کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317548 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

زاکربرگ اوکلوس ریفت را ۲ میلیارد دلار خرید

عینک فیس‌بوک: زاکربرگ اوکلوس ریفت را ۲ میلیارد دلار خریدمارک زاکربرگ درباره خرید فناوری "اوکلوس ریفت" توسط فیس‌بوک گفت که رقم پرداختی، ارزش لازم را داشته است زیرا فیس‌بوک تنها برای "فناوری‌های خاص" حاضر است دست به جیب شود.


به گزارش سافت‌گذر به نقل از ایتنا فیس‌بوک به تازگی موفق شده است تا اوکلوس ریفت را با قیمت نجومی ۲ میلیارد دلار خریداری نماید.

این عینک ویژه بازی‌های کامپیوتری می‌تواند دید سه بعدی ویژه‌ای به کاربر ارائه کند و او را در وضعیت شبیه‌ساز واقعیت در محیط بازی قرار دهد.


شایان ذکر است که با پرداخت این رقم، تنها در طول چند ماه، فیس‌بوک ۲۱ میلیارد دلار برای خرید "واتس اپ" و "اوکلوس ریفت" هزینه کرده است.
این موضوع نشان می‌دهد که فیس‌بوک قصد دارد تنها به یک شبکه احتماعی بودن بسنده نکند و آینده را از هم اکنون برای خود تضمین نماید.


زاکربرگ درباره این خرید می‌گوید: «به صورت طبیعی منطقی نیست که در فاصله اندکی برای خرید دو محصولِ چند میلیاردی اقدام کنیم، ولی هر دو مورد تنها به یک دلیل خریداری شدند و آن هم این بود که این فناوری‌ها در تمام دنیا منحصر به فرد و خاص هستند و ما تنها برای فناوری‌های خاص هزینه خواهیم کرد.»


اوکلوس ریفت یک عینک ویژه برای بازی‌های کامپیوتری است که به صورت کامل چشمان کاربر را پوشانده و به کمک ارائه دولایه متفاوت تصویری که هریک بر روی یک چشم قرار می‌گیرند، به صورت کاملا سه‌بعدی محیط بازی برای گیمر شبیه‌سازی می‌شود.

این عینک حاصل فاز تحقیقاتی بلندمدتی است که ابتدا قرار بود به صورت یک فناوری متن باز عرضه گردد، اما با توجه به عرضه پروژه مورفیوس توسط سونی مایکروسافت نیز انحصار این فناوری را در اختیار گرفت تا در آینده صنعت گیم جایگاهی برای خود دست و پا نماید.

این عینک در آزمایش‌های انجام شده تاثیر شگفت‌آوری بر تجربه بازی داشته است و به معنای واقعی کلمه، سیستم حضور در محیط بازی را برای گیمر تعریف می‌کند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20028 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1393/01/07 تعداد مشاهده: 1364
کلید واژه ها:
سافت گذر