کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317974 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوشی جدید نوکیا X6 با جشنواره «شهر آهنگ» به ایران می‌آید


نوکیا X6 اولین گوشی نوکیا با صفحه لمسی خازنی است که با حافظه داخلی GB16 امکان تجربه‌ای جدید و عالی از موسیقی و سرگرمی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
جشنواره شهر آهنگ نوکیا نیز با هدف یافتن استعدادهای ایرانی در زمینه موسیقی به تازگی کار خود را در ایران آغاز کرده است.

علیرضا شفیع پور، مدیرکل نوکیا در ایران در این رابطه گفت: «ما خوشحالیم که امروز با معرفی گوشی نوکیا X6 GB16 توانسته‌ایم گام دیگری در مسیر پیشتازی ارائه گوشی‌هایی در زمینه سرگرمی با هدف جلب رضایت کاربران برداریم. این گوشی جدید هوشمند و موسیقیایی نوکیا با داشتن امکانات منحصر به فرد خود، ارائه دهنده تجربه‌ای نوین و تازه از موسیقی به شمار می‌رود.»
او سپس افزود: «جشنواره شهر آهنگ نوکیا نیز که با هدف کشف استعدادهای موسیقی در ایران راه‌اندازی شده است، خلاقیت ایرانیان را در هر نقطه از کشور، حتی در دورافتاده‌ترین شهرها و استان‌ها نیز با ساختن آهنگ و موسیقی و شرکت در این رقابت به چالش می‌کشاند.»

گوشی نوکیا GB16 X6 ، گوشی هوشمند از سری X، با امکانات و قابلیت‌های ویژه خود مثل حافظه GB16 ، دوربین عکاسی 5 مگاپیکسل و همچنین به همراه داشتن لیستی متنوع از قطعات موسیقی مجاز خوانندگان ایرانی، کاربران به ویژه علاقه‌مندان موسیقی را مجهز به وسیله‌ای قدرتمند برای سرگرمی و لذت از لحظاتشان می‌نماید.
جشنواره شهر آهنگ نیز برنامه تبلیغاتی نوکیا در خصوص این سری از گوشی‌هاست که با ساختن وب‌سایت و راه‌اندازی مسابقه‌ای به علاقه‌مندان این امکان را می‌دهد تا با ساختن آهنگ و موسیقی با هم به رقابت بپردازند.

سپس وحید کاظمی نجف آبادی، مدیر بازاریابی نوکیا در ایران نیز به تشریح این جشنواره پرداخته و گفت: « Nokiamusic.optactivation.com نام وب سایتی است که جشنواره شهر آهنگ نوکیا، با هدف کشف استعدادهای ایرانی درزمینه موسیقی، کار خود را در قالب آن آغاز نموده و به تمامی علاقه‌مندان موسیقی در هر سنی و در هر نقطه از ایران این امکان را می‌دهد تا ضمن ساختن قطعه‌ای موسیقی، دیگران را با موسیقی محلی خود آشنا کرده و خلاقیت خود را نیز با آنها به رقابت بگذارند و به آرزوی خود در زمینه تبدیل شدن به یک فرد مهم درعرصه موسیقی نزدیک‌تر گردند. آنها در طی این رقابت، این فرصت را خواهند داشت تا توسط خوانندگان معروف ایرانی مورد ارزیابی قرار گرفته و بدین ترتیب برای ارائه کارهای بزرگ تر در آینده آماده شوند. این مسابقه با مجوز و تحت نظارت کامل وزارت ارشاد در قالب دو مرحله کار خود را از اول اسفند آغاز کرده و مرحله اول آن که شامل فرستادن قطعات است تا 24 اسفند ادامه پیدا خواهد کرد. مرحله دوم آن که مرحله رای‌گیری است پس از آن، در 28 اسفند، آغاز شده و افراد می‌توانند تا 18 فروردین با مراجعه به وب‌سایت به آهنگ مورد علاقه خود رای دهند. 8 گروهی که ازاین طریق انتخاب می‌شوند هریک مبلغ یک میلیون تومان به عنوان جایزه نقداً دریافت کرده و یا معادل این مبلغ می‌توانند امکان ضبط و تولید موسیقی در استودیو را داشته باشند. نهایتاً، در اردیبهشت ماه، در قالب یک فستیوال 3 برنده نهایی از میان این 8 برگزیده در کنار دیگر خوانندگان معروف به اجرای زنده خواهند پرداخت و در طی این مراسم یک گروه به عنوان برنده نهایی انتخاب گردیده و این فرصت را پیدا خواهد نمود تا در قالب قراردادی با نوکیا به انتشار آلبومی از آثار خود اقدام نماید. نوکیا همچنین در صدد است تا در طول این جشنواره، مراسم تجلیلی از پیشکسوتان موسیقی ایران به منظور تقدیر از زحمات آنها به عمل آورد.»

سپس امیرسلیمی، مدیر بازاریابی محصولات نوکیا درایران، به توضیح قابلیت‌های تکنیکی گوشی نوکیا X6 GB16 پرداخته و گفت که این گوشی با طراحی باریک و خاص خود اولین گوشی نوکیاست که مجهز به صفحه لمسی خازنی با توانایی پخش انواع رنگ‌ها بوده و به همراه GB16 حافظه با داشتن لیستی از 150 قطعه آهنگ ایرانی، صفحه نمایش 3.2 اینچی و همچنین دوربین کارل‌زایس و فلاش Dual LED ، در کنار بازی‌های نصب شده بر روی آن تجربه‌ای تازه را از موسیقی و سرگرمی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این گوشی ضمن داشتن قابلیت‌های بالای دانلود، به کاربران این اجازه را می‌دهد تا بتوانند در صفحه نمایش گوشی‌شان مطابق میل خود مشخصات 20 نفر از دوستانشان را نیز همواره در اختیار داشته باشند. نوکیا X6 GB16 را می‌توان تکمیل کننده گوشی‌های سری X دانست.»

در این همایش کریس برام، Nokia Vice President of Sales in MEA ، حضور داشته و به سوالات مختلف رسانه‌ها پاسخ گفت.

درباره نوکیا
شرکت نوکیا پیشتاز در صنايع موبايل و بزرگ‌ترین سازنده گوشی‌های موبایل در جهان بوده و امروزه افراد را به شیوه‌هایی نو و متفاوت از قبل با هم ارتباط می‌دهد. به کارگیری تکنولوژی پیشرفته موبایل به همراه سرویس‌های شخصی که افراد را قادر می سازد به هرچیز که مهم است نزدیک باشند. نوکیا همچنین نقشه دیجیتالی کاملی به همراه تجهیزات، راه حل‌ها و سرویس‌هایی برای شبکه‌های ارتباطی نیز فراهم آورده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1810 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1388/12/06 تعداد مشاهده: 2036
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر