کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9368 | مشاهده و دانلود: 757277089 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/06 | اعضاء: 318437 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوشی خود را با شارژر اسکن کنید

به تازگی شارژری برای گوشی‌های هوشمند ارایه شده که امکان اسکن و شناسایی بدافزارها را دارد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی ایران؛ تعداد بدافزارهای موبایلی در حال افزایش است بنابراین خطرات زیادی گوشی‌های هوشمند را تهدید می‌کند. در همین حال اوایل تابستان سالجاری میلادی محققان گزارش دادند که ممکن است اتصال شارژر باعث ویروسی شدن گوشی‌های هوشمند شود.
همچنین اواسط تابستان جاری، آزمایشگاه مک‌آفی گزارش داد که در حال بررسی روی بدافزارهای موبایلی است و توانست ویروس‌های از جنس تروجان را برای این دستگاه‌ها بیابد.
بر این اساس شرکت امنیتی Belkin اقدام به ارایه شارژری کرده که از این امر جلوگیری می‌کند. بر این اساس شارژر مذکور قادر است گوشی‌های هوشمند را در حال شارژ برای یافتن بدافزارها اسکن کند.
به این ترتیب شارژر Skorpion قابلیت اسکن گوشی‌های هوشمند را در حین شارژ دارد و می‌تواند تشخیص دهد که این بدافزارها می‌توانند به سرقت فایل‌ها بپردازند و اطلاعات بانکی و کارت‌های اعتباری، رمز عبور را سرقت کنند.
این شارژر به گونه‌ای کار می‌کند که پس از اتصال به گوشی به مدت دو دقیقه گوشی را اسکن اولیه می‌کند.
اگر بدافزاری یافت نشود، چراغ دستگاه روشن می‌شود، در مرحله بعد شش دقیقه طول می‌کشد که سیستم‌عامل را مورد بررسی قرار دهد.
اگر بدافزاری تشخیص داده شود، چراغ قرمز شارژر روشن می‌شود و دستگاه به شکل خودکار شروع به دوباره خاموش و روشن کردن گوشی می‌کند.
اتصالات وای‌-فای و شبکه مورد اسکن قرار نمی‌گیرد، اما اتصالات بی‌سیم و برنامه‌هایی که دانلود شده همگی مورد اسکن قرار می‌گیرد.
این شارژر با قیمت 65 دلار در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17257 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: itiran.com تاریخ خبر: 1392/07/21 تعداد مشاهده: 1689
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر