قلم پای سرکشان رو میشکنه
ناشناس 1392/07/20 16:45
ببین مهران من تو سر و وضع خودم هیچ مشکلی نمی بینم که کسی بخواد مسخره ام کنه نه ریش و سبیل دارم نه موهام بلنده و نه لباس های عجیب و غریب می پوشم هیچ وقت هم خودم رو مشغول کار های دینی نکردم به نظر من آدم بهتره بیشتر به اصول انسانی اعتقاد داشته باشه تا اصول دینی مثل دوران جنگ های صلیبی که به خاطر دینشون انسانیت رو زیر پا له کردن حالا این فرقه هم مثل همون دوران دارن فکر می کنن با همون سر و وضع اون وقت ها
محمد 1392/07/20 16:35
ناشناس توهین ممنوع!!!
حتی به لباس و ظاهر افراد.ای خدا ما رو در راستای کنار گذاشتن توهین به عقاید و افکار و ظاهر هم یاری فرما.آمین.
مهدی 1392/07/20 13:57
به نام یزدان بخشاینده بخشایشگر
یعنی به خاطر رعایت حلال و حرام خداوند یکتا, و حفظ ایمانشون, دارید سرزنشون می‌کنید و بهشون انگ "افراطی" می‌زنید ؟
میانه‌رو بودن اینه که بی‌دین و سکولار و فاحشه شیطان باشیم ؟
تاسف آوره که شیطان چنین افکاری رو بین مردم خدا (با هر پیامبری!) پخش می‌کنه و اینها هم قبول می‌کنند و فریب شیطان و ارذل و اوباش علافش (ولی پرکار!) رو به آسونی می‌خورند!
عجب بلوایی شده این آخرین لحظات عمر گیتی خانم! (دنیای عجوزه رو به موت, که مصداق بارزش ملکه انگلستانه!)lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
hamid ronin 1392/07/20 13:35
هر چی هستن از ما که بهترن !
مهران 1392/07/20 10:57
آقای ناشناس!
خوشت میاد یکی سر و وضع خودت رو مسخره کنه اونم به خاطر دینی که داری؟

یک سرویس اینترنت از ایران بگیره هر گوشی که استفاده کنه حلال میشه !lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
ناشناس 1392/07/20 09:24
خب چه کاریه می رفتن از این گوشی های معمولی مثل نوکیا 1650 و یا 1280 و از این دست گوشی های ساده میخریدن که امکان دسترسی به اینترنت رو اصلا نداشت در ضمن بهتره به جای گوشی یه فکری به حال اون ریش و سر وضع شون بکنن که شبیه میمون ها شدن لباس هاشون هم که آدم رو یاد زورو میندازه به خدا اینا واجب تره