کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750031404 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317878 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کاسیو و معرفی یک دوربین سلفی مناسب برای خانم ها

با بالا گرفتن تب عکاسی سلفی اغلب اسمارت فون‌ها دوربین قدرتمندتر در بخش جلویی خود جای داده‌اند و برخی از کمپانی‌ها نیز اقدام به تولید محصولاتی مناسب برای عکاسی سلفی کرده‌اند.

Casio-Exilim-MR1-selfie-camera

کاسیو یکی از این کمپانی‌ها است که پیش‌تر یک دوربین سلفی با نام  EX-TR50 معرفی کرده بود اما به دلیل قیمت بالا، با استقبالی خوبی مواجه نشد. حال در اقدام دیگری دوربین سلفی جدید خود را معرفی کرده است که طراحی‌ آن مناسب برای بانوان است. در بخش جلویی این دستگاه یک صفحه همانند آینه وجود دارد و در سه رنگ صورتی، سفید و مشکی روانه بازار خواهد شد.

casio-ex-mr1-g-2014-12-04-12-1

به گزارش سافت گذر به نقل ازگجت نیوز؛ این دوربین که Kawaii Selfie by Mirror Cam یا Exilim MR1 نام دارد با همکاری کمپانی Kawaii ساخته شده است و در زیر بخش آینه‌ای این دوربین، یک لنز ۱۴ مگاپیکسلی با f/5 قرار دارد و برای عکاسی در محیط‌های تاریک نیز یک فلش LED برای آن تعبیه شده است که چندان عملکرد مناسبی از خود نشان نمی‌دهد.

این محصول ۱۳۳ گرم وزن دارد و از یک صفحه نمایش ۲.۷ اینچی از نوع LCD بهره می‌برد. یک باتری ۷۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز وظیفه تامین انرژی دستگاه را برعهده دارد که چندان کافی نیست و تنها می‌توانید با آن ۳۲۰ عکس و یا ۳۵ دقیقه فیلم ۱۰۸۰p ثبت کنید.

casio-ex-mr1-g-2014-12-04-9-1

کاسیو بر روی این محصول گیرنده وای-فای نیز جای داده است تا کاربر بتواند تصاویر ثبت شده را به‌صورت بی‌سیم به کامپیوتر خود انتقال دهد. همچنین امکان ویرایش تصاویر در خود دوربین نیز وجود دارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24029 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: گجت نیوز تاریخ خبر: 1393/09/17 تعداد مشاهده: 1851
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر