کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756801353 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/04 | اعضاء: 318400 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کاربران اینترنت بانک مراقب بدافزار های باج گیر باشند

انتشار وسیع نوع جدیدی از بدافزارهای باج گیر موسوم به Dyreza/Trj، نگرانی شرکت های امنیت اینترنت، بانک ها و سایر مؤسسات مالی و اعتباری را در پی داشته است.

به گزارش سافت گذر به نقل از ایستنا، بر اساس اعلام شرکت دانمارکی CSIS، این بدافزار بسیار خطرناک، به خانواده بزرگ ویروس های Zeus تعلق دارد و چیزی که آن را از سایر بدافزارها متمایز می کند، قابلیت دور زدن پروتکل SSL و حمله مستقیم به مشتریان مراکز مالی و اعتباری است.

بدافزار

Dyreza/Trj یک نرم افزار تروژان محسوب می شود و می تواند با استفاده از تکنیک های پیشرفته، ترافیک اطلاعاتی که میان مشتری و بانک در حال حرکت است را به سمت سرور و پایگاه اطلاعاتی خودش هدایت کند؛ حال آنکه مشتری گمان می کند که هیج مشکلی در ارتباط به بانک مورد نظر وی وجود ندارد.

گزارش CSIS از فعالیت این ویروس نیز نشان می دهد تاکنون مشتریان مراکز مالی بزرگی مثل Bank of America، NatWest،CitiBank، RBS و UlsterBank با حملات موفق این بدافزار و خسارت های هنگفتی مواجه شده اند.

شرکت ضدویروس پاندا سکیوریتی نیز گزارش داد که این بدافزار از طریق فایل های ضمیمه و یا لینک های موجود در متن نامه های الکترونیک، در حال انتشار وسیع است. در واقع، ایمیل ها، بستر اصلی انتشار ویروس Dyreza محسوب می شوند. بنابراین فعال کردن ماژول ضدهرزنامه و یا توجه کافی به نوع ایمیل دریافتی می تواند اصلی ترین راه پیشگیری از آلوده شدن به این بدافزار مخرب باشد.

بر اساس اطلاعات موجود در پایگاه “ویروس توتال”، مرجع تخصصی تحلیل بدافزارها، تا کنون سه گونه اصلی از بدافزار Dyrezaمنتشر شده که خوشبختانه تمام آن ها توسط اغلب نرم افزارهای ضدبدافزار شناسایی و پاکسازی می شوند.

اما … چگونه در برابر حملات این ویروس ایمن باشیم ؟!

پاندا سکیوریتی به تمامی کاربران و مدیران شبکه توصیه می کند که موارد زیر را برای عدم آلودگی به تروژان Dyreza رعایت کنند :

-        به هیچ عنوان ایمیل های ناشناس، غیرمعتبر و مشکوک را باز نکنید و فایل ضمیمه موجود در آن ها را نیز اجرا نکنید.

-        فقط فایل هایی را از اینترنت دانلود گنید که صددرصد به اعتبار و امنیت آن اعتماد دارید. اگر فقط کمی نسبت به امنیت یا اصالت فایلی تردید دارید، آن را دانلود نکنید.

-        با استفاده از فایروال، هر نوع ترافیک اطلاعاتی و ارتباط به آی پی های زیر را مسدود کنید …

-  ۲۱۷٫۱۲٫۲۰۷٫۱۵۱ -   ۱۹۲٫۹۹٫۶٫۶۱

-        مراقب فایل های فشرده (.zip –. rar) که حاوی فایل های اجرایی با پسوند .exe و یا .scr  هستد، باشید

-        برنامه های کاربردی و  تمام سیستم های عامل مورد استفاده تان را به روز نگاه دارید و اصلاحیه های ان ها را به طور مرتب نصب نمایید.

-        برنامه های امنیتی و ضدویروس نصب شده بر روی سیستم ها را دائماً به روز کنید. سعی کنید از نرم افزارهایی استفاده کنید که علاوه بر اصلیت و رسمیت لایسنس، دارای پشتیبانی و خدمات فنی قابل قبول باشند.

-        در شبکه های سازمانی و حتی در رایانه های خانگی دسترسی افراد دیگر به اینترنت را جدی بگیرید و تحت کنترل دائم قرار دهید

-        در شبکه های سازمانی، ماژول Device Control را به دقت و با بی رحمی تمام اعمال کنید.

-        در شبکه و در رایانه های شخصی گاه به گاه از ابزارهای مکمل شناسایی و پاکسازی ویروس ها مثل برنامه رایگان و آنلاین Panda Cloud Cleaner استفاده کنید. این برنامه ها با هر نوع برنامه امنیتی نصب شده در رایانه یا شبکه شما سازگار هستند و یک لایه مجزا و قدرتمند امنیتی بر روی تجهیزات رایانه ای شما ایجاد می کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21202 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/03/31 تعداد مشاهده: 1722
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

خسروی 1393/05/29 01:33
چطور میتونم از شر یک بد افزار باج گیر خلاص بشوم.؟؟؟