کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9319 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317836 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونه از دست نرم‌افزارها و نوار ابزارهای تبلیغاتی رها شویم

به گزارش سافت‌گذر ؛ بسیاری از کاربران بعد از مدتی که از نصب ویندوزشان می‌گذرد، هر گوشه‌ای از سیستم‌عامل را که نگاه می‌کنند پر است از نرم‌افزارها و نوار ابزارهای تبلیغاتی که هیچ‌کدام را یادشان نمی‌آید نصب کرده باشند. برخی مجبور می‌شوند همه این‌ها را از روی رایانه‌شان پاک کنند و برخی هم به سرنوشت شوم عوض کردن ویندوز دچار می‌شوند. اما راه آسان‌تر و بهتر چیست؟

در این راهنما به شما مثال‌هایی واقعی معرفی می‌کنیم تا نشان دهیم برنامه‌هایی که نصب می‌کنید از چه روش‌هایی برای فریب شما و نصب نرم‌افزارها یا نوار ابزارهای تبلیغاتی روی رایانه‌تان استفاده می‌کنند. اگر بدانید از چه روش‌ها و حقه‌هایی استفاده می‌کنند راحت‌تر هم می‌توانید خود را از «تبلیغ‌افزار»ها رها کنید.

ممکن است به نظرتان بیاید چنین مطلبی نیازی به آموزش ندارد؛ اما اگر این متن را بخوانید خواهید دید روش‌های موجود برای فریب شما بسیار متنوع است و حتی خود من هم چند باری فریب خورده‌ام و گزینه‌های اشتباه را انتخاب کرده‌ام. اخیراً برنامه Foxit Reader ابزار نصب خود را تغییر داده و نصب تبلیغ‌افزار را اجباری کرده است. برنامه‌های دیگری هم دارند همین کار را می‌کنند و تبلیغ‌افزارها رفته‌رفته وضع بدتری پیدا می‌کنند. بنابراین مهم است که ما هم در مقابل آن‌ها مجهز شویم... مگر آن‌که کسی بخواهد این تبلیغ‌افزارها اطلاعات مختلف مثل تاریخچه مرورگرش را به سرقت ببرند.

پذیرش یا رد؟ موافقت یا مخالفت؟
این روش رایجی است که از آن استفاده می‌کنند. برای این‌که تبلیغ‌افزار را نصب نکنید، باید روی گزینه‌های «رد» Decline یا مخالفت Disagree کلیک کنید نه طبق عادت روی گزینه‌های پذیرفتن Accept یا موافقت Agree .

 

 
پنجره بالا ممکن است شما را فریب دهد، چون متن نوشته شده مثل شرایط و ضوابط برنامه‌های معمولی است

من با ... موافق هستم
در این‌گونه موارد باید تیک «من با ... موافق هستم» را بردارید و بعد روی گزینه بعدی Next کلیک کنید.

 
با توافقنامه موافق هستم  

 

تغییر تنظیمات نصب
در برخی از ابزارهای نصب باید گزینه تغییر تنظیمات نصب Custom installation را انتخاب کنید و تیک‌های مربوط به تبلیغ‌افزارها را بردارید.

 

نصب بعد از برنامه اصلی
برخی تبلیغ‌افزارها بعد از نصب نرم‌افزار اصلی به سراغ شما می‌آیند. باید تیک مربوط به نصب آن‌ها را بردارید.

 

حقه حواس‌پرتی
برخی ابزارهای نصب شما را فریب می‌دهند تا گزینه اشتباه را انتخاب کنید. مطمئن نیستم که عمدتاً این‌گونه طراحی شده باشند؛ اما احتمال آن‌که با بی‌دقتی گزینه اشتباه را انتخاب کنید بسیار زیاد است.

به گزارش سافت‌گذر ؛ در مورد زیر ممکن است طبق عادت اول روی گزینه تغییر تنظیمات نصب Custom installation کلیک کنید. البته خیلی واضح است که باید گزینه آخر را انتخاب کنید؛ اما گزینه دوم هم بسیار غلط‌انداز است.

 

نصب اجباری
ابزار نصب اخیر برنامه Foxit Reader دیگر به شما اختیار نمی‌داد تا تبلیغ‌افزارهایش را نصب نکنید؛ اگر می‌خواستید خود برنامه را نصب کنید، مجبور بودید تبلیغ‌افزارها را هم نصب کنید. شاید تصور کنید برداشتن تیک‌ها کافی است؛ اما اگر دقیق‌تر متن زیر آن را بخوانید، نوشته: «با کلیک کردن روی Next شما توافق می‌کنید که Foxit PDF Creator Toolbar را نصب کنید و...»

وبسایت‌هایی که با هر دانلود تبلیغ‌افزار نصب می‌کنند
این روش هم جدید است و هم بسیار نگران‌‌کننده. بسیاری از وبسایت‌ها از جمله وبسایت مشهور CNET در ابزارهای نصب اینترنتی خود اغلب بدون اجازه سازنده برنامه اصلی، تبلیغ‌افزار قرار می‌دهند. مثال‌های زیر بسیار ساده هستند و راحت می‌توان تبلیغ‌افزارهایشان را نصب نکرد، اما به هر حال باید از وجود چنین روش‌هایی هم مطلع باشید.

 
ابزار نصب سایت download.com متعلق به CNET

 
ابزار نصب سایت softonic.com

 
ابزار نصب اینترنتی tucows

ابزارهای جاسوسی
اخیراً معلوم شد که DAEMON Toolss یکی از نرم‌افزارهای بسیار رایج برای کار با فایل‌های ایمیج دیسک، بخشی به نام MountSpace دارد که هرگاه کاربر ایمیجی را روی رایانه‌اش اجرا می‌کند، به یک سرور آنلاین گزارش می‌فرستد. حتی اگر این ویژگی را غیر فعال هم می‌کردید، باز هم بدون اجازه شما فعال باقی می‌ماند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18133 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/09/10 تعداد مشاهده: 2073
سافت گذر