کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317980 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

90 درصد بازار IT کشور به تهران اختصاص دارد

بازار تهران 80 تا 90 درصد حجم كل بازار فن‌آوري اطلاعات كشور را به خود اختصاص داده بنابراين عملكرد اين حوزه بايد به طور دقيق مورد بررسي قرار بگيرد.

حميد بابادي‌نيا ، مسوول كميسيون شبكه سازمان نظام صنفي رايانه‌يي استان تهران گفت: با توجه به اينكه حجم بسيار زيادي از بازار اين حوزه به تهران اختصاص دارد بنابراين بايد تمركز و دقت بيش‌تري بر اين حوزه نيز صورت گيرد.

وي تصريح كرد: مصوبه تعرفه خدمات مهندسي شبكه سال 89 سازمان نظام صنفي از هيات مديره سازمان نظام صنفي رايانه‌يي استان تهران دريافت شده و در حال حاضر برروي سايت سازمان قرار دارد.

 

رئيس كميسيون افتاي سازمان نظام صنفي رايانه‌يي استان تهران با تاكيد بر اينكه تعرفه نسبت به سال گذشته 10 تا 15 درصد افزايش داشته است، افزود: براي اين تعرفه از تمام كساني كه در حوزه شبكه به صورت تخصصي فعاليت مي‌كنند به مدت يك ماه نظرخواهي مي‌شود و پس از آن مصوبه، نهايي خواهد شد.

عضو هيات مديره شوراي مركزي سازمان نظام صنفي رايانه‌يي كشور با بيان اين كه امسال براي نخستين بار كتاب تعرفه مهندسي شبكه را تدوين مي‌كنيم گفت: اين كتابچه به‌عنوان مرجع در اختيار سازمان‌هاي دولتي و خصوصي قرار مي‌گيرد.

مسوول كميسيون شبكه سازمان نظام صنفي رايانه‌يي استان تهران پيش از اين از انجام آخرين تغييرات تعرفه خدمات مهندسي شبكه در كميسيون شبكه خبر داده و گفته بود: اين تعرفه‌ها براي تصويب نهايي به هيات مديره استان تهران تقديم خواهد شد؛ كار تعيين تعرفه مهندسي شبكه از سال 83 در انجمن شركت‌هاي انفورماتيك انجام مي‌شد و طي شش سال گذشته تعرفه‌ها و سرفصل‌ها هر سال مور بازنگري قرار گرفته و به حجم آن افزوده مي‌شود.

يكي از وظايف سازمان نظام صنفي رايانه‌يي به‌عنوان نقطه تعامل دولت و بخش خصوصي سر و سامان دادن به كسب و كار است و به اين ترتيب امسال با توجه به وضع اقتصادي جامعه تعرفه‌هاي مهندسي شبكه تعيين شد كه نقطه نظرات احتمالي در جلسات هيات مديره، در آن اعمال شده و با قرار دادن برروي سايت سازمان و دريافت نظرات ديگر فعالان حوزه تعرفه‌هاي نهايي و ارائه خواهد شد.

به اعتقاد كارشناسان يكي از عمده‌ترين مزاياي تعيين اين تعرفه‌ها برآورد هزينه پروژه است و مي‌توان با آن بودجه را پيش‌بيني و مناقصه‌هاي مرتبط را انجام داد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2431 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1389/03/13 تعداد مشاهده: 1378
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر