کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317980 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سیم‌کارت‌های سوخته؛ نتیجه بی‌توجهی همراه اول

سوختن سيم‌کارت‌هاي مشترکان همراه اول، به تدريج به يک معضل گسترده تبديل مي‌شود.
مطابق گزارش ايتنا، اخيرا اخبار متعددي از سوختن بي‌دليل سيم‌کارت‌هاي مشترکان اين اپراتور منتشر مي‌شود، که در بدو امر عجيب به نظر مي‌رسد.

اين مشترکان غالبا پس از مراجعه به دفاتر مربوط به خدمات تلفن همراه، با اين پاسخ روبرو مي‌شوند که: «سيم‌کارت شما بايد تعويض گردد.»
اين مشترکان سپس با صرف وقت و پرداخت هزينه و طي مراحلي، ناگزيرند سيم‌کارت جديدي تحويل گرفته و مدتي را در انتظار بگذرانند تا ارتباطشان با جهان مجددا برقرار گردد.

توجيه فني دفاتر تلفن همراه اين است که همراه اول قصد تعوض سيم‌کارت‌هاي قديمي با انواع جديد را دارد.

نکته مهم در اين ميان اين است که مشترکين مزبور، قبلا هيچ پيام يا هشداري در اين زمينه دريافت نمي‌کنند، و در نتيجه معمولا مدتي بدون يافتن غلت مشکل، بلاتکليف بوده و ارتباطشان نيز دچار اختلال مي‌گردد، تا سرانجام راه‌حل را بيابند و مشکلشان را خود حل کنند.

جالب آن است که اپراتور اول که معمولا پيش و پس از ارسال فيش دوره‌اي هزينه مکالمات مشترکين، پيام کوتاهي برايشان مي‌فرستد تا ضمن اطلاع‌رساني، ايشان را به پرداخت هر چه سريع‌تر مبلغ فيش خود تشويق نمايد، با اين وجود و عليرغم آن که بانک اطلاعاتي اين اپراتور بايد حاوي اطلاعات مربوط به سيم‌کارت‌هاي قديمي باشد، و همراه اول مي‌تواند با ارسال يک پيام کوتاه ساده، موضوع لزوم تعويض سيم‌کارت را به اطلاع مشتريانش(که طبعا از مشتريان قديمي هم هستند) برساند، اما از اين اقدام استنکاف مي‌کند و مشکلات بعدي را متوجه کاربران خود مي‌کند.

هرچند توجه به حقوق مشتري و سعي در جلب رضايت مشترکان، علاوه بر الزام اخلاقي، يک اقدام حرفه‌اي اقتصادي نيز به شمار مي‌رود، اما به نظر مي‌رسد «همراه اول» با توجه به اين که سابقه ديوانسالاري دولتي همچنان بر ساختار آن سنگيني مي‌کند، از اين اصل مهم غافل است.

در حال حاضر که مجموعه شرکت مخابرات (و نيز همراه اول) به ظاهر از زيرمجموعه ساختار دولتي خارج شده‌اند، به نظر مي‌رسد که با توجه به برخوردار نبودن از رانت دولتي، نحوه تعامل اين اپراتور با مشتريان و مشترکينش نيز نيازمند تحول و بازنگري است تا بتواند در عرصه رقابت، همچنان باقي بماند.

بديهي است با ادامه مشي بي‌توجهي اپراتور اول به حقوق اوليه مشتريان خود، فعاليت رقبا و نيز ورود اپراتور سوم به بازار تلفن همراه کشور، چالش جدي براي همراه اول ايجاد خواهد نمود،‌چالشي که حل آن، با ادامه روش مديريتي دولتي سابق، آسان نخواهد بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2230 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1389/02/19 تعداد مشاهده: 1467
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر