کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750031404 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317889 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دستگیری هکر ۱۵۰۰ خط اینترنت در اصفهان

فردی که خطوط ADSL بیش از ۱۵۰۰ نفر از شهروندان را هک و از پهنای باند آنها به صورت رایگان استفاده می‌کرد، در عملیات ضربتی کارآگاهان پلیس فتای استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه خط ADSL آنها هک شده و شخصی مخفیانه از پهنای باند آنها استفاده می کند، رسیدگی به موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.
این مقام مسئول عنوان داشت: بلافاصله در این زمینه پرونده تشکیل و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عامل و یا عاملان هک خطوط اینترنت شاکیان آغاز شد که سرانجام پس از بررسی های علمی و تخصصی در محیط سایبر و بازبینی سیستم های شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت هویت فردی که اقدام به این عمل مجرمانه کرده بود به دست آمد.
وی افزود: متهم که جوانی 22 ساله اهل و ساکن اصفهان است طی هماهنگی با مقام قضایی طی یک عملیات ضربتی در منزلش توسط ماموران دستگیر شد.
سرهنگ مرتضوی با بیان اینکه در بررسی سیستم های حامل داده رایانه متهم تعداد زیادی نرم افزار هک و نفوذ کشف شد، گفت: متهم هنگامی با مدارک و مستندات غیر قابل انکار پلیس مواجه شد به بزه انتسابی خود اقرار و انگیزه اش از این کار را استفاده رایگان از پهنای باند دیگران برای کارهای روزمره خود از اینترنت عنوان کرد.
رئیس پلیس فتای استان اصفهان عنوان داشت: برای جلوگیری از نفوذ افراد هکر به مودم ADSL توصیه می کنیم رمز پیش فرض مودم ADSL خود را هر از چند گاهی تغییر دهید و از رمزهای پیچیده برای نام کاربری خود استفاده کرده و از دانلود فایل های ناشناس پرهیز شود.
سرهنگ مرتضوی افزایش تنظیمات امنیتی مودم را از دیگر اقدامات موثر برای سد کردن راه نفوذ هکرها عنوان کرد و اظهار داشت: توصیه دیگر ما به شهروندان این است که ریز مصرف پهنای باند اینترنت خود را بررسی تا در صورت مغایرت موضوع را به پلیس فتا گزارش دهند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22257 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1393/06/03 تعداد مشاهده: 1718
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

احمد 1393/06/04 21:35
مرتضی جان وقتی درباره چیزی اطلاعات نداری لطفا اظهار نظر نکن....!!

من توی شرکت پارس آنلاین کار میکردم... توی خوزستان... مودم کانفیگ میکردم... من و همکارنم به سرور پارس آنلان وصل هستیم و تمام ثبت نام ها و فروش اعتبار و حجم اضاف زیر نظر خودمون بود...!! با یوز پسورد شرکت میتونستیم هرکاری که دلمون میخواست کنیم..!! از جمله استفاده از حجم دیگران... بالا بردن سرعت یکی از یوزر ها که دوستم بود... و خیلی چیزای دیگه..!! بعد از اینکه دیگه کار نکردم بازم یوزر پسورد نماینگی و داشتم..!! ولی خوب استفاده نکردم....!!

اصلا اینا به کنار...!!! با یه IPscaner به راحتی میشه به مودم های اونور ایران هم متصل شد....!! یه سرچ توی یوتیوب بزن فیلمهای آموزشیش هست......!!

یا علی
محمد 1393/06/04 10:27
اگه پورت adsl شما از سمت مخابرات قفل نباشه این امکان وجود داره چون اکثر شهروندان پسورد adsl خود رو تغییر نمیدن و هر کسی میتونی با داشتن یه پسورد ساده از یه خط دیگه از حجم اینترنت شما استفاده کنه
امیر فراهانی 1393/06/03 17:09
همجین میگه با عملیات علمی تخصصی انگار قرار بوده فیل هوا کنند. گرفتن جنین آدمی اصلا کار سختی نیست
مرتضی 1393/06/03 09:53
چه دروغ هایی تحویل ملت میدن ....اولا مودم ADSL مگه انتنش چقدر برد داره...دوما یارو اینقدر بیکار بوده بره دم خونه مردم بشینه تازه اگه برد انتن مودم طرف تا دم خونش برسه تا این اقا بتونه استفاده کنه .. سوما یه ادم 22 ساله چجوری می تونه نرم افزار شرکت خدمات ADSL رو مثل پارس انلاین یا اسیاتک رو هک کنه و حجم برا خودش بگیره ....ادمین بزار این مطلبم ثبت شه فکر نکنن به یه مشت نفهم طرفنlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol bolus