کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317974 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

افتضاحی که بیت‌دیفندر به بار آورد!

 به گزارش فارنت به نقل از پی‌سی ورلد دیروز شنبه تالارهای گفتگوی پشتیبانی شرکت بیت‌دیفندر (BitDefender) شاهد هجوم کاربران اینترنتی بود که به دنبال راه چاره‌ای برای رفع عیب رایانه‌اشان بودند که پس از عرضه آپدیت معیوب آنتی‌ویروس این شرکت از کار افتاده بود.

این شرکت در اعلامیه‌ای که روز شنبه منتشر کرد ضمن تایید این موضوع اعلام کرده است که پس از عرضه آپدیت اخیر بیت‌دیفندر شاهد ویندوزهایی بوده است که در آن فایل‌های آنتی‌ویروس بیت‌دیفندر به تروجان Trojan.FakeAlert.5 آلوده شده‌اند.

این اعلامیه پس از آن صادر شد که کاربران محصول آنتی‌ویروس این شرکت در صدها پستی که در این خصوص در تالارهای گفتگوی این شرکت به ثبت رسانده بودند اعلام کرده بودند که پس از نصب این آپدیت قادر به راه‌اندازی (رستارت) رایانه خود که به ویندوز ۶۴ بیت مجهز بوده، نیستند.

در پست‌های ثبت شده در خصوص این موضوع آمده است که پس از نصب این آپدیت هر فایلی که قصد اجرا شدن دارد قرنطینه می‌شود و حتی صفحه اکسپلورر ویندوز نیز مانند بسیاری از فایل‌های دیگر به قرنطینه رفته است.

این کاربران وضعیت خود را وحشتناک توصیف کرده و به طور مثال یکی از کاربران اعلام کرده است که “ما ۱۵۰ کلاینت تجاری داریم که رایانه‌های زیادی به آن متصل است و حالا بیت‌دیفندر همه چیز را ویروس می‌بیند!

پس از این پست‌های خشمگینانه بود که بیت‌دیفندر مدعی ارائه دستور العمل برای حل این مشکل شد و اعلام کرد که راه حل این کار این است که فایل‌های موجود در قرنطینه را از قرنطینه درآورده و سپس رایانه خود را دوباره راه‌اندازی (رستارت) کنند و نیازی نیست که کاربران از قابلیت ریستور ویندوز استفاده کنند.

این شرکت پیش از ارائه این راه‌حل اعلام کرده بود که کاربران فعلا آنتی‌ویروس خود را غیرفعال کرده و منتظر آپدیت بعدی ارائه شده توسط این شرکت باشند.

بیت‌دیفندر توضیح بیشتری در خصوص علت مشکل به وجود آمده ارائه نکرده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1926 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1389/01/02 تعداد مشاهده: 1864
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر