کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317980 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

علت سرعت کم اینترنت مبادله‌ی اطلاعات با سایت‌های خارج

شرکت مشارکتي مخابرات استان اصفهان به‌عنوان دومين اپراتور ارايه‌کننده وايمکس همزمان با افتتاح 326 طرح مخابراتي استان اصفهان با حضور مدير عامل شرکت مخابرات ايران فعاليت خود را براي ارايه سرويس اينترنت پرسرعت بي‌سيم (وايمکس) آغاز کرد.

اين شرکت در حالي فعاليت خود را آغاز کرد که استان اصفهان با بيش از 39 هزار مشترک اينترنت در ميان شهرهاي برتر ايران جهت ارايه خدمات فن‌آوري اطلاعات قرار گرفته است.

استان اصفهان داراي 150 شرکت داراي پروانه‌هاي ISDP و ISP است که به جامعه فن‌آوري اطلاعات استان خدمات ديتا ارايه مي‌کنند.

در حال حاضر و در فاز اول اجراي طرح وايمکس اسپادان و پس از 22 ماه تلاش براي نصب تجهيزات و فراهم کردن زير ساخت‌ها، بيش از 80 درصد شهر اصفهان در پوشش شبکه قرار گرفته است.

به گفته مدير عامل شرکت مشارکتي مخابرات استان اصفهان، در اجراي شبکه وايمکس و براي ارتباط ايستگاه‌هاي مرکزي از فيبر نوري شرکت مخابرات استان اصفهان استفاده شده و قرار است خدمات ديتا، شبکه‌هاي مجازي، صوت و تصوير، بر اساس گواهينامه سطح کيفيت (SLA) با 99 درصد کيفيت ارايه شود.

شرکت مشارکتي مخابرات استان اصفهان با شراکت يک شرکت از کشور مالزي در سال 1378 و به‌عنوان دومين اپراتور ايران و نخستين اپراتور خصوصي کشور فعاليت خود را در شهر اصفهان آغاز و در سال 87 نيز به‌عنوان يکي از اپراتور هاي ارائه‌کننده وايمکس انتخاب شد.

اما مدير عامل شرکت مخابرات ايران در اين مراسم با اشاره به جايگاه ايران ميان ديگر کشورها در حوزه فن‌آوري اطلاعات گفت: در حال حاضر ايران در پايين‌ترين جايگاه فن‌آوري اطلاعات ميان ديگر کشورها قرار گرفته اما خصوصي‌سازي مخابرات در سال 89 نقطه عطفي براي توسعه فن‌آوري اطلاعات ايران خواهد بود.

صابر فيضي در مراسم افتتاح وايمکس اسپادان اظهار كرد: شرکت مخابرات ايران در برنامه چهارم توسعه بيش از 120 درصد رشد داشته است به‌طوريکه در سرويس‌هاي عمومي جهاني کم‌تر از 6 ماه و در سرويس‌هاي اختصاصي جهاني کمتر از 18 ماه از کشورهاي جهان عقب‌تريم.

وي يکي از دلايل اصلي پايين بودن جايگاه ايران ميان ديگر کشورهاي جهان را نبود محتواي مناسب در داخل کشور دانست و تصريح کرد: تمامي زيرساخت‌هاي مخابراتي کشور فراهم شده اما رشد و توسعه فن‌آوري به‌صورت همزمان انجام نشده است.

مدير عامل شرکت مخابرات ايران ادامه داد: بر اساس تکاليف دولتي تمامي زيرساخت‌هاي کشور تکميل شده اما هنوز روندي براي ارتقاء محتوا و روش استفاده از اين زيرساخت‌ها وجود ندارد.

وي يکي از دلايل اصلي کاهش سرعت اينترنت در کشور را مبادله اطلاعات با سايت‌هاي خارج از مرزها دانست و افزود: با توجه به اينکه بستر زيرساخت‌ها فراهم شده است مي‌توان با فراهم‌سازي مناسب محتوا در داخل کشور ترافيک استفاده از شبکه اينترنت را نيز کاهش داد.

فيضي با تاکيد بر اينکه بايد شعار امسال ITU را کاملا در کشور اجرايي کنيم گفت: با توجه به اجراي طرح هدفمند کردن يارانه‌ها اگر از بستر مخابراتي بوجود آمده براي اين طرح استفاده شود، بسياري از هزينه‌ها کاهش خواهد يافت.

وي با اشاره به خصوصي‌سازي مخابرات در سال گذشته اظهار كرد: امروز همه بايد خصوصي‌سازي مخابرات را بپذيرند و براي ارتقاي آن تلاش کنند.

مدير عامل شرکت مخابرات ايران همچنين خطاب به همکاران مخابراتي خود در استان اصفهان نيز تصريح کرد: همه جاي دنيا اينگونه است که اگر فردي بخواهد همه فعاليت را در انحصار خود نگه دارد، روزي اين انحصار شکسته خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2355 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1389/03/04 تعداد مشاهده: 1826
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر