کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9374 | مشاهده و دانلود: 757600800 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/10 | اعضاء: 318473 | نظرات: 37982
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هر کاربر ایرانی بیش از چهار هزار دلار نرم‌افزار را غیرقانونی دانلود کرده است!

آمار جدید منتشر شده نشان می‌دهد که به‌طور میانگین هر کاربر ایرانی بیش از ۴ هزار دلار (معادل ۱۲ میلیون تومان) نرم‌افزار غیرقانونی و نسخه کرک‌شده محصولات بین‌المللی را روی سیستم کامپیوتری خود دارد.

سایت دویچه وله در مطلبی نوشت: نقض کپی‌رایت و دانلود و استفاده غیرقانونی از محصولات نرم‌افزاری جهانی، تبدیل به عادتی روزمره در زندگی دیجیتال بسیاری از ایرانیان شده است. برای بسیاری از کاربران حتی تصور مدلی غیر از آنچه سال‌هاست به خاطر عدم پای‌بندی به قوانین مرتبط با کپی‌رایت در ایران رواج دارد، به سادگی ممکن نیست.

ایرانی‌ها بدون دغدغه و بی‌آن‌که همچون کاربران جهان توسعه‌یافته نگران پی‌آمدها و جریمه‌های اجتمالی باشند، می‌توانند محصولات نرم‌افزاری را دانلود کنند یا نسخه‌های کدشکسته را با قیمتی نازل در گوشه‌وکنار همه شهرها بخرند.

بسیاری از نرم‌افزارهایی که در بازارهای جهانی برای استفاده از آن باید رقمی چند صد یا چند هزار دلاری پرداخت، در ایران با بهایی باورنکردنی در دسترس است.

این آمار را رادیو بین‌المللی چین منتشر کرده و جزئیات بیشتری درباره جامعه آماری مورد پژوهش ارائه نداده، اما واقعیتی انکارناپذیر است که مانعی بزرگ در راه توسعه فن‌آوری اطلاعات در ایران هم محسوب می‌شود.

رقم ۴ هزار دلار بر اساس نیازهای یک کاربر معمولی محاسبه شده و می‌توان تصور کرد که این رقم برای کاربرانی که به کارهای فنی تخصصی یا آکادمیک مشغول‌اند، به مراتب بزرگ‌تر و تکان‌دهنده‌تر است. آنچه به رفتاری عادی برای کاربران ایرانی بدل شده در بسیاری از کشورهای دنیا عملی مجرمانه است و می‌تواند جریمه‌های سنگینی را در پی داشته باشد.

حتی سایت‌هایی که نسخه‌های کرک‌شده نرم‌افزارها، برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف را ارائه می‌کنند هم می‌توانند روی سرورهایی که در ایران مستقرند میزبانی شوند، بدون آن‌که با چالش خاصی مواجه شوند.

از مجموع ۷۰۰ سوالی که سازمان تجارت جهانی برای قبول عضویت ایران برای مقامات کشور ارسال کرده، بیش از ۱۰۰ پرسش مستقیما مربوط به قانون کپی‌رایت است که وزارت ارشاد باید پاسخگوی آنها باشد. اما بدیهی است که تغییر رویه جاری نیازمند یک تحول عظیم در جامعه است.

واقعیت این است که اگرچه نقض کپی‌رایت ممکن است منافع آنی چشمگیری برای جامعه و کاربران داشته باشد، اما کشور را از مواهب آتی عظیمی که پیوستن به سازمان تجارت جهانی به دنبال خواهد داشت عملا محروم کرده است.

به خاطر محدودیت‌هایی که بر سر راه پژوهش‌های دقیق میدانی در ایران وجود دارد، هنوز نمی‌توان از خسارت‌هایی که نقض کپی‌رایت به کشور و آینده آن تحمیل می‌کند ارزیابی دقیقی داشت، اما در بسیاری از رده‌بندی‌های جهانی ایرانیان جزو قانون‌شکن‌ترین و متخلف‌ترین کاربران محصولات نرم‌افزاری محسوب می‌شوند.

کشورهایی همچون ارمنستان، آذربایجان، مولداوی، بنگلادش، زیمبابوه، سری‌لانکا، یمن و لیبی از جمله کشورهایی هستند که در زمینه ‌نقض کپی‌رایت پس از ایران در جایگاه‌های بعدی قرار می‌گیرند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18494 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1392/09/30 تعداد مشاهده: 2005
سافت گذر
نظرات بینندگان

عمیق 1392/10/07 02:22
در پاسخ به دیگه مهم نیست
حرف های شما درست ولی به جای خود
شاید دقت نکردی یا اعتقاد نداری که ایران اسلامی با تمام مشکلات کوچک و بزرگ خود، در حال یک جنگ تمام عیار با قدرتمندان جهان است؛ جنگ تهاجم فرهنگی علیه ایران از جنگ تحمیلی 8ساله خیلی سخت تره. اگر به این مطلب که گفتم معتقدی که باید بدونی هیچگاه در یک جنگ طرفین به همدیگه کمک نمیکنن. اگه دقت کنی آمریکا و دیگر قدرتمندان جهان از فرصتها استفاده میکنن و مثل گرگ دندان تیز کرده در کمین اند که جمهوری اسلامی رو از بین ببرن. پس انتظار نداشته باش در جهت منافع اونها بریم و نرم افزارهاشون رو بخریم. بله اگه میتونستیم کارخانجات صنعتیشون رو هم کپی میکردیم چون این یک حربه جنگی محسوب میشه. اما اگه جنگ رو به خاطر مواضع اسلامی نظام میدونی، بدون که این ملت با همه اشتباهاتشون اما هرگز از اهل بیت و اسلام و قرآن جدا نمیشن و تا آخرین قطره خونشون مقابل زورگویی و ظلم ابرقدرتها می ایستن.
میگی نه نیگا کن!
دیگه مهم نیست 1392/10/03 13:53
سلام به همه:
هر زمان اینگونه اظهار نظرها رو میخونم دلم بدرد میاد.
یعنی چه که من یا ما محصول زحمت و مشقت دیگران رو با رضای دل و خرسندی خاطر سرقت کنیم!
البته که منهم از ویندوز کرک شده و نرم افزارهای کرک شده و آثار موسیقی یا دیگر محصولات قابل تکثیر دیگه استفاده میکنم.
اما مثل این میمونه که بارها توی خیابون سرگردون یه سطل زباله بودم و هیچ سطلی پیدا نکردم بعد از چند سال سرسختی بالاخره خسته شدم و گاهی وقتها آشغال رو میریزم خیابون...
سالها وقتی شیر آب پارکها یا اداره ها رو میدیدم میرفتم و میبستم سفتش میکردم، خسته شدم، چقدر وقت بگذارم...
کلا بیخیال نشدم بازم تلاش میکنم درست رفتار کنم اما چه کنم؟
ما برنامه نویس هستیم یا قطعه ای صنعتی میسازیم یا یه اثر نقاشی یا موسیقی خلق میکنیم یا کار دیگه؛ در هر صورت برای ادامه کارمون لازمه که از محصول کارمون حفاظت کنیم؛
خود ما در چنین شرایطی هزار و یک ترفند بکار میبریم تا دست رنجمون به یغما نره؛
حالا کار دیگران رو بدون هیچ ناراحتی استفاده میکنیم و براشون شاخ و شونه هم میکشیم؟ برای ما حرمتی باقی میمونه؟
من خونه و ماشین و چیزای دیگه که قابل کپی کردن نیستند رو ندارم، و برای داشتنشون باید حاصل کارم رو بدم و اونهارو بخرم!
یعنی پولش رو پرداخت کنم، هیچوقت هم برای کمپانی مثلا سایپا شاخ و شونه نمیکشم؛
حالا اگه اینها قابل تکثیر بودن،اونوقت برای خودم مثلا یه بنز داشتم و برای کمپانی بنز هم دری وری میگفتم!!!
من با تاسف از این محصولات کرک شده استفاده میکنم لازم نیست بگم چرا؛ چون همگی ما به علتهای یکسان یا مشابه همین کارو انجام میدیم؛ ناچاریم؛ اما اگر بیسر و صدا سرمون رو پایین نمی اندازیم دیگه خوب نیست برای تولید کنندگانشون؛ چه داخلی چه خارجی اینجوری واکنش نشون بدیم؛ آره درسته من هم این کار رو انجام میدم و صدام در نمیاد حالا بعضیا بخوان بگن اینو نگاه ... سارق مثلا با وجدان!
هیچ جای تاریخ و هیچ جای دنیا کسی نتونسته و نمیتونه بیشتر از کار کردش داشته باشه؛
مثلا کسی سوپر کامپیوتر شخصی نداره؛ کسایی مثل ما نمیتونن دستگاه تراش چند صد هزار دلاری شخصی داشته باشن و غیره.
عزیزان میخوام بگم این رفتار درست نیست؛ همگی ما نون حلال خوردیم حالا که دیگه این کار رو از روی ناچاری انجام میدیم نگیم دندشون نرم...
فرهنگ ما فرهنگ قدر شناسی و قدر دانی بوده و نه گستاخی.
به امید روزی که همه ما بتونیم تکنولوژیمون رو بالا ببریم؛ با خیال آسوده حاصل کارمون رو ارایه کنیم و از حاصل کار دیگران به ارزش خودش و با پرداخت قیمتش استفاده کنیم.
به همگی شما اظهار نظر کنندگان عرض ادب و احترام دارم.
ناشناس 1392/10/01 17:36
مراد اگه اینا رو به شوخی گفتی که باحال بود وگرنه خیلی خیلی شوتیlay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung
ناشناس 1392/10/01 04:57
تو ایران قدرت خرید صفر است و تازه ما چرا پایند قوانین خارجی باشیم در حالی که اونا به هیچی ما پایبند نیستن.lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
ناشناس 1392/10/01 03:22
انتظار دارند هم تحریم بکنند، هم به خواسته هایشان جواب مثبت بدهیم، هم کالاهایشان را بخریم و مصرف گرا شویم، کلا انتظار دارند خدمتکار بی چون و چرایشان باشیم، آنوقت لابد با تمام اینها انتظار دارند نرم افزار اصلی را هم با هزینه هنگفت از آنها بخریم!!! یکی نیست بگوید کدام عقل سالمی قبول میکند که یکی با تمام قدرتش با تو دشمنی کند اما تو به جای مقابله و دفاع از خود، به او کمک کنی!!!
مراد 1392/10/01 00:09
دزدی رزق و روزی آدمها را کم میکند برای همین هست ایرانی ها رزق و روزیشان بسیار کم هست برای همین هست در ایران مدام زلزله میاد برای همین هست که در ایران 35 سال هست که پشت سر هم خشکسالی میشه ... خب دزدی همین هست ... ما هم باید به قانون کپی رایت اهمیت بدیم تا رزق و روزیمان افرایش پیدا کند وگرنه بلا پشت بلا بر سرمان نازل خواهد شد ...
محمد 1392/09/30 20:07
خوب چکار کنیم ؟
اگر رعایت کنیم هر بچه چهارم ابتدایی حداقل باید 20000000 تومان بابت برنامه های درسیش بپردازد!!!!!!!!!!!!!!!!!1
اگر میلیاردر هم باشد خیلی براش زیاد هست باز

حالا یک مهندس معمار یا طراح صنعتی چند میلیارد باید ارز از کشور بیرون بریزد بخاطر برنامه های ضروری و کاریش اصلا یک ساختمان یا کارخانه اینقدر درآمد دارد در ایران؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من بیچاره هم باید هفته ای 10000000 برای بازی کردن دور بریزم

خوب قیمت ها هم خیلی گرون هست اونور آب همه هم هیچ سواد زیادی ندارند که بخوان از چند برنامه مهندسی همزمان استفاده کنند کامپبوتر هم با کل برنامه ها یک کم بالاتر فروخته میشه هیچکی هم یک روزه بازی هایی مثل میدان نبرد 3 و 4 یا ندای وظیفه اشباح یا بتمن ریشه ها رو نمیتونه تموم کنه .
پویا 1392/09/30 19:51
هر وقت سرانه درامد ملت مثل کشورهای توسعه یافته شد تحریم رفع شد خط فقر پایین اومد نمایندگیهای رسمی در ایران فعال شدند نرخ بیکاری مثل کشورهای توسعه یافته شد سطح رفاه اجتماعی و امکانات بهداشتی مثل اونا شد اینترنت آزاد و سریع شد کرامت انسانیمون در داخل و خارج حفظ شد به حریم شخصیمون احترام گذاشته شد برای هر کار و هر حرفی تنمون نلرزید و هزار شرط دیگه محقق شد قول میدم بدون نیاز به برنامه های آموزشی و فرهنگ سازی پر هزینه و گسترده اکثر کاربرها به نرم افزارها و راهکارهای قانونی روی میارن
پس تا اون موقع بچه ها پیش به سوی دانلود آخرین نسخه بهترین و گرونترین نرم افزارها به صورت مجانی یا با بهایی بسیار ناچیز
یه ایرانی 1392/09/30 18:23
تنها خوبی کشور ما همینه، ولی به نظر من این قانون باید در مورد محصولات داخلی جدی گرفته بشه، آخه من مهندس مکانیک کجا میتونم خدا تومن پول بدم برای نرم افزار Catia
خلاصه دمشون گرم
me 1392/09/30 17:56
معمولا غول های نرم افزاری دنیا برای کشورهای کم درآمد نرم افزارو ارزونتر ارائه می کنن. نمونش هند. تازه بیشتر نرم افزارها پس از خریدن اولین نسخش، نسخه های بعدیش تقریبا رایگانه. اما چون ما تحریمیم از این خبرا نیست. وقتی یه نرم افزار میخری nتومن بدون هیچ پشتیبانی پس همون بهتر که کرک شدشو استفاده کنی.
ناشناس 1392/09/30 15:41
اگه قانون کپی رایت تو ایران به صورت جدی اجرا بشه با این درامد کم کی میتونه نسخه اورجینال نرم افزار و بازی و ویندوز تهیه کنه اون وقت همه تو ایران لینوکس نصب میکنن و از نرم افزارهای رایگان استفاده میکنن اگر هم میخوان مردم از نسخه اورجینال نرم افزارها استفاده کنن باید شرکت های سازنده نرم افزار برای کاربران ایرانی با قیمت کمتری نسخه اورجینال بفروشنlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
حالا هر کی! 1392/09/30 15:38
اگه هارد منو زیرو رو کنن میبینن خیلی خیلی بیشتر از این حرف هاست! VSTiهای کرک شده ؛ اونهمه فیلم سینمایی (1483 تا تا الان)+خیلی چیزای دیگه!
کیا 1392/09/30 14:11
اینا فقط واسه سود بسیار کلانی که در ایران هست دل میسوزانند.انها از بس پولهای ما ایرانی ها را خورده اند که ما بندگان خدا فقط داریم از نرم افزارهای انها استفاده میکنیم...نباید قبول کنیم که قانون کپی رایت تو ایران بیاد..به ضرر رشد علمی کشوره..همه دانشجوهه از جمله خودم از autocad &3dmax و نرمافزارهای بسیار گان دیگر مثل فوتوشاپ استفاده میکنیم..همه دانشجووهها و علم کشور رکود عجیبی را دراین صورت تجربه خواهند کرد
sina 1392/09/30 12:25
خودشان ما را تحریم می کنند و وقتی از نظر اقتصادی فقر شدیم میگویند چرا نسخه اصلی را با قیمت بالا خریداری نمی کنید!!! عجب دنیایی است!!!
سپهر اسکندری 1392/09/30 12:07
یعنی شما میگید برای autocad چهار هزار دلار ناقابل بدیم . منم دوست دارم نرم افزار اصل بگیرم ولی تو ایران ممکن نیست .
مرتضی هادی 1392/09/30 11:16
اخه با در امد 500000 هزار تومن و با این پول بی ارزش ما ریال در جهان قانون کپی رایت اجرا بشه که یه بازیه ماریو هم نمیتونیم بخریم چه برسه به نرم افزار الان بازی های play station 4 با دلار 3000 تومنی هر dvd نزدیک 400 هزار تومنه بعد میخواید قانون کپی رایت اجرا بشه ؟؟؟؟!!!!!!!!
رحیم محمودی 1392/09/30 10:13
من دانشجوی حسابداری هستم
هفته پیش یک نرم افزار حسابداری ساده آن هم در حد آزمایشی که فقط می توان 70 سند با آن میتوان زد را 42500 نومان خریدم.
قیمت خود نرم افزار نسخه جامع 5 ملیون تومان است.

در هیچ کجای اینترنت هم نمی توانبد یک نرم افزار حسابداری برای دانلود پیدا کنید.


اصلا کلیه نرم افزار های ایرانی شامل قانون کپی رایت می شوند و اگر کسی قفل آن ها را بشکند شخص متضرر می تواند شکایت کند.

مهندسان برنامه نویس ایرانی به جز نوشتن چن تا برنامه حسابداری ناقص که آن هم از روی نرم افزار های خارجی کپی کردن هیچ کار دیگه ای بلد نیسن.

البته نسبت به حسابداران هم چنین نظری دارم.
این نا امیدی نیست بلکه یک حقیقت محض است
ناشناس 1392/09/30 09:59
حالا کسانی که نرم افزار های خاص رو سیستمشون نصبه رو نگفتید مثلا نسخه اصلی catia سیصد و شصت هزار دلاره و یا solid works بیست و پنج هزار دلار و power mile هشتاد هزار دلار و ......پس با این وضع خود من تا دوسال پیش بیشتر از 600 میلیون دلار نرم افزار کپی رو سیستمم نصب بوده آخه بدبختی اینجاست که درآمد مردم ما یک دهم درآمد مردم کشورهای غربی هم نیست مطمئنا اگر قانون کپی رایت در ایران اجرا شود باعث هرج و مرج شدید و اعتراض و در نهایت ورشکستگی بخش عظیمی از کشور میشود چون به نظر من از هر 100 ایرانی شاید یک نفر قانون کپی رایت رو به صورت نه چندان کامل رعایت کند اونا به فکر خودشونن ما هم به فکر خودمونیم مثلا همین ویندوز 7 آخه من از کجا میتونم هر سال 700 هزار تومان پول لایسنس برای همین برنامه بدم حالا آنتی ویروس و بقیه بماند