کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756801353 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/04 | اعضاء: 318397 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اگر جا کم دارید، ایکس‌باکس وان نخرید!

به گزارش سافت‌گذر ؛ عرضه پلی‌استیشن 4 بازار مقایسه بین این کنسول و ایکس‌باکس وان را داغ کرده است؛ اما آیا سبک زندگی آپارتمان‌نشینی هم در انتخاب کنسول بازی نقش دارد؟

 

ایکس‌باکس وان کنسول بزرگی است؛ هیچ‌کس نمی‌تواند این واقعیت را انکار کند. اما وقتی آن را کنار پلی‌استیشن 4 می‌گذارید، تازه می‌فهمید که واقعاً چه‌قدر است. ما را به یاد نسل اول ایکس‌باکس می‌اندازد که آن هم کنسول بزرگی بود.

در تصویر بالا یک پلی‌استیشن 4 را که روی ایکس‌باکس وان گذاشته شده و می‌توانید اندازه دو کنسول را با هم مقایسه کنید. اما این تمام ماجرا نیست. ایکس‌باکس وان نسبت به ایکس‌باکس 360 هم کنسول بزرگی است.

البته باید پرسید که آیا اندازه آن‌قدر اهمیت دارد؟ برای بسیاری از گیمرها پاسخ منفی است. ایکس‌باکس وان برای آن طراحی شده که در میز تلویزیون شما جا خوش کند و قابلیت جابه‌جا شدن برای آن در نظر گرفته نشده است.

 

به گزارش سافت‌گذر ؛ نکته دیگری که نباید نباید فراموش کنیم این است که منبع برق پلی‌استیشن 4 داخلی است؛ اما ایکس‌باکس وان از منبع برق خارجی استفاده می‌کند.

احتمالاً دلایل زیادی برای بزرگ بودن ایکس‌باکس وان وجود دارد؛ یکی از آن‌ها می‌تواند نیاز به خنک ماندن قطعات کنسول باشد. تعدادی بسیاری از کنسول‌های ایکس‌باکس 360 پس از عرضه با مشکل داغ شدن مواجه شدند و ظاهراً مایکروسافت این بار خنک شدن کنسول را به عهده باد هوا گذاشته است!
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17851 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/08/25 تعداد مشاهده: 2602
کلید واژه ها:
سافت گذر