کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317980 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فروش نخستین آی‌پد بدلی جهان در چین

اپل ممكن است دو ميليون از دستگاه جديد آي‌پد را در كم‌تر از دو ماه به فروش رسانده باشد اما اكنون با iPed كه دستگاه مشابه آي‌پد است با چالش جديدي مواجه شده است.

آي‌پد اپل حتي در چين هم به‌صورت رسمي به فروش نمي‌رود اما iPed در شنزن در جنوب اين كشور به قيمتي كه حدود يك پنجم قيمت آي‌پد اصلي است، عرضه مي‌شود.

نخستين آي‌پد بدلي جهان، برروي سيستم عامل آندرويد گوگل كار كرده و در ساخت آن تراشه اينتل به‌كار رفته و به قيمت 105 دلار به فروش مي‌رود، در حالي كه مدل پايين‌تر آي‌پد كه تنها داراي اتصال واي فاي است، 499 دلار در آمريكا قيمت دارد.

تصاوير iPed كه در اخبار تلويزيون ژاپن نشان داده و در يوتيوب ارسال شده نشان مي‌دهد كه اين دستگاه در فروشگاه‌هاي شنزن در بسته‌بندي كه مشابه جعبه آي‌پد است، فروخته مي‌شود.

تغيير در تلفظ تنها تفاوت بزرگ آشكار ميان اين دو دستگاه عنوان شده است. رايانه لوحي آي‌پد كه يك نمايشگر 9.7 اينچي صفحه لمسي و قلم دارد، اندكي كوچك‌تر از يك رايانه نوت‌بوك معمولي بوده و براي مرور اينترنت، تماشاي فيلم، خواندن كتاب و انجام بازي منظور شده است.

اپل كه به‌تازگي بزرگ‌ترين شركت فن‌آوري آمريكا شناخته شده، دو روز قبل اعلام كرد كه در كمتر از دو ماه موفق شده بيش از دو ميليون دستگاه آي‌پد را به فروش برساند كه حتي نسبت به آيفون نيز فروش موفقي محسوب مي‌شود.

از سوي ديگر فروش آي‌پد از هفته گذشته در استراليا، ژاپن، كانادا، انگليس، فرانسه، آلمان، ايتاليا، اسپانيا و سوييس آغاز شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2432 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1389/03/13 تعداد مشاهده: 1243
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر