کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317980 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل اعلام کرد: سرویس جستجوی گوگل در تلویزیون پاییز امسال فعال می شود

روز گذشته در کنفرانس I/O ، گوگل سرویس جدید خود به نام شبکه تلویزیونی گوگل “Google TV” را معرفی کرد.

اگر نمی دانید باید بگوییم، درآمد گوگل تقریباً بطور کامل از طریق تبلیغات بدست می آید و گوگل معتقد است درآمدی که می توان از طریق شبکه های تلویزیونی کسب شود سالانه بالغ بر ۷۰ میلیارد دلار است. همین امر کاملاً عاقلانه به نظر می رسد تا گوگل خود را وارد بازار تبلیغات تلویزیونی نماید تا بدین ترتیب امپراطوری تبلیغات خود را بیش از گذشته گسترش دهد.

طبق مطلبی که در وبلاگ گوگل نوشته شده است، هرچند که بطور کامل جزئیات این طرح بیان نشده اما هدف کلی آن است که رابطه ای کامل بین اینترنت و تلویزیون برقرار شود.

به وسیله موتور جستجوگر گوگل که در تلویزیون شما فعال می شود، قادر خواهید بود هر کاری که مایل هستید را انجام دهید. بطور نمونه شما می توانید در رابطه با برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود، زمان پخش آن و کانالی که قرار است آنرا پخش کند جستجو نمایید، می توانید کلیپ های فلاش موجود در اینترنت را در تلویزیون خود مشاهده نمایید، می توانید از نرم افزارهای موجود در فروشگاه آندروید استفاده کنید، تبلیغات مورد نظر خود را انتخاب کنید و با شرکت های مربوط سریعتر تماس برقرار نمایید.

تمامی این خدمات توسط یک دستگاه گیرنده انجام می شود که مجهز به فناوری Wi-Fi ، HDMI ، IR Blaster و یک “پردازنده بسیار قوی” است که جستجوی در وب را فراهم می آورد و توسط شرکت های جانبی تولید و در بازار فروخته می شود.

در این جعبه -جادویی- مرورگر صفحات وب کروم، نرم افزار فلاش ۱۰٫۱ و سیستم عامل آندروید نصب شده است. شما می توانید نرم افزارهایی را که از طریق تلویزیون خود دانلود کرده اید با کمک این جعبه از طریق وای فای با کامپیوتر خود یکپارچه (Sync) نمایید.

احتمالاً شما به یک کیبورد برای تایپ مطالب مورد نظر خود احتیاج خواهید داشت اما در این رابطه گوگل هنوز مطلبی را عنوان نکرده است.

پیش بینی می شود سونی نخستین شرکتی باشد که با معرفی نسل جدید تلویزیون های خود در پاییز امسال، از تلوزیون گوگل پشتیبانی به عمل آورد. همچنین Logitech نیز یکی از سازندگان این جعبه ها می باشد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2335 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: وین بتا تاریخ خبر: 1389/03/01 تعداد مشاهده: 1302
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر