کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317974 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

وبلاگ‌نویسی؛ گونه‌ای از مسرت و رهایی

به اعتقاد يك وبلاگ‌نويس، وبلاگ و فضاي مجازي يکي از ابژه‌هاي مسرت‌بخش و رهايي‌بخش روزگار و نسل ماست.

افسانه كامران اظهار كرد: هيچ نقطه آرماني در وبلاگ‌نويسي، روزنامه‌نگاري و ساير گونه‌هاي نوشتن وجود ندارد، چراكه سال‌هاست اعتقاد به نقطه آرماني در حال کم رنگ يا بي‌رنگ شدن است.

به گفته‌ي وي، درست است که وبلاگ چون هر رسانه ديگري کارکردهاي مسلمي‌ چون اطلاع‌رساني، خبر‌پراکني، آموزش، شرح حال‌نويسي و ... دارد، در وبلاگ‌نويسي عنصري چون شادي يا لذت از نوشتن و سهيم کردن خود و ديگري از آن وجود دارد.

وي افزود: وجود همين لذت و شادماني يا حتي سرخوشي پنهاني در وبلاگ‌نويسي به صورت کاري عبث، تکراري، روزمره، بدون بازده اقتصادي، دروني و محدود به گروه و همچنين ساختن گروه و دسته و قبيله و هوادار و کامنت گذار و ... سبب مي‌شود که با وبلاگ‌نويسي گونه‌اي جديد از رهايي را تجربه کنيم؛ شبيه به بازي و لذت از آن.

كامران يادآور شد: شخصي بودن فضاي وبلاگ به معني نبود ساختار و قاعده دروني يا قانون نيست. اتفاقا هر رسانه‌اي خارج از چارچوب‌هاي وضع شده اجتماعي، قانون، قواعد و ساختاري نهفته دارد که رمز بقا و حيات آن و اصلا وجه مميزه آن با ساير رسانه‌هاي مشابه‌اش وجود همين قاعده‌هاست.

وي همچنين گفت: کسي که از قاعده‌ها و ساختارهاي دروني يک وبلاگ (همه آن چيزي که يک وبلاگ را وبلاگ مي‌سازد) عدول مي‌کند، در واقع در تعريف آن قالب يا رسانه نمي‌گنجد. درست است که هر کسي آزادانه مي‌تواند مطالب‌اش را در وبلاگي منتشر کند، اما به دليل همين منش آزاد وبلاگ است که بسيار سريع مورد نقد، نشر و يا سانسور واقع مي‌شود. گاهي اوقات ممکن است هيچ کدام از اين اتفاقات نيفتد و وبلاگ مثل هر نوشته ديگري به فراموشي سپرده شود.

اين وبلاگ‌نويس ابراز عقيده كرد: بيشتر از هر مانع دروني، ساختاري و مفهومي‌ که وبلاگ و وبلاگ‌نويسي در ايران با آن دست به گريبان است، عامل بيروني چون فيلترينگ است که مانع از برخورداري شهروندان شهر مجازي از اين شادي و لذت سهيم کردن ديگري از آن مي‌شود چرا که با عنصر رهايي پيوند مي‌يابد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1877 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1388/12/18 تعداد مشاهده: 1518
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر