کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317980 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کاربران اطلاعات خطرناکی به اینترنت ارسال می‌کنند

در حالي كه اعتراض نسبت به سياست‌هاي حريم خصوصي در حال تغيير فيس‌بوك افزايش مي‌يابد، يافته‌هاي يك بررسي جديد حاكيست اكثر مردم اطلاعات خطرناكي را در پروفايل‌هاي شبكه اجتماعي خود ارسال مي‌كنند.

52 درصد از بزرگسالان آمريكايي اطلاعات شخصي مانند تاريخ كامل تولد (38 درصد)،‌ عكس‌هاي كودكان (21 درصد)، نام‌هاي كودكانشان (13 درصد)، نشاني خيابان (هشت درصد) و جزئياتي درباره در خانه نبودن (سه درصد) را در اينترنت ارسال مي‌كنند.

طبق گزارش مجله Consumer Reports، راه‌هاي متعددي مانند اجتناب از استفاده از كلمات عبور ساده، تنظيم كنترل‌هاي حريم خصوصي در فيس‌بوك و سايت‌هاي ديگر براي محدود كردن دسترسي ديگران، حذف نام كودكان از تصاوير و ارسال نكردن كامل تاريخ تولد براي به حداقل رساندن خطر سرقت هويت وجود دارد.

سخنگوي فيس‌بوك اعلام كرد: با اين كه ما بر اين باوريم كه اين بررسي بدون اشاره به مزايا تنها به خطرات شبكه اجتماعي تمركز يافته، بر اين نكته توافق داريم كه اشخاص بايد هنگام ارسال اطلاعات به فيس‌بوك محتاط و مسوول باشند و منابع قابل توجهي را براي كمك به مردم به‌منظور حفاظت از اشتراك‌هاي آنان اختصاص مي‌دهيم.

اين بررسي بر اساس نظرسنجي آنلاين انجام گرفته از دو هزار خانواده آمريكايي براي مطالعه سالانه وضعيت شبكه اين مجله انجام گرفت.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2333 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1389/03/01 تعداد مشاهده: 1737
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر