کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/03 | اعضاء: 317873 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

استفاده از کامپیوتر و جی پی اس برای محافظت از وسایل نقلیه

به گزارش سافت‌گذر به نقل از پایگاه بیزنس ویک، این سامانه محافظتی شرکت WRD که SpyShy نام دارد، با کارکرد دوگانه خود، امکان تامین امنیت و اطلاع از موقعیت وسیله نقلیه را فراهم می کند.

در حال حاضر نمونه های متعددی از کامپیوتر های اختصاصی برای وسایل نقلیه در بازار موجود است. همچنین چند سیستم محافظتی مبتنی بر جی پی اس نیز برای وسایل نقلیه ساخته شده است. اما سیستم ShySpy این دو نوع سامانه محافظتی را با یکدیگر ادغام کرده و یک پلتفرم مبتنی بر جی پی اس در اختیار می گذارد که امکان نظارت بر موقعیت وسایل نقلیه و محافظت از آن را در برابر سرقت فراهم می کند.



این سامانه که زیر صندلی وسایل نقلیه نصب می شود، تمام اطلاعات اماکن جغرافیایی را در طول روز گردآوری می کند. این اطلاعات شامل سرعت و طول نقطه شروع و پایان وسایل نقلیه سواری است. این اطلاعات درون یک کارت حافظه ذخیره می شود تا در پایان روز با استفاده از یک سیم کارت یکپارچه، برای سرور مرکزی ارسال شود. متخصصان قصد دارند در نسخه نهایی، فناوری بلوتوث را هم به این سامانه اضافه کنند تا ارسال اطلاعات به صورت خودکار انجام شود.

در صورت سرقت وسایل نقلیه، اطلاعت مربوط به مکان جغرافیایی آن از طریق جی پی اس برای تلفن همراه کامپیوتر موردنظر مالک ارسال می شود. همچنین این سامانه مجهز به یک ابزار اعلام خطر است که همواره موقعیت وسایل نقلیه پارک شده را تحت نظر می گیرد و در صورت خروج آن از یک ناحیه پیش فرض، مالک وسایل نقلیه را آگاه می کند.

منبع تغذیه این سامانه، یک باتری است که در حالت فعال تا 30 ساعت و در حالت آماده باش تا 5 هفته توان موردنیاز سامانه را تامین می کند. باتری مذکور از طریق پورت USB یا یک شارژر بی سیم، شارژ می شود.

متخصصان قصد دارند قابلیت های مهم دیگری از جمله سیستم نظارت بر وضعیت وسایل نقلیه سواری و فناوری های ارتباط بی سیم را به این سامانه اضافه کنند.

این محصول برای دوچرخه نیز قابل استفاده است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 19980 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: irna.ir تاریخ خبر: 1393/01/05 تعداد مشاهده: 1336
سافت گذر