کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750031404 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317887 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

توییک Circlet؛ تغییر نمای نشانگرهای استتوس بار به جلوه‌ای زیباتر

Circlet-1024x575

Circlet نام توییک جدید و ساده‌ای است که به شما اجازه‌ی شخصی‌سازی راحت نشانگرهای موجود در قسمت استتوس‌بار را می‌دهد. از آنجایی که معمولاً تغییرات ظاهری سیستم عامل تحت پشتیبانی Winterboard انجام می‌گیرد٬ نکته‌ی بسیار خوب در مورد Circlet این است که این توییک برای اعمال تغییرات نیازی به وجود Winterboard ندارد و توییکی مستقل است. حتی برای اعمال تغییرات نیازی به ری‌اسپرینگ نیز نخواهید داشت و هر تغییری به صورت آنی قابل اعمال است. Circlet توییک مدرنی است که کاربری ساده‌ای دارد و نتیجه‌ی حاصل از زیباست.

به گزارش سافت گذر به نقل ازاپل اپس؛ پس از نصب Circlet نیاز است که به Settings دستگاهتان بروید و تنظیمات آن را بیابید. در قسمت تنظیمات با سه قسمت کلی مربوط به سیگنال سیم‌کارت٬ سیگنال وای‌فای و میزان باطری باقی‌مانده مواجه خواهید شد. فعال‌کردن هر گزینه نشانگر پیش‌فرض سیستم عامل را با نمای دایروی جدیدی جایگزین می‌کند. به طور کلی سه نوع جلوه‌ی مختلف برای این بخش‌ها وجود دارد که برای افزایش تنوع در انتخاب‌ها٬ امکان معکوس‌کردن نحوه‌ی عمل آن‌ها نیز وجود دارد.

Circlet-Settings-1024x904

در کنار جلوه‌ی کلی٬ رنگ و سایز نشانگرها نیز قابل تنظیم است. سه سایز و چندین رنگ مختلف جهت اعمال مجزا بر روی قسمت روشن و تیره‌ی نشانگر خواهید یافت.

Circlet-Colors

در قسمت تنظیمات Circlet توضیحات واضحی در مورد این که هر گزینه چه کاری انجام خواهد داد وجود دارد. این گزینه‌ها همگی با هدف‌های مشخصی تعبیه شده‌اند و مانند اکثر توییک‌های جدیدی که عرضه می‌شوند٬ ارائه‌ی امکانات شخصی‌سازی متعدد به هر قیمتی هدف نبوده است.

اگر به دنبال ساده‌تر کردن نمای استتوس‌بار خود هستید٬ Circlet می‌تواند این کار را با جلوه‌های زیبای خود انجام دهد. این توییک به قیمت ۰.۹۹ سنت از سورس بیگ‌باس قابل خریداری است. نسخه‌ی کرک‌شده Circlet را نیز می‌توانید به رایگان از سورس اختصاصی اپل اپس به آدرس http://appleapps.ir/repo دانلود و نصب کنید. توجه کنید که این توییک با آیپد سازگار نیست.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20576 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: appleapps.ir تاریخ خبر: 1393/02/22 تعداد مشاهده: 1783
سافت گذر