کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749424400 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317848 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت در حال مذاکره با سونی برای تولید تلفن‌های ویندوز فونی است

مایکروسافت در پلتفرم ویندوز فون شرکای سخت افزاری بسیار کمی دارد و اغلب تولیدکنندگان مطرح تلفن‌همراه تمایلی به همکاری با مایکروسافت در زمینه تولید تلفن‌های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز فون ندارند. حال گزارش شده که مایکروسافت در تلاش است تا سونی را متقاعد به تولید تلفن مبتنی بر این سیستم عامل کند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از زومیت؛ براساس گزارش The Information، ردموندی‌ها در تلاش هستند تا سونی را متقاعد به تولید تلفن هوشمند مجهز به سیستم عامل ویندوز فون کنند. هنوز مشخص نیست که این دو کمپانی در این زمینه به توافق برسند، اما اگر مذاکرات آن‌ها سرانجام خوشی داشته باشد، شاهد عرضه تلفن هوشمند ویندوز فونی سونی در نیمه سال جاری میلادی خواهیم بود.

یکی از مهمترین دلایل عدم استقبال تولیدکنندگان از ویندوز فون بهای گواهی است که می‌بایست برای استفاده از این سیستم عامل به مایکروسافت بپردازند. این در حالی است که گوگل سیستم عامل پخته‌تر اندروید را بصورت مجانی در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌دهد. چندی پیش گزارش شد که مایکروسافت قصد دارد بهای گواهی استفاده از ویندوز فون را به شدت کاهش داده و یا آن را بصورت مجانی ارایه کند تا به ترتیب بتواند شرکای تجاری جدیدی را به اکوسیستم موبایل خود اضافه نماید.

همچنین گزارش‌هایی از تلاش مایکروسافت برای متقاعد نمودن شرکت بزرگ چینی ZTE نسبت به تولید مجدد ابزارهای مبتنی بر ویندوز فون نیز به گوش می‌رسد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18658 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1392/10/11 تعداد مشاهده: 2598
سافت گذر
نظرات بینندگان

amin 1392/10/12 18:07
یاد سونی اریکسون x1 یا سیستم وین فون بخیر...
خداییش همون زمان هم سونی با اون مدل غوغا کرد.
rezarafatii 1392/10/12 12:14
به نظر من اندروید جالب تره برای گوشی سونی هم که تازگی ها گوشی های اندرویدشو ترکونده و عالی تر از همیشه داره کار می کنه.
lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
پویا 1392/10/11 09:53
تنها آرزوی من در زمینه موبایل، داشتن یه چیزی مثل اکسپریا زد 1 با سیستم عامل ویندوز فونه
خدا کنه دست تقدیر این آرزو را محقق کنه