کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317979 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اطلاع‌رسانی صحیح روابط عمومی می‌تواند عامل توسعه‌ی کشور باشد

يكي از وظايف روابط عمومي انعكاس و بازتاب فعاليت سازمان در سطح كلان دولت است؛ به اين معني كه مي‌توانند با انعكاس و بازتاب فعاليت سازمان در سطح كلان دولت، اطلاع‌رساني كرده و مردم را با استفاده از روش‌هاي خدمات و سرويس دولت آشنا كنند و هم مي‌توانند با انعكاس عملكرد دولت شور و نشاط را در مردم ايجاد كنند و عامل توسعه كشور باشند.

دكتر داود زارعيان - مدير كل روابط عمومي شركت مخابرات ايران - در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، با بيان اين مطلب اظهار كرد: روابط عمومي ايده‌آل روابط عمومي است كه گروهي افراد متخصص تحصيل‌كرده و آشنا به امور روابط عمومي اداره آن را برعهده داشته باشند و برمبناي اصول اخلاقي روابط عمومي آن دستگاه را اداره كنند.

او ادامه داد: اين روابط عمومي درواقع منافع سازمان و مردم را يكسان مي‌بيند و به هر دو توجه مي‌كند، بدين معنا كه خواسته‌ها، نيازها و انتظارات مردم را به مسوولان سازمان يا دستگاه منعكس مي‌كند و در تحقق اجراي آن هم تلاش مي‌كند و متقابلا عملكرد سازمان را به اطلاع مردم مي‌رساند.

 

اين عضو هيات علمي دانشگاه ادامه داد: بنابراين روابط عمومي ايده‌آل يك روابط عمومي با برقراري ارتباط يك سويه نيست بلكه روابط عمومي است كه با ارتباطات دو سويه و بعضا چندسويه تلاش مي‌كند با اغناي افكار روابط عمومي اهداف و برنامه‌هاي خود را اجرا كند.

وي در پاسخ به اين كه چرا روابط عمومي‌ها جايگاه خود را در سازمان‌ها پيدا نكرده‌اند تصريح كرد: بي‌توجهي بسياري از مسوولان به افكار عمومي و آشنا نبودن آن به نقش و جايگاه روابط عمومي در توسعه همه‌جانبه سازمان يكي از اين عوامل است و معتقدم خود روابط عمومي‌ها به‌عنوان عامل دوم در اين زمينه محسوب مي‌شوند.

زارعيان تصريح كرد: روابط عمومي‌هاي غيرحرفه‌يي و غيرمتخصص نتواستند خود را به سازمان بقبولانند و نزد مسوولان سازمان باور ايجاد كنند كه آن‌ها مي‌توانند حلال بسياري مشكلات باشند و بايد گفت بسياري از روابط عمومي‌ها از تخصص لازم برخوردار نيستند و نمي‌توانند اهداف سازمان را پيگيري كنند.

اين مدير روابط عمومي تصريح كرد: ساختار سازماني نامناسب، تغييرات پي در پي مديران روابط عمومي و نبود بودجه و امكانات لازم در اختيار روابط عمومي‌ها از ديگر عوامل محسوب مي‌شود و عامل چهار ناكافي بودن آموزش‌هاي كاركنان روابط عمومي به عنوان يك نهاد جوان و تخصصي است.

وي تاكيد كرد: براي توسعه روابط عمومي بايد همه اين نواقص را برطرف كرد، از طرفي ذكر اين نكته حائز اهميت است كه يك روابط عمومي كارآمد وظايف خود را مي‌داند.

مدير روابط عمومي شركت مخابرات ايران افزود: روابط عمومي‌ها مي‌توانند با بسترسازي زمينه اجراي طرح‌هاي بزرگ را در كشور فراهم كنند، به عنوان مثال اجراي طرح بزرگ و مهمي مثل هدفمند كردن يارانه‌ها، پيش از آن كه يك بحث فني و مهندسي باشد، يك بحث اجتماعي است لذا روابط عمومي‌ها بايد با بسترسازي اجراي اين مهم شرايطي را فراهم كنند كه دولت بتواند برنامه‌هاي خود را پيگيري و اجرا كند.

وي با بيان اينكه در كنار مجموعه وظايفي كه روابط عمومي‌ها برعهده دارند، موضوع مهم و يكي از وظايف خطير آن‌ها فرهنگ‌سازي است تاكيد كرد:‌ جامعه‌يي مي‌تواند جامعه توسعه‌يافته تلقي شود كه مردمان آن جامعه از نظر فرهنگي پيشرفته باشد.

اين كارشناس ادامه داد: به اعتقاد من روابط عمومي در اين عرصه نقش بسيار مهمي دارد و مي‌تواند با انتقال اطلاعات و مفاهيم به جامعه شرايط توسعه فرهنگي جامعه را فراهم كند.

وي درباره رابطه رسانه و روابط عمومي‌ها گفت: معتقدم رسانه‌ها، مخاطبان و مديران، سه ركن اصلي توسعه روابط عمومي هستند و در اين بين نقش رسانه‌ها در توسعه روابط عمومي و تحقق نقش اطلاع‌رساني روابط عمومي حائز اهميت است.

او تصريح كرد: روابط عمومي خوب بايد بتواند با رسانه‌ها ارتباط صميمانه و سازنده برقرار كند بنابراين لازم است تكنيك‌هاي خبرنويسي، گزارش‌نويسي و مصاحبه را بداند و پاسخگو باشد و به تماس‌هاي خبرنگاران نيز پاسخ دهد و اطلاعات مورد نياز خبرنگاران را تامين كند و درمواقع لزوم با آن‌ها ملاقات داشته باشد و به ويژه نيازهاي اطلاعاتي آن‌ها را پاسخ دهد تا بتواند به وظايف خودش عمل كند.

عضو هيات مديره انجمن روابط عمومي ادامه داد:‌ علاوه بر اينها امروز روابط عمومي‌ها بايد بتوانند از ابزار و امكانات مدرن براي ارتباط با روابط عمومي‌ها استفاده كنند و نياز رسانه‌ها را در حوزه‌هاي مختلف به ويژه حوزه اطلاعاتي تامين كند.

زارعيان تصريح كرد: بايد بپذيريم هدايت و كنترل افكار عمومي در اختيار رسانه‌هاست و روابط عمومي موفق آن است كه با رسانه‌ها ارتباطات گسترده و موثري داشته باشد.

وي با تاكيد بر اينكه روابط عمومي‌ها در واقع زمينه‌ساز پيشرفت و عدالت محسوب مي‌شوند اظهار كرد: روابط عمومي‌ها نقش بسيار مهم و انكارناپذيري براي تحقق شعارهاي همايش روابط عمومي دستگاه‌هاي اجرايي كه افق جهاني، اثرگذاري ملي، شكوفايي فرهنگي و زمينه‌ساز پيشرفت و عدالت است، دارند و بايد در اين زمينه به‌طور تخصصي، علمي و عملي در تحقق اين شعارها و اهداف بكوشند.

به گزارش ايسنا چهارمين همايش ملي روابط عمومي دستگاه‌هاي اجرايي همزمان با روز جهاني ارتباطات و روابط عمومي در تاريخ 28 ارديبهشت‌ماه برگزار مي‌شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2271 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آي‌تي ايران تاریخ خبر: 1389/02/23 تعداد مشاهده: 1315
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر