کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317979 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوشی TV دار سامسونگ در بازار ایران

سامسونگ تا یک ماه آینده گوشی TV دار راهی بازار ایران می کند.

پیمان نیک نفس نماینده رسمی سامسونگ در ایران در گفتگو با خبرنگار ما گفت :از آنجا که سامسونگ توانسته است سلیقه مخاطب جوان خود را شناسایی کند توانسته است بعد از نوکیا بیشترین سهم بازار را در اختیار داشته باشد .

وی افزود :افزایش تنوع مدل های سامسونگ ،قیمت مناسب و ایده های جدید و جوان پسند از عمده دلایل این برند برای محبوبیت است .

نیک نفس در پاسخ به این پرسش که بازار تلفن همراه در حال حاضر چگونه است؟گفت :هم اکنون بازار تلفن همراه روزهای خوبی را سپری نمی کند و فروشندگان براین امیدند که از خردادماه این بازار کمی رونق بگیرد .

وی از ورود گوشی های جدید سامسونگ در بازار ایران ظرف یک ماه آینده خبر داد و گفت :گوشی 5233 TV دار سامسونگ و همچنین گوشی P960 با گارانتی اصلی در کمتر از یک ماه آینده وارد بازار می شود .

وی تصریح کرد :گوشی های TV دار در ایران بسیار طرفدار دارد و از آنجا که سامسونگ یک برند شناخته شده برای مردم است به نظر می رسد با ورود این گوشی بتواند کاربران بیشتری را جذب کند .

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2145 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: آي‌تي ايران تاریخ خبر: 1389/02/08 تعداد مشاهده: 1558
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر