کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317974 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

امکان مشاهده امضای‌گیرندگان مرسولات پیشتاز از طریق پورتال پست

معاون فني شركت پست با اشاره به ايجاد امكان مشاهده امضاي‌گيرندگان مرسولات پيشتاز از طريق پرتال پست گفت: فرستنده مرسولات پيشتاز بعد از ارسال مرسوله مي‌تواند امضاي شخص‌گيرنده را برروي سايت مشاهده كرده و متوجه شود كه مرسوله آن‌ها به دست گيرنده رسيده است يا خير.

مجتبي نصيري - معاون فني شركت پست جمهوري اسلامي - در گفت‌وگو با خبرنگار فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين كه اين كار به‌صورت آزمايشي از 22 بهمن‌ماه آغاز شده و در حال حاضر تقريبا در همه استان‌ها راه‌اندازي شده است، اظهار كرد: تا پيش از آن ارسال‌كنندگان مرسولات پيشتاز فقط قادر به رهگيري مرسوله با كد رهگيري از طريق پورتال شركت پست بودند اما از اين پس ارسال‌كنندگان اين نوع مرسولات مي‌توانند بعد از ارسال مرسوله امضاي شخص گيرنده مرسوله را مشاهده كنند. البته زماني كه توزيع‌كنندگان به دستگاه‌هاي PDA تجهيز شوند امكان مشاهده آنلاين امضاي گيرنده هم ميسر خواهد شد.

وي گفت: اميدواريم در سال 89 تجهيز توزيع‌كنندگان به دستگاه‌هاي PDA نهايي و اجرا شود كه مناقصه طرح برگزار خواهد شد، همچنين بايد دستگاه‌هايي خريداري شود كه با توجه به نيازسنجي‌هاي به عمل آمده مناسب‌ترين و مقاوم‌ترين باشد، زيرا در محيط‌هاي مختلف مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

چندي پيش مدير عامل شركت پست جمهوري اسلامي ايران نيز به تجهيز ماموران توزيع بسته‌هاي پستي به دستگاه‌هاي PDA اشاره و گفته بود: نهايي شدن و راه‌اندازي رسمي اين سرويس نيازمند سرمايه‌گذاري ميلياردي است كه در حال حاضر در مرحله آزمايشي قرار دارد.

محمدحسن محبيان عراقي در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا تاكيد كرده بود: انجام دقيق اهدافي كه براي اين خدمت در نظر گرفته شده است، مي‌تواند به افزايش كارآيي‌هاي آن در زمينه‌هاي ديگر كه خواست مشتري است منجر شود و به اين ترتيب قصد توسعه اين سرويس را داريم. در حال حاضر اين سرويس در مرحله تكميل مشخصات فني است و در ادامه بايد مناقصه تامين دستگاه‌هاي آن برگزار شود.

به گفته محبيان به‌واسطه اين دستگاه‌ها سرعت توزيع مرسولات پستي افزايش پيدا كرده است امکان مسيريابي و تعيين نزديک‌ترين مسير براي توزيع مرسولات فراهم مي‌شود و همين امر موجب کاهش زمان و افزايش سرعت توزيع خواهد شد.

به گزارش ايسنا به کمک دستگاه‌هاي PDA مي‌توان کنترل بهينه‌تري بر رفت و آمد نامه‌رسان‌هاي شرکت پست اعمال کرد. به وسيله دستگاه‌هاي مذکور، ضمن تصويربرداري از مرسولات، امکان کنترل مرسولات معيوب نيز فراهم مي‌شود، ضمن اخذ امضاء از گيرنده، مشخصات گيرنده به صورت برخط ثبت و به مراکز داده منتقل مي‌شود.

بر همين اساس، فرستندگان مرسولات مي‌توانند از طريق شماره رهگيري مرسولات و وب‌سايت شرکت پست، مرسولات خود را رهگيري و از زمان، مکان و مشخصات گيرنده آن مرسوله مطلع شوند. مهمترين هدف برقراري اين سرويس در شبکه پستي، افزايش کيفيت خدمات در بخش توزيع است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1952 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1389/01/14 تعداد مشاهده: 1775
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر