کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 750001130 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/03 | اعضاء: 317873 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اولین نگاه به اسمارت فون لنوو Vibe X2

به گزارش سافت گذر به نقل ازگجت نیوز؛ تولیدکنندگان چینی موبایل طی سال گذشته با ارائه دستگاههایی فوق العاده ، مسیر درستی را در پیش گرفته اند، و این روند برای سال جاری با سرعت ادامه دار شده است. در طی چند روز گذشته شاهد زیباترین دستگاهها از شرکت های هواوی، لنوو، Xiaomi و غیره بوده ایم. اگر در پی خرید یک گوشی هوشمند برای خود هستید، انتخاب بسی دشوار شده است. در نمایشگاه IFA 2014، شرکت لنوو از جدیدترین گوشیش تحت عنوان Vibe X2 رونمایی کرده است.

نگاه کلی

vibe-x2_layer-2

Vibe X2 با بهره مندی از صفحه نمایش ۵ ایتچی با دقت تصویر ۱۰۸۰p ، نویدی از یک تلفن هوشمند سطح بالا را به کاربران می دهد. در این محصول از چیپ ست مدیاتک مدل MT6595m استفاده شده که دارای پردازنده ۸ هسته ای با فرکانس هسته ۲ گیگاهرتز و ۲ گیگابایت حافظه رم است. از دیگر ویژگی های Vibe X2 می توان به ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی ، باتری ۲۳۰۰ میلی آمپری، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در قسمت جلو که برای تهیه عکس های سلفی و فیلمبرداری بهینه شده است، اشاره نمود.

بعنوان یک دستگاه ۵ اینچی ، Vibe X2 فقط ۱۲۰ گرم وزن دارد و از طرفی ضخامت آن فقط ۷.۲۷ میلی متر است. در این تلفن هوشمند جدید قرار است از اندروید کیت کت یعنی نسخه ۴.۴ و رابط کاربری اختصاصی Lenovo Vibe استفاده شود.

دانلود ویدیو

گالری تصاویر :

طراحی

این بخش جایی است که گوشی لنوو می درخشد. بدنه آلمینیومی مستطیل شکل فوق العاده نازک دستگاه در واقع از لایه های فلزی قرار گرفته روی هم ساخته شده است، بنابراین برای مثال نسخه قرمز رنگ این گوشی در لبه ها با رنگ قرمز تیره تر ظاهر می شود. گوشی بسیار جذاب است، و ارزشمند از لحاظ ساختار احساس می شود.درواقع لنوو ، لقب اولین اسمارت فون لایه لایه جهان را به این گوشی داده است.

vibe-x2_layer

شرکت سازنده جهت گنجاندن باتری ۲۲۰۰ میلی امپر ساعتی به افزودن یک لایه باریک دیگر به گوشی لایه بندی شده حال حاضر اضافه کرد. تلفن بسیار باریک مدنظر ما برای استفاده با یک دست بسیار راحت بوده است.

صفحه نمایش

01 Lenovo-Vibe-X2-hands-on

دستگاه لنوو مجهز به نمایشگر ۵ اینچی ۱۰۸۰ پیکسل شده است، اما این شرکت برای جلب مشتری مانند دستگاه Z2 با تراکم پیکسل ۶۰۰ نیت را ارائه نمی دهد، بنابراین فعلا فرض می کنیم که دید در فضای باز با این گوشی در حد متوسط خواهد بود.

رابط کاربری

02 Lenovo-Vibe-X2-hands-on

رابط کاربری دوباره تازه سازی شده Vibe لنوو بر فراز اندروید کیت کت اجرا شده است، اما همان نما و حسی را به کاربر انتقال می دهد که پیش از این در گوشی های اندرویدی شرکت استفاده شده بود. رابط دارای مشخصه های غنی مانند Xiaomi’s MIUI و یا Huawei’s Emotion UI نمی باشد، اما از لحاظ سادگی و سهولت استفاده قدرتمند است.

پردازنده و حافظه

03 Lenovo-Vibe-X2-hands-on

گوشی لنوو به پردازنده جدید MediaTEK MT6595 4G LTE True8Core مجهز گشته است. می توانیم ادعا کنیم که گوشی لنوو در اجرای رابط کاربری فاقد کندی و تاخیر است. بعلاوه این پردازنده جز نتایج چشمگیر در عملکرد شامل مشخصه بهینه سازی در قدرت است که در نتیجه موجب بهبود در عمر باتری می شود. دو گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی درون دستگاه گنجانده شده است، اما فاقد اسلات کارت حافظه می باشد.

دوربین

04 Lenovo-Vibe-X2-hands-on

گوشی لنوو شامل دو دوربین شده است و بعلاوه اپلیکیشن هوشمند دوربین Smart Camera مشخصه های زیادی از جمله تعداد زیادی حالت های عکسبرداری، افکت ها و … را ارائه می دهد. زمان عکسبرداری بسیار سریع است. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اتو-فوکوس پشت دستگاه شامل فلاش LED و سنسور Smart Camera می باشد. دوربین ۵ مگاپیکسلی wide-angle جهت دریافت تصاویر سلفی در جلوی Vibe X2 گنجانده شده است.

انتظارات

05 Lenovo-Vibe-X2-hands-on

واقعا چند ساعتی که در نمایشگاه از این گوشی استفاده کردیم، برای ما بشدت راضی کننده بوده است. سبک دستگاه لنوو غیر معمول و شیک بوده، در حالی که مشخصات آن در رده بالاتر از حد متوسط می باشد. قیمت گوشی ۳۹۹ دلار برچسب گذاری شده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22556 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: گجت نیوز تاریخ خبر: 1393/06/19 تعداد مشاهده: 2439
سافت گذر