کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317974 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

خلاص‌شدن از شر ثبت‌نام‌های اجباری در سایت‌های مختلف!

در وب‌گردی گاهی پیش می‌آید که برای دیدن محتوای صفحه یک سایت مجبور به عضویت در آن سایت شوید و برای این کار ممکن است با دادن اطلاعاتی نادرست و ایمیلی موقت، مقاله به ظاهر مفید آن سایت رو مطالعه کنید اما زمانتان به هر حال گرفته می‌شود و مراحل عضویت در هر صورت برای هیچ‌کسی خوشایند نیست.

BugMeNot.com  سایتی است که اطلاعات لازم برای ورود به سایت‌های مختلف را به اشتراک می‌گذارد؛ مطمئنا افرادی قبل از شما به سایتی که مدام از شما نام کاربری و رمز عبور می‌خواهد سر زده‌اند و از روی اجبار در آن عضو شده‌اند، این افراد می‌توانند اطلاعات عضویتشان را در BugMeNot به اشتراک بگذارند.

این سایت لیستی را در اختیارتان قرار میدهد و در صورتی که یوزرنیم و پسورد اول کار نکرد مورد بعدی را از لیست داده شده امتحان کنید، امکان اضافه‌کردن یوزر و پسوردی که خودتان ساخته‌اید نیز وجود دارد (البته یادتان باشد برای این کار در زمان عضویت اطلاعات واقعی خود را ارائه نکنید!).

برای دریافت اطلاعات ورود بعد از وارد شدن به سایت BugMeNot.com آدرس سایت مورد نظرتان را نوشته و دکمه Get Logins را کلیک کنید لیستی از یوزرنیم و پسوردها به همراه درصد افرادی

که صحت آن را تایید کرده‌اند نمایش داده خواهد شد…

در این میان سایت‌هایی وجود دارند که در ازای نمایش صفحات و به طور کلی استفاده از سرویس‌های عرضه شده در سایتشان هزینه‌ای را از کاربران خود دریافت می‌کنند، این در کنار وجود برخی حساب‌های بانکی هک شده باعث آن می‌شود که وجود سایتی مانند  BugMeNot برای منافع آنها مضر باشد این سایت‌ها می‌توانند با گزارش این موضوع به سایت از لیست شدن سایتشان جلوگیری کنند.

جالب است بدانید BugMeNot دارای اکانت از ۳۱۸۹۸۸ سایت است ولی به دلایل امنیتی و حریم شخصی لیست شده نمایش نمی دهد و باید جستجو کرد.

بازهم فایرفاکس وبگردی را ساده تر می کند با نصب این افزونه که توسط یکی از کاربران ساخته شده است برای ورود به سایتهای مختلف کافیست بر کادر وارد کردن یوزر و پسورد راست کلیک و گزینه Login with BugMeNot را انتخاب کنید.

برای دسترسی ساده‌تر در مرورگرها “بوکمارکلت” نیز وجود دارد که از این سایت قابل اضافه کردن به مرورگر شما می باشد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1941 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1389/01/10 تعداد مشاهده: 1544
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر