کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9371 | مشاهده و دانلود: 757311016 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/08 | اعضاء: 318442 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سوء استفاده از یک آسیب‌پذیری اصلاح نشده در آفیس ۲۰۰۷

microsoft_

روز گذشته شرکت مایکروسافت اعلام کرد که مهاجمان در حال سوء استفاده از یک آسیب‌ پذیری بحرانی و اصلاح نشده در آفیس ۲۰۰۷ می‌باشند و آفیس ۲۰۰۳ و ۲۰۱۰ نیز آسیب‌ پذیری می‌باشند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، در صورتی که یکی از نسخه‌های آفیس بر روی سیستم نصب باشد، این مشکل می‌تواند توسط یک فایل تصویری بدشکل که در یک وب سایت یا از طریق یک پیام ایمیلی مشاهده می‌شود باعث سوء استفاده از سیستم گردد.
مرکز پاسخگویی امنیت مایکروسافت روز سه شنبه در یک پست نوشت: ما از حملات هدفمند مطلع هستیم. این حملات بیشتر خاورمیانه و آسیای جنوبی را تحت تاثیر قرار داده است.

در ابتدا دقیقا مشخص نبود که چه نسخه‌هایی از ویندوز تحت تاثیر این آسیب‌ پذیری قرار دارند. در حالی که مایکروسافت تنها ویندوز ویستا و ویندوز سرور ۲۰۰۸ را به عنوان نسخه‌های آسیب‌ پذیری معرفی کرد، محققان شرکت امنیتی مک آفی که پنج شنبه گذشته این رخنه را به مایکروسافت گزارش دادند، اظهار داشتند: هر دو سیستم عامل XP و ۷ می‌توانند از طریق فایل‌های مخرب آفیس مورد سوء استفاده قرار بگیرند.
Haifei Li بر روی وب سایت مک آفی نوشت: پس از آنکه ما حملاتی که از طریق آفیس ۲۰۰۷ بر روی ویندوز XP اجرا می‌شد را شناسایی کردیم، متوجه شدیم که واقعا یک نقض در یکی از مولفه‌های پردازشی TIFF در آفیس مایکروسافت وجود دارد. بنابراین نه تنها آفیس ۲۰۰۷ بر روی ویندوز XP نسبت به این حملات آسیب پذیر است بلکه اغلب محیط‌ها از جمله آفیس ۲۰۰۷ بر روی ویندوز ۷ تحت تاثیر قرار دارند.

با توجه به جزئیات این حمله که توسط Elia Florio مهندس MSRC منتشر شده است، هر کسی که از آفیس ۲۰۰۳ و آفیس ۲۰۰۷ استفاده می‌کند صرف نظر از سیستم عامل، تحت تاثیر این آسیب‌ پذیری قرار دارد. با این حال کسانی که از آفیس ۲۰۱۰ بر روی ویندوز XP و سرور ۲۰۰۳ استفاه می‌کنند در معرض خطر قرار دارند. Florioاظهار داشت که نسخه جدید آفیس مایکروسافت، آفیس ۲۰۱۳ شامل این آسیب‌ پذیری نیست.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17768 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/08/19 تعداد مشاهده: 2595
سافت گذر