کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9368 | مشاهده و دانلود: 757277089 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/06 | اعضاء: 318435 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فبلت از تبلت هم پرفروش‌تر می‌شود

فبلت از تبلت هم پرفروش‌تر می‌شودبه دنبال افزایش محبوبیت گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی، بزرگ‌ترین تولیدکنندگان دستگاه‌های الکترونیکی همراه نسل جدیدی از این محصولات را با نام فبلت(Phablet) تولید کردند که بر اساس اندازه نمایشگر، بین گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها طبقه‌بندی می‌شوند.


به گزارش سافت‌گذر به نقل از ایتنا؛  اما شرکت Bob O'Donnell که پیش‌تر از زیرمجموعه‌های مرکز تحقیقاتی IDC محسوب می‌شد در آخرین بررسی خود به این نتیجه رسیده است که فبلت‌ها طی سال ۲۰۱۴ میلادی از تبلت‌ها هم محبوب‌تر می‌شوند و فروش بسیار زیادی دارند.

این شرکت تحقیقاتی که هم‌اکنون زیر نظر مرکز TECHnalysis Research اداره می‌شود، به این نتیجه رسیده است که در سال جدید میلادی فبلت به یکی از محبوب‌ترین کالاها در دنیای فناوری‌های نوین تبدیل می‌شود.

پیش‌بینی شده است که در سال ۲۰۱۴ میلادی درمجموع ۱۷۴ میلیون دستگاه فبلت در سراسر جهان فروخته شود و در مقابل ۱۶۵ میلیون دستگاه تبلت کوچک به فروش برسد.

کارشناسان فبلت‌ها را نسل جدیدی از دستگاه‌های الکترونیکی همراه تعریف می‌کنند که نمایشگر بزرگ از ۵ اینچ دارند و بر این اساس LG G2 با نمایشگر ۵.۲ اینچ، Galaxy Note 3 سامسونگ با نمایشگر ۵.۷ اینچ، Lumia 1520 نوکیا با نمایشگر ۶ اینچ و HTC One Max با نمایشگر ۵.۹ اینچ را می‌توان متعلق به این خانواده دانست.

اما رایانه‌های لوحی کوچک یا مینی‌تبلت‌ها آن دسته از دستگاه‌های الکترونیکی همراه هستند که نمایشگرشان کوچک‌تر از ۸ اینچ باشد.

به طور کلی گفته می‌شود که محبوب‌ترین بازار جهانی برای فبلت‌ها کره جنوبی است و بر اساس آخرین بررسی انجام شده، دوسوم گوشی‌های هوشمندی که در این کشور فروخته می‌شوند نمایشگر بزرگتر از ۵ اینچ دارند.

همچنین گفته می‌شود که این دستگاه الکترونیکی قابل‌حمل در کشورهای اروپایی آلمان و بریتانیا و همچنین برزیل، تایوان و چین بازار بسیار پررونقی دارد.
گفته می‌شود که این محصول در آمریکا نیز از فروش قابل ملاحظه‌ای برخوردار است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18599 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1392/10/08 تعداد مشاهده: 1678
کلید واژه ها: ,
سافت گذر