کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 750001130 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/03 | اعضاء: 317875 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویندوز ۸٫۲ با منوی استارت جدید در راه است

ویندوز
به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، ویندوز ۸٫۱ توانست با ایجاد کلید منوی استارت مشکل بسیاری از کاربران ویندوز ۸ را برطرف کند. اخبار منتشره از سوی شرکت مایکروسافت نشان می دهد که این شرکت به زودی ویندوز ۸٫۲ را عرضه می کند که دارای منوی استارت جدیدی است.

این منوی جدید دارای طراحی کلاسیکی است اما ویژگی های جدیدی با خود همراه دارد. ویندوز ۸٫۲ تغییر عمده ای در ساختار سیستم عامل ویندوز ۸ ایجاد نمی کند اما دارای مشخصات جدیدی است که کار کردن با این ویندوز را برای کاربران آسان تر می سازد.

کاربران می توانند با فشردن کلید ویندوز که در پایین صفحه نمایش تبلت قرار دارد به آسانی به منوی استارت دسترسی پیدا کنند. هنوز مشخص نیست چرا شرکت مایکروسافت از ابتدا کلید استارت را برای ویندوز ۸ طراحی نکرد. در ابتدای رونمایی از ویندوز ۸ کاربران بسیاری از این ویندوز اعلام نارضایتی کردند اما اکنون علاقه مندان بسیاری دارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18405 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/09/25 تعداد مشاهده: 2109
سافت گذر
نظرات بینندگان

نوید نمینی 1392/09/26 22:53
آقای Martin برای اطلاع عرض میکنم Android لینوکس نیست FreeBSD هستش برای اطلاع بیشتر به ویکیپدیا فارسی روجوع کنید
Martin 1392/09/26 21:26
عزیزم تو که هنوز نمی دونی اندروید از چه سیستم عاملی منشعب شده بهتره افکار جینگول پینگول خودتو جار نزنی چونکه هر چه بیشتر بیسوادی خودتو آشکار می کنی !. روی صحبت من با آدمهایی مثل تو نبود که هنوز کلمه کاپیتالیستی به گوششون نخورده !. صحبت من رو کسانی می فهمند که سالها با سیستم عاملهای مختلف کار کردند و از زیر و بم اونها آگاهند.
اندروید هر چند ماه یک بار یه آپدیت جدید بیرون میده که با یه سرچ کوچیک می تونی سایتشو پیدا کنی. حالا تو بلد نیستی ROM اندروید رو روی گوشیت نصب کنی دیگه به سازندگان اندروید مربوط نیست (بهتره بری همون ویندوز ذغالی خودتو نصب کنی و بارها و بارها سر نصب یه بازی crash کنی و دوباره نصب کنی !!!).lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
HameD 1392/09/26 18:41
ایمان جوش نخور اونا جاسوسن تو مصرف نکن !
ايمان 1392/09/26 00:53
واقعا بعضى ها از ویندوز چى میدونن اون دوستى که به پدر علم کامپیوتر چى چى لیست میگه بهتره روشنش کنم اولا جاسوس تر از گوگل و اپل در دنیا نیست چراش رو خودتون هم میدونید مایکروسافت بعد از غیر قابل اطمینان شدن آنتى ویروس ها یک آنتى ویروس اختصاصى قدرتمند درست کرد بدون تحریم آپدیت هاى ویندوز ماهانه به صورت رایگان منتشر میشه در حالى که آپدیت اندروید براى گوشى هاى ٦ ماه پیش هم نمیاد در ضمن این اپل کوچکترین نرم افزارى رو براى آیفون به کابراش میفروشه در حالى که مدام از کاربراى اندروید و آیفون جاسوسى میشه و آپدیت هاشون هم فقط جینگول پینگول اضافه میکنه مایکروسافت همیشه سعى میکنه رخنه هاى امنیتى رو بپوشونه از ویندوز بدتون میاد خب نصب نکنید زور نیست در ضمن اندروید و خیلى از نرم افزارها و سیستم عامل ها با ویندوز ساخته شدن و بسیار ساده با یک نرم افزار شبیه ساز بازى ها و نرم افزارشون تو ویندوز اجرا میشه بازم میگم زنده باد مایکروسافت(سافت گذر عزیز لطفا ثبت کن)
مهدی 1392/09/25 23:49
شرکتی که هنوز نتونه مدیر عامل اش رو مشخص کنه، همینطوری میشه دیگه !!!
وحید رضوانجو 1392/09/25 19:57
دیوانن بخدا اینا.بجای رفع باگ میشینن منوی استارت طراحی میکنن.ویندوز 8 که با vpn مشکل داشت و سرآخرهم مشکلش حل نشد
Martin 1392/09/25 19:33
این مایکروسافت هم همینجوری داره دور خودش می چرخه !. یه شرکت انحصارگر کاپیتالیستی که پیشرفتهای خودشو مدیون پایین نگه داشتن رقبا و زیر آب زنی و زد و بند بر علیه اونهاست !. لینوکس بیچاره پول پشتش نیست وگرنه با این همه توزیعات متنوع تا حالا مایکروسافت رو منقرض کرده بود !. یه نمونه از لینوکس پیشرفته و پشتیبانی شده رو امروز توی Android می بینید. اندرویدی که برای مایکروسافت به کابوس 24 ساعته تبدیل شده !.
عادل 1392/09/25 16:55
آری
hamid 1392/09/25 12:38
خوب است