کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317974 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای سربازان آمریکایی آزاد شد

وزارت دفاع آمريكا به سربازان اين كشور اجازه داد به شرط افشا نكردن اطلاعات محرمانه از سايت‌هاي رسانه اجتماعي مانند فيس‌بوك و توييتر استفاده كنند.

وزارت دفاع آمريكا براي نخستين بار دستورالعملي را براي رسانه اجتماعي منتشر كرد كه همه افرادي را كه از سيستم اينترنتي غيرطبقه‌بندي شده معروف به NIPRNET اين وزارتخانه استفاده مي‌كنند، تحت پوشش قرار مي‌دهد.

بنا بر اظهار معاون وزير دفاع، اين دستورالعمل اهميت اقدامات امنيتي صحيح متوازن در عين استفاده حداكثري از قابليت‌هاي عرضه شده توسط ابزارهاي اينترنتي قرن بيست و يكم را مورد تاييد قرار داده است.

بر اساس اين گزارش، كارمندان اين وزارتخانه مي‌توانند به تمامي اطلاعات آنلاين قابل دسترس از جمله شبكه‌هاي اجتماعي، رسانه اجتماعي، محتواي توليد كاربران، نرم‌افزار اجتماعي، ايميل، چت و اجتماعات گفت‌وگوي آنلاين دسترسي داشته باشند كه دربرگيرنده يوتيوب، فيس‌بوك، ماي اسپيس، توييتر و Google Apps مي‌شود.

اما سايت‌هاي مرتبط با هرزه‌نگاري، شرط‌بندي يا جنايات ناشي از نفرت همچنان ممنوع مانده‌اند. مقامات دولتي در شبكه‌هاي اجتماعي حضور قوي دارند اما با تصميم جديد دستورالعمل رسمي در اين مورد ارائه شده است.

ارتش، نيروي دريايي، تفنگ‌داران، نيروي هوايي و گارد ملي آمريكا در فيس‌بوك صفحه ويژه دارند و فيس بوك در بيانيه‌اي از اين تصميم كه به سربازان و كارمندان وزارت دفاع اجازه مي‌دهد به رسانه اجتماعي دسترسي داشته باشند، استقبال كرده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1829 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1388/12/08 تعداد مشاهده: 1187
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر