کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9374 | مشاهده و دانلود: 757600800 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/10 | اعضاء: 318473 | نظرات: 37982
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کروم امن تر شد

گوگل در جدیدترین نسخه از مرورگر کروم، 50 نقص امنیتی را برطرف کرد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از شرکت ایمن رایانه پندار، نماینده رسمی و انحصاری شرکت پاندا سکیوریتی در ایران، مرورگر کروم هم اکنون بیش از 750 میلیون کاربر فعال در جهان دارد که به عنوان رقیب اصلی مرورگر اینترنت اکسپلورر، از محبوبیت بالایی هم برخوردار است.
نسخه جدید مرورگر کروم بر روی سیستم عامل های ویندوز، لینوکس، مک و کروم فریم قابل استفاده است و پیشرفت های قابل توجهی نیز به لحاظ جستجوی راحت تر تصاویر، توسعه APIها، بهبود عملکرد و ثبات، در آن اعمال شده است.
علاوه بر اینها در این نسخه از مرورگر کروم، راه حل های امنیتی زیادی نیز لحاظ شده است که تعداد 15 عدد از آنها در دسته اهمیت بالا و متوسط قرار می گیرند. یکی از شیوه های رایج گوگل در انجام اصلاحیه های امنیتی و رفع نقاط ضعف محصولات خود، پرداخت پاداش به کلیه افرادی است که بتوانند حفره ها و نقاط ضعف امنیتی محصولات گوگل را کشف کنند. در آخرین نسخه از مرورگر کروم شرکت گوگل به کاشف نقاط ضعف امنیتی 25 هزار دلار پاداش داد. این درحالیست که پاداش های گوگل در طول عمر این محصول بسته به میزان اهمیت نقطه ضعف کشف شده از 500 دلار تا 30 هزار دلار است.
مشکلات امنیتی که در نسخه های قبلی وجود داشت اما در مرورگر فعلی برطرف شده است، مربوط به خطاهای مختلفی می شد که به دلیل استفاده رایگان به کاربر هشدار می داد. همچنین نقطه ضعفی که به تروجان ویژه نوار آدرس اجازه می داد با نصب نوار آدرس های جعلی کاربر را به صفحات تقلبی مورد نظر مهاجمان بکشاند نیز در این نسخه از مرورگر کروم رفع شده است.
لازم به ذکر است مرورگر کروم یک مرورگر منبع باز است که از سال 2008 تاکنون مورد استفاده کاربران قرار گرفته و هر روز بر محبوبیت آن نیز افزوده می گردد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17242 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1392/07/20 تعداد مشاهده: 1434
کلید واژه ها:
سافت گذر