کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756801353 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/04 | اعضاء: 318397 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شما هم در همان روز اول ایکس‌باکس وان بخرید + تصویر

به گزارش سافت‌گذر ؛ امروز برای آن دسته از هواداران ایکس‌باکس وان که نتوانسته‌اند در روز اول عرضه این کنسول را خریداری کنند، تصاویری را آماده کرده‌ایم که تا حد زیادی کمک می‌کنند دست‌کم بدانیم ایکس‌باکس وان روز اول چگونه کنسولی بوده است.

 

به جای آن‌که پلاستیک و جعبه و... را پاره کنیم تا به خود ایکس‌باکس وان برسیم، تصمیم گرفتیم از تک‌تک مراحل عکس بگیریم و از باز کردن جعبه تا رسیدن به خود کنسول را به شما نشان دهیم.

جعبه را که باز می‌کنید، اولین چیزی که می‌بینید سنسور کینکت 2 است که روی خود کنسول قرار گرفته است. از درون خود جعبه آن‌قدرها هم غول‌پیکر به نظر نمی‌رسد، اما از کینکت قبلی بزرگ‌تر است. لایه بعدی را که باز می‌کنید به «راهنمای راه‌اندازی سریع» و هدست می‌رسید. زیر این دو یک مشت کابل سمت راست و کنترلر پیچیده در یونولیت را در سمت چپ مشاهده می‌کنید. همچنین دو باتری قلمی هم با کنترلر به دستتان می‌رسد!

 

به گزارش سافت‌گذر ؛ مایکروسافت دو کارت هم در جعبه کنسول گذاشته است؛ یکی مخصوص دستاوردهای (achievements) روز اول، و دیگری برای 14 روز استفاده آزمایشی از سرویس ایکس‌باکس لایو گولد. امیدوار بودیم این مدت سه ماه باشد؛ اما خب البته کسی هم انتظار این همه دست و دل‌بازی را نداشت. با این حال، دو هفته هم مدت خیلی کمی بود. یک برچسب ایکس‌باکس وان هم در جعبه قرار دارد.

بسته‌بندی ایکس‌باکس وان بسیار عالی بود. هر چیزی یا در یونولیت پیچیده شده بود یا در پاکت پلاستیکی. حتی کابل‌ها هم هر جا براق بودند، رویشان لایه‌ای ضخیم و پلاستیکی کشیده شده بود تا از اثر انگشت محفوظ بمانند؛ دست‌کم تا هر وقت که ممکن است.

 

به گزارش سافت‌گذر ؛ مایکروسافت در حفظ یکپارچگی قطعات جانبی و بسته‌بندی ایکس‌باکس وان هم بسیار موفق بوده است. مثلاً، نه تنها خود کنسول و آداپتور آن طرح نیمه براق نیمه مات را داشتند، خود جعبه و کابل‌های HDMI هم از همین طرح پیروی می‌کردند. اگرچه برخی مردم می‌گویند ایکس‌باکس وان در طراحی موفق نیست، اما به نظر من طراحی رضایت‌بخش و ظاهری کاملاً مدرن (البته نه آن «مدرن» ویندوز 8) دارد.

 

سایر تصاویر مربوط به باز کردن بسته‌بندی ایکس‌باکس وان را هم در زیر مشاهده کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18011 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/09/03 تعداد مشاهده: 3812
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

محمد مهدی روشن 1396/03/11 15:05
من میگم که هردو شرکت قدرتمند هستند . ولی از نظر من دوستان پی اس فر بخرند .من خودم پی اس فر دارم . خیلیم ازش راضیم . پی اس فر پنج تا دوازده دلیل از ایکس باکس وان بهتره . پی اس فر ارزون تره . همه چیش رایگانه . بهترین کنترلر جهان رو صاحبه . بازیاش بیشتره ‌. گرافیکش بالا تره . شیک تر و کوچک تر ساخته شده و خدمات آنلاینش عالیه . تازه خودتونم میتونید با گوشی اندرویدی و روش اکانت نصب کنید ‌. اگرم راه دوری رفتید و دلتون میخواد با پی اس فرتون بازی کنید پی اس ویتا این امکان رو برایه شما در اختیار گذاشته . اینم بهتون بگم که ایکس باکس وان با اینترنت کار میکنه .
رضا 1392/09/03 13:01
عــــــــــــــــــاشق این کنترولر جدیدشم! عمو مایکی عاششششقتم! :D :)
حتما باید این کنترولر جدیدشو واسه ویندوز بخرم وایرلس داااااررررشو ;)
Apollo11