کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 750001130 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/03 | اعضاء: 317875 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

۸ قاب زیبا برای آیفون ۶

آیفون 6 بالاخره عرضه شد و اپل این بار هم بدون هیچ تاخیری شروع به عرضه لوازم جانبی این پرچم‌داران جدید نموده است. قاب‌های زیبا یکی از این لوازم‌های جانبی است. همان‌طور که می‌دانید آیفون 6 با ضخامت 6.9 میلی‌متر یکی از باریک‌ترین اسمارت فون های موجود بازار خواهد بود و از لحاظ طراحی با نسخه قبلی آیفون متفاوت است.

به گزارش سافت گذر به نقل ازمجله آی تی؛ اپل این بار برای آیفون 6 دو طرح خوب دارد، قرار است دو قاب خاص که یکی از چرم اصل گران قیمت و دیگری قابی سیلیکونی ارزان قیمت است، ارائه شود. این دو طرح قرار است به زودی و در رنگ قرمز برای علاقه‌مندان به این گوشی عرضه شود.

اما سعی داریم در این مطلب، تعدادی از این قاب‌های زیبا را با شما مرور کنیم. با ما باشید

1- قاب سیلیکونی اپل

این قاب بسیار سبک و نرم بوده و پوشش میکرو فایبر درون آن نیز باعث محافظت هر چه بیشتر از آیفون 6 شما خواهد شد. قسمت بیرونی این کاور نیز با استفاده از سیلیکون نرم پوشانده شده است تا هنگام لمس آن حس خوبی داشته باشید!

این قاب را می‌توانید با قیمت 35 دلار و در 6 رنگ تهیه کنید.

Apple-iPhone-6-Silicone-Case-35

2- قاب چرمی اپل

همان‌طور که گفتیم اپل برنامه‌های زیادی برای این پرچم‌دارش دارد. این قاب که توسط خود اپل طراحی شده است. کاو اپل از چرم اصل گوساله تهیه شده است تا نهایت لوکس بودن را برای شما به جای بگذارد. این قاب کاملا مخصوص آیفون 6 ساخته شده و هیچ نمونه‌ای ندارد! کاور چرمی اپل بیش از حد نازک است و با انتخاب آن به هیچ وجه نگران ضخامت گوشی گران قیمت خود نباشید! در این قاب نیز جهت محافظت هرچه بیشتر از گوشی، از میکرو فایبر نرم بهره گرفته شده است. قسمت خارجی این قاب نیز با 5 رنگ زیبا و خاص عرضه می‌شود! /قیمت این کاور خاص و زیبا، 45 دلار است.

Apple-iPhone-6-Leather-Case-45

3- قاب با پوست گردو

یک قاب خاص و بسیار تک، از یک شرکت معتبر در زمینه ساخت قاب‌های خاص!

می‌توانید قاب گوشی خود را با پوست گردو تصور کنید؟ این شرکت معتقد است این کاور هیچ نمونه دیگری نداشته، کاملا طبیعی است، تمام چوب است و به راحتی نیز قابل نصب است. برای خرید این قاب باید 100 دلار هزینه کنید.

Grovemade-Walnut-iPhone-6-case-99

4- قابی از چرم و پوست گردو

اگر کاور شما از پوست گردو و چرم طبیعی روستایی ساخته شده باشد چه حسی به شما دست خواهد داد؟ رویایی است نه؟

130 دلار برای خرید این کاور کنار بگذارید.

Grovemade-Walnut--amp-Leather-iPhone-6-case-129

5- قابی ضد ضربه

یک قاب ضد ضربه دو لایه برای محافظت هرچه بیشتر از جدیدترین اسمارت فون شما! تنها 30 دلار قیمت این کاور مفید است!

Case-Mate-TOUGH-CASE-for-iPhone-6-30

6- قاب کربنی

این قاب از فیبر و کربن واقعی به همراه آلیاژ فلزی ساخته شده است. یک طراحی پیشرفته با سبک‌ترین وزن ممکن و زیبایی خیره کننده منتظر شماست.

Case-Mate-CARBON-ALLOY-CASE-for-iPhone-6

7- قاب طلایی

رنگ طلایی آیفون 6 برای شما کافی نیست؟ خب ایرادی ندارد، با این قاب خاص می‌توانید رگه‌هایی از طلا را بر روی آیفون 6 خود داشته باشید.

این کاور را می‌توانید با 50 دلار تهیه کنید.

KARAT-CASE-for-iPhone-6-50

8- کاور Silk Stealth

خب، آیفون گران قیمت خریده‌اید و دیگر پولی برای خرید کاور ندارید؟

این قاب به شما کمک می‌کند. این کاور پیشرفته ضد ضربه است و از دو لایه خاص جهت محافظت از گوشی گران شما تهیه شده است. با 18 دلار می‌توانید این کاور را تهیه کنید.

 Silk-Stealth-Armor-18

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22580 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: mitnews.ir تاریخ خبر: 1393/06/20 تعداد مشاهده: 2941
سافت گذر