کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750168900 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317896 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ارتش الکترونیکی سوریه مایکروسافت را هک کرد

مایکروسافت

مایکروسافت با انتشار بیانیه‌ای تایید کرد که ارتش الکترونیکی سوریه ضمن دستیابی به حساب‌های کاربری این شرکت در شبکه‌های اجتماعی، موفق شده است وارد پست الکترونیکی تعدادی از کارمندان مایکروسافت شود.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، این گروه هکر که طی چند سال گذشته نیز مسؤولیت ورود به سیستم داخلی بسیاری از شرکت های بزرگ را نیز برعهده گرفته است، طی چند روز گذشته اطلاعات مربوط به حساب‌های کاربری سه کارمند مایکروسافت در سرویس Outlook Web Access را روی شبکه توئیتر منتشر کرد.

گفته می‌شود که این گروه در اقدام اخیر خود توانست به متن گفت‌وگوهای صورت گرفته بین کارمندان مایکروسافت نیز دسترسی پیدا کند و حساب کاربری مایکروسافت در شبکه اجتماعی توئیتر را نیز هک کند.

یکی از سخنگویان مایکروسافت در این خصوص به مرکز خبری CNET توضیح داد: حساب‌های کاربری هک شده مجددا تنظیم شده‌اند و هیچ اطلاعاتی مربوط به کارمندان مایکروسافت به خطر نیفتاده است. ما اقدامات گسترده خود را انجام می‌دهیم تا کاربران و حساب‌های کاربری خود را مقابل حملات سایبری ایمن کنیم.

ارتش الکترونیکی سوریه که یک گروه هکر سیاسی محسوب می شود،‌ از بشار اسد رئیس جمهور کشور سوریه حمایت می‌کند و این طور به نظر می‌رسد که در اقدام جدید خود قصد حمله به مایکروسافت را داشته است.

گفته می‌شود که این گروه هکری در هفته گذشته کنترل کامل حساب‌های کاربری Xbox و Xbox Support در شبکه اجتماعی توئیتر را در اختیار گرفته است. علاوه بر این، حساب کاربری Xbox در شبکه اجتماعی Instagram نیز توسط این گروه هک شده است.

ارتش الکترونیکی سوریه با انتشار یک پیام در حساب‌های کاربری هک شده توضیح داد که اقدامات علیه مایکروسافت هنوز به اتمام نرسیده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18995 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/11/02 تعداد مشاهده: 2672
سافت گذر
نظرات بینندگان

patriot 1392/11/03 01:53
حالا چه فایده ای این هک کردن داره؟؟؟؟؟رییس جمهور و حامیاش باید یکم بفکر مردم کشورشون باشن تا هک xbox!!!!
lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
آشنا 1392/11/03 00:11
اون دسته از کسایی که خیلی دم از سواد و اطلاعات و ... میزنن اول برن زبان فارسیشون رو پاس کنند بعد اکانت هاشون رو هم تو سایت های اجتماعی پاک کنند و بعدشم این سخت افزارها و نرم افزارهایی رو که اونقدر ازشون متنفرند رو هم خاموش کنند تا دیگه غرب زده نشن و اونوقت اگه حرفی داشتن با نامه بنویسن پست کنن واسه سافت گذر تا براشون تایپ کنه و بزاره اینجا و دیگه هم اعصاب خودشون رو خورد نکنن،خب........................................................
Azathoth 1392/11/02 18:50
مهدی موسوی که هیچی! اوته!
ولی تو هوشیار!بیدار! هرچی! این متن باز که میگی بگمانم هموین سیستمهایی مثل یونیکس و بوتیکس ولینوکس و گنو و... رو میگی که یا اروپایی هستن یا امریکایی اونم قابل اجرا روی سخت افزار باز یا امریکایی یا اروپایی نه؟!؟!؟
Oo 1392/11/02 18:04
همین برادران غیرو اگر بروند آمریکا ، با برج آزادی عکس میگیرند ... ( و بعد خرابش می کنند!)
رضا محمدی 1392/11/02 17:38
ارتش بعثی سوریه خود بزرگترین تروریست دولتی می باشد 55000 عکس از جنایت این حکومت لو رفته است lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
حسین داودی 1392/11/02 15:13
اولا باید گفت که در کمال تعجب سرورهای مایکروسافت کاملا لینوکسی هستند. دوما دوستان همانطور که میدانید حمله سایبری به یک کشور میتواند با حمله نظامی پاسخ داده شود پس زیاد خوشحال این خبر که مایکروسافت هک شده نباشید شاید آمریکا دنبال بهانه میگردد که به طور مستقیم با سوریه بجنگد ، که اگرهم بجنگد هیچ غلطی نمیتواند بکند.به عقیده ی بنده اگر این خبر درست باشد این بیشتر میتواند یک خودزنی از نوع مایکروسافتی باشد تا حمله ی سایبری از طرف سوریه...!

منتقد 1392/11/02 14:45
چشم ها بی فایده اند وقتی ذهن کور باشد.
علی اکبر خامنه 1392/11/02 14:03
با درود و سلام خدمت مدیران عزیز سایت سافت گذر ،

واقعا باید این پیشرفت بالقوه نشعت گرفته از ایمان به خدا و پیغمبر مسلمین رو تحسین کرد که هر روز ما مسلمانان را بیشتر و بیشتر سرفراز میکنند و این را محکم تر ثابت میکنند که یک مسلمان همیشه قدرت را به دست دارد و باید از مخالفت با ما بهراسند و در نهایت تسلیم بشوند ، خودشان هم میدانند در هر زمینه ای که تصمیم به مبارزه گرفتند شکست خوردند ، بار اول ایران و عراق در جنگ ، عراق با حمایتی که از غرب و کافران داشت سخت شکست خورد ، بار دوم تحریم ها که ثابت کرد ما خودکفاییم و نه تنها تاثیری نداشته بلکه باعث پیشرفت و قدرته بیشتر جوانان مسلمانمان نیز شده است ، و بار آخر هم تکنولوژیه مثلا قویشان که یکبار گوگل صهیونیستی زیر دسته مسلمانان در دست نابودی بود و اینبار سایت شرکته مایکروسافت که دستنشانده جاسوسان اسرائیلی و آمریکایی و فراماسونرهاست ، به امید پیشروزی های روز افزون بیشتر و قدرتمند تر.

با تشکر از سایت سافتگذر

یا علی
علی هوشیار 1392/11/02 13:25
آقای ناشناس برای چی اگر مایکروصافت نبود نمیتونستیم کامنت بگذاریم؟؟؟
یک کمی اطلاعاتتون رو کامل کنید ... فکر می کنید مایکروسافت یعنی همه چی در دنیای کامپیوتر؟؟؟
اگر مایکروسافت نبود به مراتب وضع این دنیا خیلی بهتر بود با سیستم عامل های متن باز که امنیتشون به مراتب بالاتر است ...
یک کمی فکر کنید بعد کامنت بگذارید
مهدی موسوی 1392/11/02 13:20
اولا درست صحبت کن آقای مثلا ناشناس که خیلی راحت میشه شما رو شناخت ..

دوم این شرکت توسط بیل گیتس تاسیس شده که از ثروتمندترین کابالا های دنیاس و نشون میده که چقدر این شرکت شیطانی هست

شرکت های ایرانی خیلی آزادانه فعالیت میکنن و هدفشون جاسوسی و پول به جیب زدن برای اهداف شیطان پرستی و غیره نیست ...
رضا 1392/11/02 13:16
اولا که صهیونیستی و نه صحیونیستی! دوما! آخه چه ربطی داره سریع وارد این حرفای بی مورد و نا مربوط میشی آخه نمیدونم؟؟ همینکه کل زندگی دیجیتالی و مجازیت مدیون مایکروسافت و تلاش اونه! کافی نیست که اینقدر هی فقط شعار میدی و سنگ این چیزا رو که ذره ای هم واسشون ارزش قاعل نیستی به سینه میزنی؟؟!
بابا بخدا آبروموی هرچی مسلمونه میبرید با این حرفای کزایی! اَه بس کنید دیگه!!
ناشناس 1392/11/02 12:24
مهذی موسوی .... اگه مایکروسافت نبود تو الان نمیتونستی به این راحتی بیایی COMMENT بدی..
مایکروسافت بزرگترین شرکت جهانه.. و طبعا هم زیر نظر امریکاس چون مال خود امریکاس
یعنی الان شرکتای ایرانی زیر نظر ایران نیستن؟!!!!
یکم فکر کنین بعد کامنت بزارین
مهدی موسوی 1392/11/02 11:59
آفرین بر برادرای با غیرت که شاهد پیشرفت روز افزون آنها در صحنه نبرد سایبری هستیم

انشاع الله این سایت وابسته به سازمان سیا و لابی صحیونیستی هرچه سریعتر از کار بیفته

دروز بر شیعیان سوری و مرگ بر جاسوسان غربی

یا حق