کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317980 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

افزایش اختلال پیامکی طی روزهای اخیر و پاسخ مسوولان

طبق گفته مسوولان همراه اول پيامك‌هايي كه براي سيم‌كارت‌هاي خاموش ارسال مي‌شوند تا 24 ساعت پس از ارسال در مركز نگهداري مي‌شوند و در شش مرحله پس از ارسال در فواصل زماني پنج دقيقه، 30 دقيقه، ‌دو ساعت، چهار ساعت، 12 ساعت و 24 ساعت به صورت اتوماتيك دوباره ارسال مي‌شود تا به‌محض روشن شدن تلفن همراه در بازه زماني مشخص شده، توسط گيرنده دريافت شوند اما يكي از اتفاقي كه تعدادي از مشتركان با طرح اين سوال كه آيا هزينه پيامكي كه نمي‌رسد را مي‌پردازيم از آن گله‌مندند، دريافت نشدن پيامك در اين بازه زماني و محقق نشدن اين وعده است.

به گزارش خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در روزهاي اخير بسياري از پيامك‌هاي ارسال شده بدون دريافت پيغام "پيام ارسال شد"، توسط فرستنده و با وجود رفتن در بخش پيام‌هاي ارسال شده گوشي، به مقصد نمي‌رسند يا اگر هم مي‌رسند گزارشي مبني بر دريافت آن‌ها ارسال نمي‌شود.

يكي از احتمالات پيش رو در بيان دليل عدم دريافت گزارش ارسال، خاموش بودن تلفن همراه گيرنده است كه با وجود راه‌حل پيش‌تر گفته شده، تا حدود زيادي قابل جبران است اما به گفته بسياري از كاربران اين اتفاق در زماني كم‌تر از 24 ساعت هم به وقوع نمي‌پيوندد و گيرنده هرگز پيامكي دريافت نمي‌كند.

طاهري‌بخش - سرپرست اداره كل هماهنگي عمليات نگهداري شركت ارتباطات سيار - در گفت‌وگو با ايسنا با رد وجود هر گونه اختلال در شبكه گفت: شبكه مربوط به ارسال پيامك، 24 ساعته و در هفت روز هفته مانيتورينگ مي‌شود و به اين ترتيب مي‌توان گفت در برهه زماني كه از وجود اختلال صحبت مي‌شود شبكه با راندمان بالاي 95 درصد در ارسال پيامك برخوردار بوده است.

او درباره علت نرسيدن پيامك به گوشي‌هاي خاموش پيش از 24 ساعت، يعني زمان ممكن براي دريافت پيامك توسط گيرنده نيز اظهار كرد: تنها درصورتي كه جعبه دريافت تلفن همراه گيرنده پيامك پر باشد، امكان دريافت آن وجود ندارد و شايد دليل نرسيدن پيامك همين باشد.

اما مشكلي كه در چند روز اخير بيش‌تر به چشم مي‌خورد، ارسال نشدن پيامك‌ها و يا عدم دريافت آن‌ها توسط مشتركان به عنوان گيرنده با گوشي‌هاي روشن است كه بعد از مطلع شدن از ارسال پيامك توسط گيرنده، البته در يك مكالمه تلفني يا حضوري به آن پي مي‌برند. اتفاقي كه به گفته مشتركان تقريبا در بسياري از نقاط تهران شاهد آن هستيم.

پيش از اين و هنگام بروز اختلال در ارسال پيامك طي ماه‌هاي گذشته، دلايلي هم‌چون جابه‌جايي نرم‌افزار خارجي پيامك و جايگزيني آن با نرم‌افزار داخلي درباره چرايي اختلالات توضيح داده شده بود.

در هر حال بحث دريافت بهاي پيامك‌هاي به مقصد نرسيده هم موضوعي بحث‌برانگيز و مورد سوال مشترکان بوده زيرا پيام‌هاي بسياري به دلايل خاموش بودن گوشي يا در دسترس نبودن و قطع بودن سيم‌کارت به دست مشترکان و غيره نرسيده و در روز چند بار ارسال مي‌شوند تا به مشترک مورد نظر برسند و در موارد ديگر نيز پيامك به دليل وجود اختلال در شبكه ارسال نمي‌شود.

به گفته‌ي مسوولان بيش‌تر پيامك‌هايي كه به مقصد نمي‌رسند يا به علت از دسترس خارج بودن مشترك مورد نظر از شبكه است و يا به پر بودن حافظه تلفن مشترك مربوطه و يا خاموش بودن گوشي مشترك مربوط مي‌شود و تنها درصد اندكي از آن به ضعف شبكه برمي‌گردد.

شركت ارتباطات سيار ايران هم پيش از اين اعلام كرد كه مشتركان ديگر هزينه پيامك‌هايي كه به مقصد نمي‌رسد را پرداخت نخواهند كرد.

مدير عامل شركت ارتباطات سيار ايران تاكيد كرده بود كه بر اساس مصوبه‌اي كه داريم، بايد پيامكي كه ارسال مي‌شود را شارژ كرده و هزينه‌ي آن را حساب كنيم اما در حال حاضر، ديگر اين هزينه را براي مشترك محسوب نكرده و تا زماني كه گزارش دليور شدن پيامك ارسال نشود، هيچ هزينه‌اي برايش محسوب نخواهد شد و اين به دليل تقاضاهاي انجام شده از ما بود.

در هر حال بنا بر اعلام مسوولان طرح دريافت نشدن هزينه از پيامك‌هاي به مقصد نرسيده اكنون در شبكه‌ي همراه اول اعمال مي‌شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2221 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1389/02/19 تعداد مشاهده: 1050
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر