کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317979 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فروش تلفن‌های هوشمند مایکروسافت آغاز شد

مايكروسافت فروش تلفن‌هاي هوشمند Kin One و Kin Two كه اين شركت را به رقابت مستقيم‌تري با اپل وارد مي‌كند، آغاز كرد.

به گزارش سرويس ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گوشي Kin One كه از همتاي خود كوچك‌تر است و دوربين پنج مگاپيكسلي دارد، با قرارداد اشتراك دو ساله وريزون 50 دلار قيمت دارد، در حالي كه قيمت گوشي بزرگ‌تر Kin Two با حافظه بيش‌تر و دوربين هشت مگاپيكسلي به همراه يك قرارداد اشتراك دو ساله صد دلار است.

اين دو گوشي يك هفته پس از آغاز پيش فروش، از سيزدهم ماه مي در فروشگاه‌ها موجود خواهند بود. كاربران اين گوشي‌ها بايد مشترك طرح مكالمه ملي وريزون وايرلس و طرح اي‌ميل و وب براي تلفن‌هاي هوشمند شوند كه ماهانه به ترتيب 40 و 30 دلار هزينه دارند.

تلفن‌هاي Kin كه پلير ديجيتالي زون مايكروسافت براي پخش آهنگ، ويديو و راديو اف ام در آن‌ها يكپارچه شده، براي استفاده مولتي مديا طراحي شده‌اند و هم‌چنين با داشتن امكانات شبكه اجتماعي ابزار مناسبي براي دسترسي به فيس بوك و توييتر هستند.

اين دو تلفن، سياه رنگ بوده و داراي نمايشگرهاي صفحه لمسي با كنترل‌هاي اشاره‌يي و كي‌بورد كوئرتي كشويي هستند و Kin One چهار گيگابايت حافظه يا فضا براي ذخيره‌سازي حدود هزار آهنگ دارد، در حالي كه Kin Two داراي هشت گيگابايت حافظه است كه براي ذخيره‌سازي دو هزار آهنگ كافي است.

شركت ژاپني شارپ، سازنده سخت‌افزار اين گوشي‌ها بوده و نرم‌افزار آن‌ها توسط مايكروسافت تهيه شده است؛ گوشي‌هاي مايكروسافت تا اواخر امسال به بازار اروپا روانه شده و از سوي ودافون در كشورهاي آلمان، ايتاليا، اسپانيا و انگليس عرضه مي‌شوند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2213 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1389/02/18 تعداد مشاهده: 1374
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر