کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317839 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

وقتی زنان در دنیای امنیت اطلاعات مردان را پشت سر می‌گذارند

امنیت اطلاعات

کنفرانس امنیتی “قدرت جامعه‌” به منظور پرداختن به همین نابرابری روز پنج‌شنبه در سئول برگزار شد و پنل آخر آن که “قدرت XX‌” نام داشت در سطحی غیر معمول، مهارت‌های زنان را در موضوعات امنیتی با برگزاری مسابقه‌ای به چالش کشید‌.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، این مسابقه که از سوی موسسه مطالعات امنیت اطلاعات سوک میونگ متعلق به دانشکده زنانه مهندسی کامپیوتر سئول نیز حمایت می‌شد با رقابت ۴۸ تیم آغاز گشت. از این تعداد ۸ تیم به مرحله نهایی راه یافتند و تمام روز آخر را روی مسائل موجود در زمنیه حملات اپلیکیشن‌های تحت وب، برنامه نویسی، هک کردن سیستم و رمز‌نگاری کار کردند.

مسئله‌هایی که در این مسابقه طرح شد تنها برای افرادی قابل حل بود که در زمینه امنیت اطلاعات بسیار فعال و متخصص بودند و دانشجویان عادی علوم کامپیوتر قادر به حل آن‌ها نبودند. پیش از شروع مراسم‌، مسئولین مسابقه نامه‌ای امضا شده با خطوط درشت و قرمز تهدید آمیز منتشر کرده بودند مبنی بر اینکه مردان به هیچ عنوان حق شرکت در این مسابقه را ندارند و بنابراین زنان باهوش کره‌ای در تیم‌هایی ۵ نفره با اسامی مختلف به شدت روی مسانل متمرکز شده و به رقابت با یکدیگر پرداختند.

معمولا این تصور وجود دارد که در زمینه علوم کامپیوتر زنان به اندازه مردان ماهر نیستند. یکی از مردان ناظر در این مسابقه به اسم مستعار مونگی که قبل از شروع مسابقه همین عقیده را داشت و گفته بود در کلاس‌های کامپیوتری که شرکت می‌کند تنها ۵ زن حضور دارند پس از اتمام مراسم نظرش را تغییر داد و گفت‌: ما اصلا انتظار نداشتیم زنان تا این حد خوب ظاهر شوند و فهمیدیم که زنان واقعا در این عرصه قوی هستند.

خانم “سو هی کانگ” که از متخصصین ارشد کامپیوتر است نیز در این باره گفت : افرادی که با من در ارتباط بودند همواره می‌گفتند اگر تو فرزند ما بودی اجازه نمی‌دادیم در این رشته تحصیل کنی. کانگ در ادامه گفت: تحصیل در این رشته واقعا برای زنان دشوار است.

آقای جئونگ هونگ‌، یکی از برگزار کنندگان این مراسم نیز گفت: در علم کامپیوتر، تمایز اساسی بین زنان و مردان وجود دارد، زنان بسیار جرئی‌نگر‌تر از مردان هستند، آرام تر و عمیق‌ تر کار می‌کنند در حالی‌که مردان با عجله و فکر کمتری کار می‌کنند و شاید به همین دلیل کمتر موفق می‌شوند.

و با توجه به چالش‌های بزرگی که امروزه در بحث‌های امنیت شبکه روی داده ، به عقیده خانم “جئونگ جین کانگ”، که دانشجوی علوم کامپیوتر است مهمترین چیز صبر، استفامت و توجه به مسائل روز است؛ که احتمالا این موارد در زنان بیشتر به چشم می‌خورد تا مردان. شما اینطور فکر نمی‌کنید؟

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18125 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/09/10 تعداد مشاهده: 1807
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناشناس 1392/09/11 02:59
یعنی من باید زن می شدم ؟
ناشناس 1392/09/10 14:38
با نظر ناشناس کاملا موافقم بهترین های دنیا همیشه مردان هستند حتی در آشپزی و خیاطی و چندین شغل دیگر که به نظر زنانه می آید من نمیدونم کدوم احمقی این تئوری به ذهنش رسیده که مردان بی دقت هستند من خودم انبار دار هستم اما کارفرمای بی وجدان من مسئولیت چند نفر رو سر من انداخته از جمله انباردار فروشنده حسابدار شاگرد مغازه و پادو و پیک موتوری الان چند ساله این مدلی کار میکنم اما بدون حتی یکبار اشتباه حتی در سند های حسابداری_می بینید مردان بی دقت نیستند اما زود دچار بی حوصلگی می شوند در مورد هوش زن ها هم کاملا اشتباه است من خودم کارکردن با کامپیوتر رو بدون کلاس رفتن شروع کردم کسی هم نبود بهم یاد بده اما الان به حدی رسیدم که اگه اغراق نباشه به تعدادی از دوستام که مهندس کامپیوتر هستند و در آموزشگاه ها تدریس می کنند چیزهایی یاد میدهم ولی با این حال به زنان دور و برم از جمله خواهرها و خواهر زاده هایم نتوانستم 10%چیزهایی که در این چند سال یاد گرفتم انتقال دهم حتی با این که اون ها بیشتر از 10 سال است که کامپیوتر دارند نه فقط زنان نزدیکم بلکه همین مشکل رو با غریبه ها هم دارم الان هم تو سافتگذر و چند سایت دیگه به مشکلات نرم افزاری کاربران از جمله نصب و کرک پاسخ می دهم این گروه هکری زنان کره ای اگر راست میگن یک مسابقه سالم با گروه های هکری ایرانی از جمله گروه آشیانه و شخص علی صالحی برگزار کنن تا به قدرت استعدادو توان مردان پی ببرن _در کل خلاصه زنان باید خواب اون روزی رو ببینن که مردان رو در جهان پشت سر بزارند زهی خیال باطل
ناشناس 1392/09/10 08:47
نه این طور نیست اگر زنان ریز نگرند چرا بزرگترین هکرهای جهان مردند . یعنی آنها با بی دقتی بزرگترین شده اند.