کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317869 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سیاست جدید فیس بوک در چینش تایم لاین کاربران

فیس بوک در حال تغییر الگوریتم­های نمایش نیوز فید یا تایم لاین کاربران است به­شکلی که مطالب مطبوعات و خبرگزاری­ها جلوتر از محتوایی­که از نظر این الگوريتم­ کم اهمیت­تر هستند، به­نمایش درآیند.


به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی ایران؛ شاید در چند ماه اخیر به­چشمتان آمده باشد که فیس بوک، تمامی پست­های دوستانتان را به شما نشان نمی­دهد بلکه هرآنچه را که خودش مهم تشخیص داه است را در نیوز فید در اختیارتان می­گذارد. میزان اهمیت پست­ها براساس شعار جدید فیس بوک: «بهترین محتوا از بهترین شخص را در بهترین زمان نمایش دهید» تخمین زده می­شود. این تغییر در این هفته بیشتر زیر بار قرار خواهد گرفت. این سایت اعلام کرده است که از این پس مقالات خبری در فید شما اهمیت بیشتری خواهند داشت خصوصا اگر با تلفن همراه خود به این شبکه متصل می شويد.

برای گرفتن این تصمیم، فیس بوک به نتایج یک نظرسنجی که معتقد است، کاربران شبکه­های اجتماعی بیشتر مایلند تا می­خواهند مقالات خبری یا اخبار تیم ورزشی مورد علاقه خود را ببینند، اعتماد کرده است. دسترسی به اخبار از طریق فیس بوک، هم برای این شبکه اجتماعی و هم برای سایت های خبری بسیار مهم است. نتایج یک مطالعه نشان داده است که منبع خبری 30 درصد از امریکایی­ها، فیس بوک است و  از این 30 درصد، 78 درصد از ابتدا برای بازی، ارتباط با دوستان و.. به فیس بوک پیوسته اند. دسترسی به جمعیت بزرگی که مشخصا دنبال خبر نیستند برای سایت­های خبری همانند یک ثروت بادآورده است و به همین دلیل خبرگزاری­ها این بخش را توسعه داده­اند و انتشار خبر در سال اخیر در فیس بوک، 170 درصد رشد داشته است. 

پیشنهاد مقالات با موضوعات مرتبط

فیس بوک در اطلاعیه خود به انتشار اخبار باکیفیت اشاره می­کند. عبارت با کیفیت را در اینجا نباید با آنچه از نظر ژورنالیسیتی و ارزش خبری استنباط می­شود، اشتباه گرفت. با کیفیت در اینجا آن چیزی است طبق الگوریتم­های شبکه­های اجتماعی می­توان یک مطلب را قابل اعتماد دانست: آیا صحت دارد؟ از منبع قابل اعتماد است؟ آیا به دفعات به اشتراک گذاشته شده است؟ آیا به تیم بررسی گزارش شده است یا از نیوز فید کاربران زیادی مخفی شده است؟ اگر مقالات این تست را رد کنند، شانس بیشتری برای نمایش در نیوز فید شما دارند البته اگر مشترک صفحه ی فیس بوک آن سایت خبری باشید یا اینکه دوستانتان آن را لایک کرده باشند.

فیس بوک پا را از این فراتر خواهد گذاشت و در صورتی­که مقاله ی خبری را کلیک کرده اید، محتوای دیگری را پیشنهاد خواهد داد. مثلا اگر یکی از کاربران روی یک محتوا از «فیگارو» کلیک کند، پنجره ای باز می شود و سه مقاله با همان زمینه از فیگارو یا سایت خبری رقیب مانند بی بی سی پیشنهاد می­شود. این هم ترفند دیگری­ست برای چند برابر کردن تعداد بازدید از سایت­های خبری.

به نظر می­رسد که این تدابیر برای پاسخ به خواسته ی مارک زوکربرگ که در ابتدای سال جاری اعلام کرد که می­خواهد فیس بوک، بهترین ژورنال اختصاصی باشد، کافیست. راه دیگر مقابله با رشد تاثیرگذاری توییتر نیز تبدیل فیس بوک به رفرنس خبری کاربرانی­ست که می خواهد همیشه در جریان داغ­ترین اخبار باشند. باید دید و تعریف کرد از ریسک عکس­​العمل کاربرانی که به جای تصاویر تعطیلات عموزاده ی خود روی نیوزفیدشان، آخرین تحولات جهان را دریافت می­کنند!

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18270 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itiran.com تاریخ خبر: 1392/09/18 تعداد مشاهده: 1464
سافت گذر
نظرات بینندگان

بهزاد جعفرپور 1392/09/18 20:46
یعنی واقعا کسی فکر میکنه که شبکه های اجتماعی داخلی می توانند با چنین شبکه اجتماعی رقابت کنند. حتی در طراحی و توسعه چنین وب سایتی مشکل دارند چه برسه به محتوای سایت. البته بنده احترام زیادی به شبکه های اجتماعی داخلی میگذارم ولی از مسئولین کشور درخواست دارم شبکه های داخلی را بعنوان جایگزین فیسبوک به مردم توصیه نکنند زیرا از دولتی که همه مسئولینش دکترا دارند این نصیحت خیلی بعید.