کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317980 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تعرفه‌های وایمکس تغییر می‌کند؟

با راه‌اندازي سرويس وايمكس يا اينترنت پرسرعت بي‌سيم در كشور اين سوال براي كاربران اينترنت كه تا پيش از اين براي اتصال به شبكه از سرويس دايل‌آپ و پس از آن ADSL استفاده مي‌كردند، ايجاد شد كه كدام سرويس بهتر است و آيا كيفيت وايمكس با توجه به بيش‌تر بودن هزينه‌هايش نسبت به ADSL مناسب‌تر است و اكنون اين سوال وجود دارد كه آيا با فعال شدن دو اپراتور ديگر غير از ايرانسل، تغييري در تعرفه‌هاي اين سرويس ايجاد خواهد شد؟ اما به گفته رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي بررسي درباره تعرفه‌هاي وايمكس هنوز در دستور كار كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات است و به زودي مصوب و ابلاغ خواهد ‌شد.

محمد كرم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: پيشنهادهاي دارندگان پروانه وايمكس درباره تعرفه‌ها را دريافت كرديم كه در دست بررسي است و فعلا تعرفه مصوب كميسيون اعلام نشده است و در مورد ميزان آن هنوز نمي‌توان چيزي عنوان كرد.

به گزارش ايسنا وايمکس، يک فن‌آوري نوين براي انتقال بي‌سيم و پرسرعت اطلاعات است که با پوشش منطقه وسيع تحت پوشش دکل‌هاي وايمکس، شهر، شهرک‌هاي صنعتي و مناطق راهبردي را پوشش مي‌دهد و اينترنت پرسرعت را براي سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌هاي تجاري و هم‌چنين منازل مسکوني و تمامي افراد در هر نقطه‌اي از مکان‌هاي تحت پوشش شبکه وايمکس فراهم مي‌آورد.

 

کاربر با استفاده از اين سرويس قادر خواهد بود در هر لحظه، حتي در شهرهاي ديگر تحت پوشش وايمکس، توسط رايانه‌اش به اينترنت پرسرعت بي‌سيم متصل شود؛ در حال حاضر از سه شركت دارنده پروانه براي ارائه سرويس وايمكس در ايران، ايرانسل نسبت به راه‌اندازي اين سرويس اقدام كرده است.

اما مدير يكي از شركت‌هاي داراي مجوز ارائه اينترنت پرسرعت بي‌سيم در كشور - هم اواخر سال گذشته با بيان اين كه برنامه ما راه‌اندازي آزمايشي پوششي وايمكس در 30 مركز استان است اظهار اميدواري كرده بود كه اين سرويس بعد از تاييد تست از مراجع ذي‌صلاح بعد از 2 ماه راه‌اندازي شود.

جعفر ذبيحي - رييس هيات مديره شركت مبين‌نت - گفته بود: كليه‌ي تعرفه‌ي اپراتورهايي كه در بخش مخابرات فعاليت مي‌كنند با اجازه‌ي سازمان تنظيم مقررات هماهنگ و تصويب مي‌شود و ما نيز بنا داريم سرويس‌ها را به نحو مطلوب و با هزينه كمتر از هر سرويس دهنده‌اي در سراسر كشور ارائه دهيم.

او تاكيد كرده بود: هر پروژه‌اي بايد قطعا طرح تجاري براي خود داشته باشد و براساس آن سرمايه‌گذاري و فروش محصول داشته و در اين زمينه همه موارد را پيش‌بيني كند. اگر بخواهيم اين هزينه سرمايه‌گذاري را با توجه به بازار كشور ببينيم، اگر چهار درصد كل استفاده‌كنندگان باند اينترنت را در كشور وايمكس در نظر بگيريم، ما مي‌توانيم 50 درصد آن را به خود اختصاص دهيم.

در هر حال تاكنون خدمات وايمکس ايرانسل طبق اعلام اين شركت با پهناي باند 64 كيلوبيت بر ثانيه تا 2 مگابيت بر ثانيه براساس درخواست، در 10 شهر اصفهان، اهواز، تبريز، تهران، شيراز، کرج، مشهد مقدس، شهريار، شهر قدس و خميني شهر عرضه مي‌شود.

در حال حاضر دو نوع مودم داخلي و فضاي باز به مشتركان و متقاضيان عرضه مي‌شود كه مودم داخلي با آنتن داخلي خود ضمن پشتيباني از استاندارد امنيتي امكان پشتيباني از سرويس تلفن اينترنتي يا همان VoIP را هم داراست.

اين مودم با ابعادي كوچك و قابليت نصب و كاربرد بسيار آسان، متناسب با فضاي منزل و يا دفاتر كار كوچك طراحي شده و با بهاي 110هزار تومان فروخته مي‌شود؛ مودم مذكور كه در خارج از ساختمان نصب مي‌شود به علت قدرت گيرندگي بسيار بالا براي مكان‌هايي كه به علت فشردگي ساختمان‌ها فركانس‌ها ضعيف است طراحي و توصيه شده است و با بهاي 220هزار تومان به متقاضيان عرضه مي‌شود.

 

اما بر اساس تعرفه‌هاي ايرانسل، هزينه آبونمان ماهيانه سرويس‌ وايمكس با سرعت 128 كيلوبيت بر ثانيه با طرح تعرفه پايه به همراه 3 ترافيك رايگان ماهيانه 15 هزار تومان، هزينه آبونمان ماهيانه با سرعت 128 كيلو بيت بر ثانيه با طرح تعرفه نامحدود ماهيانه مبلغ 45 هزار تومان اعلام شده است.

هزينه آبونمان ماهيانه سرويس وايمكس ايرانسل با سرعت 256 كيلوبيت بر ثانيه با طرح تعرفه پايه به همراه 3 گيگابايت ترافيك رايگان 29 هزار تومان است و با همين سرعت با ترافيك نامحدود به مبلغ 85 هزار تومان ماهيانه عرضه ميشود.

هم‌چنين اين سرويس با سرعت 512 كيلو بيت بر ثانيه با 4گيگابايت ترافيك رايگان در طرح تعرفه پايه مبلغ 35 هزار تومان است و با همين سرعت در طرح تعرفه نامحدود به مبلغ 120 هزار تومان عرضه مي‌شود.

بنا بر اعلام، وايمكس ايرانسل با سرعت يك مگابيت بر ثانيه با 10 گيگابايت ترافيك رايگان در طرح تعرفه پايه ماهيانه به مبلغ 80 هزار تومان و با ترافيك نامحدود 200 هزار تومان است، هم‌چنين با سرعت دو مگابيت بر ثانيه در طرح تعرفه پايه با 20 گيگابايت ترافيك رايگان به مبلغ 140 هزار تومان و در تعرفه نامحدود به مبلغ 360 هزار تومان است.

 

پيش از اين طرح‌هاي تعرفه وايمكس ايرانسل براي سرعت‌هاي 128، 256 و 512 كيلوبيت بر ثانيه، در دو نوع طرح تعرفه پايه با ترافيك رايگان مشخص و طرح تعرفه نامحدود عرضه شده بود كه با آغاز جشنواره بهاري وايمكس ايرانسل، طرح تعرفه پيشرفته با حجم ترافيك رايگان بيش‌تر نيز به مشتركين و متقاضيان عرضه مي‌شود.

اما هزينه آبونمان ماهيانه سرويس وايمكس ايرانسل با سرعت 128 كيلوبيت بر ثانيه با طرح تعرفه پيشرفته به همراه 12 گيگابايت ترافيك رايگان، ماهيانه 30هزار تومان و اشتراك اين سرويس با سرعت 256 كيلوبيت بر ثانيه و با طرح تعرفه پيشرفته به همراه 20 گيگابايت ترافيك رايگان، 45هزار تومان است.

هم‌چنين استفاده از وايمكس ايرانسل با سرعت 512 كيلوبيت بر ثانيه و با طرح تعرفه پيشرفته به همراه 45 گيگابايت ترافيك رايگان، 80هزار تومان در ماه هزينه خواهد داشت. 10 درصد تخفيف مذکور در حساب وايمکس کاربر ذخيره شده و از هزينه اشتراک ماه بعدي کاربران اعتباري کسر شده و يا در قبض دوره بعد کاربران دائمي منظور مي‌شود. كاربران وايمكس ايرانسل مي‌توانند از مبلغ تخفيف مذکور جهت خريد بسته افزايشي استفاده كنند.

 

بنا بر اعلام با انتخاب سرويس اعتباري، نيازي نيست در پايان هر ماه قبض پرداخت شود. فرد طرح تعرفه خود را بر اساس مبلغي که مي خواهد به صورت ماهانه براي استفاده از وايمکس بپردازد انتخاب مي‌كند و كاربران اعتباري وايمکس ايرانسل مي‌توانند از کارت شارژهاي موجود در بازار (ويژه سيم‌کارت‌هاي اعتباري ايرانسل) جهت پرداخت اشتراک ماهيانه خود استفاده كنند.

اما كاربران سرويس دائمي مي‌توانند تا ميزان مورد نظر خود از اين سرويس استفاده کنند، با اين تفاوت که اين گروه از کاربران بايد در پايان دوره، صورتحساب پرداخت کنند. اين کاربران در زمان ثبت نام و اشتراک سرويس، مبلغي را به عنوان سپرده‌ در اختيار ايرانسل قرار مي دهند که ميزان سقف مصرف آن‌ها، بر اساس مقدار سپرده مذکور تعيين مي‌شود.

لازم به ذكر است كه ارائه خدمات به متقاضيان استفاده از سرعت هاي بيشتر از 128 کيلو بيت بر ثانيه، مشمول قوانين سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي کشور هستند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2214 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1389/02/18 تعداد مشاهده: 1416
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر