کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317980 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گیگابایت از مادربرد X58A-UD9 پرده برداشت

ايتنا- گيگابايت محصول ديگري از رده مادربردهاي حرفه‌اي خود را معرفي نمود. اين مادربرد جديد كه بر پايه پيكره‌بندي LGA 1366 و چيپ‌ست X58 طراحي و ساخته شده است، X58A-UD9 نام دارد و از قابليت‌هاي انحصاري برخوردار است كه براي اولين بار در اختيار كاربران قرار مي‌گيرد.

X58A-UD9 با بهره‌مندي از چهار شكاف PCI-Express 2.0 با پهناي باند 16X، توانايي پشتيباني از پيكره‌بندي‌هاي CrossFireX‌ و SLI ‌را بصورت چهار كاناله داراست. بدين ترتيب كاربران حرفه‌اي و علاقه‌مندان به بازي‌هاي رايانه‌اي از بيشترين پهناي باند گرافيكي ممكن برخوردار خواهند بود.

از سويي ديگر X58A-UD9، توانايي پشتيباني كامل از جديدترين تراشه‌هاي شش هسته‌اي اينتل نظير Core i7 980X Extreme Edition را نيز دارا مي‌باشد. همچنين گيگابايت حرفه‌اي‌ترين و اقتصادي‌ترين مدار تغذيه CPU را در دل X58A-UD9 گنجانده است.

براي اولين بار مهندسين اين شركت از طراحي جديدي با نام Dual Power Switching بهره گرفته‌اند كه امكانات و ايمني فوق‌العاده‌اي را در اختيار كاربران قرار مي‌دهد. در اين طراحي مدار تغذيه 24‌ فاز مادربرد به دو گروه 12تايي تقسيم مي‌شود كه در هر سيكل زماني، يك گروه در حال تغذيه و گروه ديگر در وضعيت خاموش يا استراحت قرار مي‌گيرد.

بدين ترتيب طول عمر مدار تغذيه مادربرد تا دو برابر افزايش يافته و در صورت بروز مشكل يا سوختگي در هر يك از فازها، مادربرد كماكان با نهايت توان به كار خود ادامه مي‌دهد. در صورت بروز مشكل در هر يك از فازها، مادربرد بصورت خودكار گروه فازي مربوط به فاز خراب را از مدار خارج كرده و گروه ديگر را بطور تمام وقت بكار مي‌گيرد.

بدين ترتيب امكان از كار افتادن مادربرد منتفي مي‌شود. از سويي اگر علاقه‌مند به اوركلاك يا استفاده از تراشه‌هاي قدرتمند و گران قيمت باشيد، مي‌توانيد هر 24 فاز را بصورت همزمان مورد استفاده قرار دهيد.

اين مادربرد از تمامي استانداردهاي جديد نظير SATA2 و USB 3.0‌ پشتيباني مي‌كند و سيستم خنك‌كننده آن Hybrid Silent Pipe 2 گيگابايت است. قيمت و تاريخ دقيق عرضه اين مادربرد در بازار ايران هنوز مشخص نيست.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2252 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آي‌تي ايران تاریخ خبر: 1389/02/21 تعداد مشاهده: 1553
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر