کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317980 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رشد جست‌وجو در یاهو به کمک تصاویر خبری

ياهو با تغيير سايت‌هاي گالري به تصاوير قابل جست‌وجو، به‌جاي تصاويري كه تا پيش از اين فقط قابل مشاهده بودند، موفق شد سهم خود را در بازار جست‌وجو افزايش دهد.

 

يك تصوير در ياهو به اندازه هزاران جست‌وجو ارزش دارد. پس از يك سال از دست دادن مداوم سهم بازار، جديدترين آمار كام اسكار نشان داد اين موتور جست‌وجو از سهم 16.9 درصدي در ماه مارس به 17.7 درصد در ماه آوريل رسيده است.

بررسي‌ها دليل اين رشد ناگهاني را به اسلايدشوهاي به نمايش درآمده در صفحات ياهو نسبت داده‌اند. طبق بررسي‌ها، كاربران اصلا جست‌وجوهاي بيش‌تري را در ياهو انجام نمي‌دهند بلكه ياهو به‌صورت خودكار جست‌وجوهاي بيش‌تري را براي آنان در ياهو نيوز و ياهو فاينانس انجام مي‌دهد.

به‌عنوان مثال جست‌وجوها در ياهو نيوز با عكس‌هاي نمايش داده شده در اسلايدشوها مربوط شده‌اند و هرعكس نتايج جست‌وجويي را توليد مي‌كند كه در پايين آن نمايش داده مي‌شود.

به دليل اين ويژگي جست‌وجوي خودكار، جست‌وجوها تنها در ياهو نيوز، از 17 ميليون به 190 ميليون رسيده‌اند. بر پايه آمار ماهانه كام اسكار، گوگل در ماه‌ آوريل با فاصله بسيار و با داشتن 64.4 درصد از جست‌وجوهاي آمريكايي، هم‌چنان رهبر اين بازار ماند اما سهم بازارش نسبت به ماه مارس 0.7 درصد كاهش يافته، در حالي كه سهم مايكروسافت نيز 0.1 درصد افزايش يافت و به 11.8 درصد رسيد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2332 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1389/03/01 تعداد مشاهده: 1542
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر