کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9368 | مشاهده و دانلود: 757277089 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/06 | اعضاء: 318437 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تلفن همراه بعدی سونی دریک ساعت شارژ می شود،آنهم بیسیم

در حالی که شارژ بیسیم مدتی است به طور جدی مطرح شده و در حال حاضر مجموعه ای از اسمارت فون ها به آن مجهز هستند. و اکنون به نظر می رسد با توجه به طرح هایی همچون شارژ بیسیم مبتنی بر تشدید مغناطیسی سامسونگ این تکنولوژی در حال آماده شدن برای پرواز نهایی است. حداقل سونی در حال تغییر داستان است.


این شرکت در حال کار بر روی اسمارت فون جدیدی است که دو برابر موبایل های قبلی الکتریسیته را دریافت می کند و تنها در یک ساعت شارژ می شود. و مهم تر اینکه گزارش های منتشره حاکی از آن است که این شیوه شارژ جدید با استاندارد Qi سازگار است. یعنی اینکه نه تنها سریع است، بلکه بیسیم هم هست.

دانش پشت این شیوه شارژ واقعا پیشرو و البته ساده است: ابزار تازه سونی از ۱۰ تا ۱۵ وات نیرو برای شارژ استفاده می کند که دو تا سه برابر حداکثر میزان برق مصرفی اغلب اسمارت فون های امروزی است.

اما در حالی که تزریق چنین نیرویی به درون موبایل های امروزی تقریبا آنها را نابود می کند، پیشرفتهای سونی در شارژ به جایی رسیده که با استفاده از چیپهای کنترلی ویژه ای میزان گرمای اضافی در اثر شارژ را به حداقل می رساند.

خب، به نظر می رسد کمپانی های تکنولوی به دنبال این هستند که تلفن های ما روز به روز باتری های بهتری داشته باشند. به همان خوبی که آرزویش را داریم.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17394 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: narenji.ir تاریخ خبر: 1392/07/27 تعداد مشاهده: 1994
سافت گذر