کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317975 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

افشاگری گوگل درباره‌ی سانسور

گوگل قصد دارد اطلاعات مربوط به شمار تقاضاهايي را كه براي برداشتن محتوا يا شناسايي كاربران خاص از دولت‌ها دريافت مي‌كند، منتشر كند.

به اين منظور گوگل صفحه‌اي را در سايت خود قرار داده كه شمار تقاضاهاي دريافت كرده از دولت‌ها براي اطلاعات مربوط به يك كاربر يا برداشتن محتوا از شبكه‌هاي سايت‌هايش مانند جست‌وجو، يوتيوب يا بلاگر را نشان مي‌دهد.

به گفته ديويد دروموند، مدير حقوقي گوگل، اين صفحه هر شش ماه يك‌بار به روز مي‌شود و اطلاعات ابتدايي مربوط به درخواست دريافت اطلاعات بين ماه‌هاي ژوييه 2009 و دسامبر 2009 را نشان مي‌دهد.

بر اساس اين اطلاعات، بيش‌ترين تقاضاهاي ارسال شده براي اطلاعات در شش ماه گذشته به سازمان‌هاي دولتي برزيل و مقامات آن مربوط هستند كه شايد نشان دهد سرويس شبكه اجتماعي اوركات گوگل تا چه اندازه در اين كشور محبوبيت دارد.

مقامات اين كشور سه هزار و 663 تقاضا براي اطلاعات درباره اشخاص و 291 تقاضا براي برداشتن محتوا داشتند. پس از برزيل بيش‌ترين تقاضا براي ويرايش محتوا با 188 مورد مربوط به آلمان بود.

در اين كشور قوانيني وجود دارد كه نمايش آنلاين محتواي مربوط به دولت نازي را محدود مي‌كند. هند نيز با 142 تقاضا كه بيش‌تر به اوركات مربوط بود و آمريكا كه تقاضاهايش به يوتيوب مربوط بود، در رده‌هاي بعدي قرار گرفتند.

بخش‌هاي فعاليت‌كننده براي دولت آمريكا سه هزار و 580 تقاضا براي اطلاعات درباره اشخاص و 123 تقاضا براي برداشتن محتوا داشتند.

گوگل و مساله سانسور سال جاري با اختلاف اين شركت با چين به هم گره خورده و بيش‌ترين توجهات را به خود جلب كرد و به سياست‌هاي جديد دولت آمريكا براي ترويج اينترنت باز منتهي شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2099 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1389/02/04 تعداد مشاهده: 1461
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر