کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317974 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

برنامه های Android گوگلی برای Ophones چینی

مدیر اجرایی شرکت فناوری China Mobile می گوید تبدیل برنامه های کاربردی Android برای استفاده کنندگان از تلفنهای همراه Ophone بسیار آسان است.
 رئیس مرکز تحقیقاتی China Mobile چهارشنبه گذشته توسعه دهندگان برنامه های کاربردی شهر تایپه را که بر روی برنامه های کاربردی Android کار می کنند ملزم به فروش محصولاتشان به کاربران تلفن همراه Ophone که از محصولات این اپراتور می باشد، نمود.
China Mobile سیستم عامل تلفن همراه خود با نام OMS را ابداع و توسعه داده است و سال گذشته نیز تلفنهایی را برای استفاده و منطبق با این سیستم عامل با نام Ophones وارد بازار نمود.
OMS مبتنی بر Android می باشد اما اپراتور China Mobile با افزودن شماری از API های جدید این نرم افزار را به صورت محلی و خاص کاربران چینی در آورد.
از این رو این امکان برای Ophones پدید آمد تا با وب سایتهای تلفن همراه که بر اساس فناوری WAP ( پروتکل برنامه کاربردی وایرلس) ساخته شده اند و در بین کاربران چینی از محبوبیت خاصی برخوردارند سازگار باشند.
رئیس بخش فناوری این اپراتور در نشستی در تاپه اظهار کرد در صورتی که برنامه های کاربردی Android توسعه یابند، برنامه های کاربردی OMS را می توان توسعه داد.
China Mobile کیت توسعه نرم افزاری SDK را ارائه نموده است تا به توسعه دهندگان در امر شناخت و بهره وری از تمامی جنبه های OMS که بسیار متفاوت از Android (که سیستم عامل تلفن همراهی است که توسط گوگل طراحی و توسعه یافته است ) می باشد، کمک کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2023 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.ir تاریخ خبر: 1389/01/24 تعداد مشاهده: 1499
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر