کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317974 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تکلیف اپراتور سوم تلفن همراه تا پایان سال 88 مشخص می‌شود؟

شايد بتوان گفت كه اپراتو سوم تلفن همراه براي ايجاد فضاي رقابتي در حوزه ارتباطات سيار در كشور و تقويت آن يك نياز و ضرورت محسوب مي‌شود؛ بر همين اساس مزايده‌اي در اين زمينه برگزار و به دلايلي كه بعضا از سوي مسوولان و رسانه‌ها اعلام شده، به اتمام نرسيده و باطل شد و هرگونه تصميمي به مراجع ذي‌صلاح واگذار و تعيين برنده نهايي به پايان سال وعده داده شده است.

به گزارش خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، به گفته مسوولان اگر قرار بود مزايده ديگري براي اپراتور سوم تلفن همراه برگزار شود، شايد زمان طولاني به خود اختصاص مي‌داد به همين دليل راه‌هاي قانوني ديگري در اين زمينه در نظر گرفته و با اپراتورهاي بسياري مذاكراتي آغاز شده است و ظاهرا براساس برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده قرار است تا پيش از پايان سال جاري اين موضوع نهايي شده و براساس قرارداد، پروانه اين اپراتور نهايي و از طرف سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي به صورت رسمي ابلاغ شود.

وعده تا پايان سال عملي مي‌شود؟

وزير ارتباطات چندي پيش در اين باره به خبرنگار ايسنا گفته بود كه بر اساس وعده‌اي كه داديم و با پيش‌بيني زماني، اميدواريم صدور پروانه و واگذاري امتياز اپراتور سوم تلفن همراه تا پايان سال و با تاخير يكي دو ماهه انجام شود اما هنوز مذاكرات با اپراتورهاي مختلف در حال انجام است؛ اين كار ساده‌اي نيست زيرا آن‌ها شرايط مختلف و طرح تجاري مختلفي دارند.

رضا تقي‌پور در پاسخ به اين سوال كه آيا اين اپراتورهاي مورد مذاكره خارجي هستند و يا با اپراتورهاي داخلي يا اپراتورهاي حاضر در مزايده قبلي هم مذاكره شده است، تصريح كرده است كه محدوديتي وجود نداشته كه آن‌ها همان اپراتورهايي باشند كه داخل مزايده بودند و اپراتورهاي قوي هم مي‌توانند در اين مذاكره حضور داشته باشند كه تا به حال حداقل با 5 كشور در اين زمينه مذاكره و صحبت كرديم.

چرا اپراتور سوم تلفن همراه با مشكل رو به رو شد؟

اما اين سوال وجود دارد كه چرا موضوع اپراتور سوم تلفن همراه با مسائل و مشكلاتي رو به رو شد؟ وزير ارتباطات در اين باره بدون ذكر دليل مشخصي گفته است كه آغاز به كار آن و انجام مراحل بعدي فعاليت اين اپراتور با تاخير مواجه شده است.

به اعتقاد او در بحث اپراتور سوم نيز بايد به بحث سرمايه‌گذاري خارجي توجه شود، علاقه‌مندي براي جذب سرمايه‌گذاري خارجي وجود دارد و بايد به اين موضوع توجه شود و از طرفي بايد گفت كه ساختارهاي خصوصي و قوي كه بتوانند سرمايه كافي براي اين كار را داشته باشند در كشور نداريم بنابراين بايد اين ساختارها تقويت شوند.

چندي پيش رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي از روشن شدن تكليف موضوع اپراتور سوم تلفن همراه و برنده مزايده آن خبر داده و در گفت‌و‌گو با ايسنا اظهار كرده بود: پروانه اپراتور سوم تلفن همراه هنوز به‌صورت رسمي به كسي ابلاغ نشده و تا زماني كه اين كار رسما انجام نشود، نمي‌توانيم برنده را معرفي كنيم؛ طرف برنده بايد در مدت زمان مشخصي به تعهدات خود عمل کند و سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي نيز در اين زمينه اقدامات و نظارت مورد نياز را انجام مي‌دهد.

محمود خسروي با بيان اين كه نمي‌توان گفت مزايده اپراتور سوم تلفن همراه ابطال شده ابراز كرده بود كه اين مزايده منقضي شده است؛ بايد با روند قانوني ديگر نظير تجديد مزايده يا ترک تشريفات و از ديگر روش‌هاي قانوني برنده اپراتور سوم مشخص شود و درصورتي که پروانه اپراتور سوم طبق شرايط جديد تدوين شود، رگولاتوري به صورت رسمي اين موضوع را اعلام مي‌کند.

شايد يادآوري اين موضوع لازم باشد كه در جريان برگزاري مزايده اپراتور سوم تلفن همراه، کنسرسيوم تامين اتصالات به‌دليل عدم انجام تعهداتش از روند مزايده خارج شد و پس از آن کنسرسيوم زين ايران حائز رتبه دوم پيشنهاد مالي در مزايده به منظور انجام پروژه دعوت شد اما نفر دوم قيمتي با تفاوت زياد را پيشنهاد كرده بود، در حالي كه طبق قانون تفاوت قيمت نبايد بيش از 5 درصد باشد.

بنا بر اعلام سعي شد طي مذاكراتي قيمت‌ها تصحيح شود، ولي اين اتفاق هم رخ نداد، ضمن اين‌كه سپرده تامين اتصالات هم طبق قانون ضبط شد؛ کنسرسيوم نيز در زمان مقرر به سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي پاسخ مثبت نداده و به اين ترتيب از روند مزايده کنار گذاشته شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1848 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1388/12/10 تعداد مشاهده: 1314
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر