کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317862 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Pixavi impact X گوشی هوشمند مناسب جیمز باند!

همانطور که همه شاهد آن هستیم مدتی است که شرکت های سازنده تلفن همراه شروع به ارائه محصولاتی ضد آب و ضد گرد و  غبار، به مشتریان نموده اند. گوشی های هوشمندی همچون Galaxy s5 و Xperia Z2 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم هستند. اما همه این محصولات در برابر گوشی Impact X از شرکت Pixavi گوی رقابت را خالی می کنند.

impactX-1

به گزارش سافت گذر به نقل ازگجت نیوز؛ برای شروع باید عنوان کنیم که این گوشی دارای استاندارد IP68 می باشد و آن  را در برابر آب و گرد و قبار مقاوم می سازد. همچنین این گوشی در برابر ضربه هایی با فدرت ۲ ژول که تقریبا برابر با سقوط از ارتفاع ۲ متری می باشد مقاوم است. صفحه نمایش گوریلا گلاس ۲ میلیمتری این گوشی منحصراً برای این دستگاه ساخته شده است و خود آن در برابر تغییرات شدید دما مقاوم می باشد.

impactX-6

اما چیزی که Impact X را از سایر گوشی های مشابه مجزا می کند وجود استانداردهای IECEx و ATEX Zone 1 در این گوشی می باشد. بعبارت دیگر این گوشی در برابر انفجار مقاوم بوده و برای بکارگیری در مناطق خطرناک مناسب است.  از طرف دیگر اگر به پشت این گوشی هوشمند نگاه کنید دو دوربین مشاهده می کنید. شرکت سازنده عنوان کرده است که با استفاده از این دو دوربین می توانید بدون نیاز به چرخش تلفن، عکس ها و ویدئو هایی بصورت عریض (landscape) تهیه کنید. هر یک از این دوربین ها کیفیتی ۸ مگاپیکسلی دارند.

صفحه نمایش این گوشی از نوع IPS بوده و اندازه ای ۴.۶ اینچی دارد. همچنین دارای باطری ۳۰۰۰ میلی آمپری می باشد که برای استفاده روزانه بسیار مناسب است. بر روی این گوشی نسخه ای از اندروید ۴.۲.۲ نصب شده است.

هنوز در مورد قیمت و زمان عرضه این گوشی اطلاعاتی منتشر نشده است اما بنظر می رسد که در زمان عرضه قیمتی بین ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ دلار داشته باشد. نظر شما درباره این  گوشی هوشمند چیست؟

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22373 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: گجت نیوز تاریخ خبر: 1393/06/09 تعداد مشاهده: 1875
سافت گذر
نظرات بینندگان

امیرحسین بشارتی 1393/06/09 09:45
با سلام
عالیه بنظرم
برا افراد نظامی هم بدرد میخوره
برا کوهنوردی هم خوبه
کلا" بدرد افرادی مث من میخوره...
منتظرم به بازار بیاد...



.