کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317974 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آسیب‌دیدگی کابل‌های اینترنتی به‌دنبال وقوع زلزله

زلزله بزرگي كه چند روز قبل در تايوان روي داد موجب آسيب‌ديدگي كابل‌هاي مخابراتي فيبر نوري زيردريايي نزديك اين منطقه شد.

طبق اعلام چانگوا تلكام كه بزرگ‌ترين شركت مخابراتي اين منطقه است، زلزله 6.4 ريشتري كه نزديك شهر جنوبي پينگ تونگ به وقوع پيوست به چهار كابل زيردريايي در شش محل مختلف آسيب وارد كرد و موجب اختلال سرويس در ساعاتي از روز شد.

ارتباطات كلي و سرويس اينترنتي تمامي شبكه‌ها به‌ويژه با مسيريابي مجدد خدمات از كابل‌هاي آسيب‌ديده، مجددا برقرار شده است.

بر اساس بيانيه چانگوا تلكام، كابل SWM-3 بين تايوان و استان گوانگ دانگ چين چندين ساعت پس از وقوع نخستين زلزله از كار افتاد و اين شركت سه ساعت پس از آن اقدام به مسيردهي مجدد سرويس كرد.

همچنين كابل APCN2 بين تايوان و استان گوانگ دانگ نيز آسيب ديد اما مكانيسم مسيردهي مجدد در سيستم‌ها جلوگيري از اختلال ترافيك اطلاعات را تضمين كرد.

خط CUCN به چين و پس از آن خط APCN از جنوب تايوان به هنگ‌كنگ نيز از كار افتادند كه اين شركت سريعا به برقراري مجدد خدمات انتقال يافته از طريق آن‌ها اقدام كرده و سرگرم كار براي تعمير آن‌هاست.

كابل FLAG نيز بين تايوان و هنگ‌كنگ قطع شده و قطع خدمات اينترنتي را در پي داشت اما سرويس اين خط مسيردهي مجدد شده و به طور كامل برقرار شد.

بر اساس اين گزارش، بيش‌تر كار انجام شده برروي اين كابل‌ها مربوط به مسيردهي مجدد ترافيك يا برقراري مجدد خدمات بوده و چانگوا تلكام به گروه‌هاي مسوول براي تعمير كابل‌هاي آسيب‌ديده اطلاع داده است.

كابل‌هاي فيبر نوري زيردريايي انتقال عمده ترافيك ارتباطات و اينترنت جهان را برعهده دارند اما كابل‌هاي اطراف تايوان شرايط دشواري را دارند زيرا در اين جزيره اغلب طوفان‌ها و زلزله‌هايي رخ مي‌دهد كه موجب آسيب‌ديدگي كابل‌هاي زيردريايي اطراف جزيره مي‌شوند.

طوفان موراكات كه در ماه اوت گذشته اين جزيره را درنورديد دست كم به سه كابل مخابراتي آسيب‌زده و به اختلال سرويس‌هاي اينترنتي و ارتباطي در سراسر آسيا منتهي شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1859 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1388/12/15 تعداد مشاهده: 1250
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر