کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317980 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ارتباط سرطان و استفاده از تلفن همراه به اثبات نرسید

محققان مي‌گويند که بزرگ‌ترين مطالعه انجام گرفته تا به امروز در زمينه ارتباط ميان استفاده از تلفن همراه و برخي از سرطان‌هاي مغز، نشان مي‌دهد که چنين ارتباطي قطعي نيست.

طبق اعلام سازمان بهداشت جهاني که اين مطالعه را انجام داده، يافته‌هاي اين بررسي نشان داد که ممکن است خطراتي احتمالي در اثر استفاده زياد از تلفن همراه وجود داشته باشد اما براي رسيدن به نتايج قطعي، تحقيقات بيش‌تري لازم است.

اين مطالعه 10 ساله برروي 13 هزار نفر مورد انتقاد قرار گرفته است زيرا 25 درصد بودجه آن را شرکت‌هاي تلفن همراه تامين کرده‌اند.

اليزابت کارديس، نويسنده اصلي اين بررسي در گفت‌وگو با فرانس پرس اظهار كرد: اين مطالعه نشان دهنده افزايش خطر نيست، اما نمي‌توانيم نتيجه‌گيري کنيم که هيچ خطري وجود ندارد زيرا يافته‌هاي کافي درباره احتمال وجود چنين خطري هست.

در اين مطالعه هم کاربران سالم تلفن‌هاي همراه و هم آن‌هايي که به دو نوع سرطان مغزي - تومورهاي گليوما و مينينگيوما - مبتلا بودند، تحت نظر قرار گرفتند.

بيش‌ترين استفاده‌کنندگان از اين تلفن‌ها با خطر بيش‌تري در زمينه ابتلا به هر دو نوع سرطان روبه‌رو بودند اما محققان مي‌گويند که تعصبات و خطاها در مطالعه، مانع رسيدن به يک رابطه علت و معلولي شده است.

بعضي از داده‌ها همچنين حاکيست که در مجموع، استفاده‌کنندگان از تلفن همراه کم‌تر از کساني که اصلا از اين تلفن‌ها استفاده نمي‌کنند با خطر ابتلا به سرطان مغز روبه‌رو هستند. اما محققان مي‌گويند که مشکلات موجود در شيوه انجام مطالعه به اين معني است که نتايج غيرقابل اعتماد است.

مدير سازمان بين‌المللي تحقيقات سرطان وابسته به سازمان بهداشت جهاني که اين مطالعه را هماهنگ کرد نيز عنوان كرد: تغيير الگوهاي استفاده از تلفن همراه و تشعشع کمتر امواج از تلفن‌ها از زمان آغاز اين مطالعه در سال 2000 بدان معني است که تحقيقات بيش‌تري درباره اين تلفن‌ها و سرطان مغز لازم است.

بر اساس گزارش بي بي سي، بعضي از متخصصان پزشکي به سرعت مدعي ناقص بودن مطالعه شده‌اند، زيرا در آن به جاي نظارت بر داوطلبان، از آن‌ها خواسته شد به ياد آورند که در 10 سال گذشته دقيقا چقدر و از کدام گوش براي حرف زدن با تلفن استفاده کرده‌اند.

سوالاتي درباره نفوذ اين صنعت در مطالعه مطرح شده است زيرا شرکت‌هاي تلفن همراه تقريبا يک چهارم هزينه آن را تامين کردند.

به گفته كارديس، اتحاديه اروپا بودجه بررسي جديدي را درباره خطرات تومور مغزي ناشي از استفاده از تلفن همراه در دوران كودكي و نوجواني تامين مي‌كند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2320 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1389/02/30 تعداد مشاهده: 1296
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر